התעודה של 'עדיף', זאת שתפתור לכם את כל הבעיות בחו"ל

שדה תעופה

אם מועדון הצרכנות 'עדיף' מוכר לכם ולמעשה אתם עמיתים בו, אתם כנראה יודעים לשם מה הוא נוצר ועבור מי הוא נועד. אנשים עם מוגבלויות ברחבי הארץ נעזרים במועדון הצרכנות 'עדיף' עבור ההתנהלות היומיומית שלהם. מתשלום החשבונות ועד להוזלה משמעותית בחופשות ונופשים.

כאשר פה בארץ ההתניידות עבור אותם אנשים היא מוכרת ונתמכת, אין זה אומר שבמדינות אחרות קיימת ההכרה במוגבלויות השונות של עמיתי מועדון 'עדיף'. בדיוק בשביל זה ובבלעדיות של מועדון 'עדיף' נוצרה התעודה הבינלאומית. הנה הסבר על התעודה-

תעודה בינלאומית ניתן לקבל רק אם אתם עמיתים במועדון הצרכנות 'עדיף'. מועדון הצרכנות הבין שכאשר הוא עושה את כל שביכולתו להקל על אנשים עם מוגבלויות בתוך גבולות מדינתנו הקטנה, אין זה אומר שלא מגיע להם ליהנות בראש שקט גם מעבר לגבולות המדינה. בעבור זה החל המועדון לחפש את הדרך הטובה והיעילה ביותר לתת לעמיתי המועדון את החופשה הטובה ביותר. כך הגיעה רעיון התעודה הבינלאומית.

לפרטים על התעודה הבינלאומית ועל מועדון עדיף כנסו כאן

התעודה מקנה לעמיתי המועדון את התנאים הבאים-

  • סיוע לחניית נכים בחו"ל
  • כניסה מוזלת לאתרי בילוי בחו"ל
  • קיצור תורים
  • ועוד

זר לא יבין

מועדון הצרכנות 'עדיף' עושה את כל שביכולתו עבור העלאת המודעות, בקרב הציבור, לעובדה שנכים הם לא חצי בן אדם, שלנכים מגיע השוויון החברתי וכי עצם העובדה שקיימת להם מגבלה לא צריכה למנוע מהם לחיות כשורה וכאחד האדם. כשאדם עם מוגבלות מקבל את ההטבות של מועדון 'עדיף', למעשה מתקיימת העזרה הנדרשת עבור אותם אנשים הזקוקים לה ומבלי שיצטרכו לבקש או להרגיש אי נעימות בעת הבקשה.

בכדי לקבל תעודה בינלאומית ממועדון הצרכנות 'עדיף', בראש ובראשונה עליכם להיות עמיתים של המועדון, משמע מוצהרים על ידי המדינה כנכים. התעודה, ניתנת בסכום של 49 שקלים ומונפקת בשפה האנגלית לאחר חתימת נוטריון. את התעודה תקבלו בשני עותקים כשאחד מוצמד אל הרכב בו אתם נוסעים והשני הולך איתכם לכל מקום אליו תלכו, בחו"ל כמובן. התעודה המקורית, זו החתומה על ידי הנוטריון, תישלח אליכם והיא החשובה מכל ההעתקים. עם קבלת התעודה, הצמידו אותה לעותק אותו אתם נושאים כך ששתי התעודות יהיו ביחד בכל רגע בו תצטרכו להציג אותן.

לסיכום, תעודה בינלאומית נוצרה ונועדה לעזור, לתמוך ולשרת את אותם אנשים הזקוקים לעזרה בחייהם באופן יומיומי. בעבר, נתח האוכלוסייה הזו נשמר בשקט אך ככל שהמודעות גוברת, אפשר לראות כמעט בכל מקום את מתן זכות השוויון לאנשים עם מוגבלויות. בין אם זה בבנקים, בבתי קולנוע וגם בנמלי תעופה. העובדה שקיימת נכות לא צריכה להפריע בהלך חיים בריא ומהנה. וכמה טוב שיש תעודה בינלאומית שיכולה לעזור בהנאה.

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד