ייעוץ עסקי מחוץ לקופסא שיעזור לכם להגשים את מלוא הפוטנציאל של העסק

חשיבה מחוץ לקופסא

למרות שהביטוי הזה זכה בשנים האחרונות קצת לשימוש יתר, אנשים שחושבים מחוץ לקופסא מתויגים לעתים קרובות כחדשניים, וכבעלי יכולת הגשמה בחיים האישיים והעסקיים שלהם.

זה קל ובטוח ללכת עם הזרם, אבל מנהיגים אמיתיים יוצרים מגמות במקום לעסוק רק בביצועים ובהישרדות, ומנהיגות אמיתית היא אחד הכלים העיקריים שלומדים עם ייעוץ עסקי מחוץ לקופסא.

למה קשה לחשוב מחוץ לקופסא?

כולנו היינו בפגישת עבודה שבה הקבוצה עודדה את המשתתפים "לחשוב מחוץ לקופסא". הבעיה היא שאנחנו אנשים של הרגלים ורובנו מעדיפים את הנוחות של השגרות המוכרות. ייעוץ עסקי מחוץ לקופסא מעודד אתכם להתמודד עם אתגרים ארוכי טווח שיעזרו לכם להגשים את מלוא הפוטנציאל העסקי והאישי שלכם.

במהלך הייעוץ תלמדו שיטות עבודה מומלצות שגם אם הן יגרמו לכם לעתים להרים גבה, מומלץ שתהנהנו בהסכמה ותסמכו על היועץ שיוביל אתכם בדרך הנכונה לקראת ההצלחה העסקית שכל כך מגיעה לכם.

לומדים לקחת סיכונים

בעלי חברות נוטים להימנע מסיכונים שיכולים להשפיע באופן שלילי על הרווחים שלהם, גם כשיש הרבה סיפורי הצלחה שממחישים כי כמה סיכונים יכולים לא רק להשתלם, אלא להשתלם בגדול.

סטיב ג'ובס פוטר על ידי מועצת המנהלים של החברה שהוא ייסד, אבל מאוחר יותר, אחרי שאפל רכשה את מערכת ההפעלה של NXT שהצוות שלו יצר, ג'ובס המשיך להיות מנכ"ל אפל והמניות עלו בתשעת אלפים אחוזים תחת הנהגתו.

למרות הסיכוי לכישלון או דחייה, הסיכונים חיוניים לצמיחה ברמה האישית והעסקית. ובכל זאת, למרות שאנחנו אומרים לעתים קרובות שאנחנו צריכים לחשוב מחוץ לקופסא, רק לעתים נדירות אנחנו יודעים איך עושים את זה.

וזה המקום שבו ייעוץ עסקי מחוץ לקופסא נכנס לתמונה

כשאתם נאבקים עם הצורך או היכולת למצוא רעיונות חדשים, ייעוץ עסקי מחוץ לקופסא מלמד אתכם כמה טריקים פשוטים שעוזרים לכם לצאת מאזור הנוחות שלכם ולהתחיל לחשוב בצורה חדשנית. אם אתם חושבים שהבעיה שאתם מתמודדים איתה מורכבת מכדי שילד יוכל להבין אותה, קחו קצת זמן על מנת להבין איך להסביר את זה פשוט.

ריצ'רד פיינמן, חתן פרס נובל בפיסיקה, אמר: "אם אתה לא יכול להסביר את זה לילד בן שש, אתה לא ממש מבין את זה". לפעמים עצם המחשבה איך להסביר בעיה מורכבת במונחים פשוטים, מובילה לפתרון חדשני.

מה הייתם עושים אחרת אם הייתם מתחילים מאפס?

השגרה היא האויב של חשיבה חדשנית, אבל כך גם תקדימים. לפעמים אנחנו נאבקים להתרחק מהדרך שבה עשינו תמיד דברים. לוח נקי יכול לעזור לכם לשנות את הפרספקטיבה ולחשוב מחוץ לקופסא.

בשורה התחתונה, חשיבה מחוץ לקופסא יכולה להיות פשוטה

ייעוץ עסקי מחוץ לקופסא עוזר לכם לדחוף את עצמכם לקראת הגשמת החזון העסקי שלכם, בין אם אתם מנהלים או עובדים. חשיבה חדשנית יכולה להיות פשוטה אבל הרעיון הוא להימנע מהרגלים שמלווים אתכם כבר שנים.

קשה לנו להתנגד לשינוי, בייחוד כשאנחנו רואים שהשינוי מאפשר לנו להתקדם, גם אם לא באופן מרהיב בהתחלה. כאשר השגרה היא מחסום, השאלה "למה" יכולה להיות מוקש. במקומה מומלץ לשאול "למה תמיד עשיתי את זה ככה?", והתשובה יכולה לחשוף פגמים ולפנות דרך לחשיבה יצירתית.

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד