שיטות טיפול קבוצתיות שיעזרו לכם להרגיש טוב יותר

מעגל ריברסינג

אין אדם בעולם שלא זקוק לפעמים לקצת תמיכה. בין אם זה מההורים, מהחברים, מהאנשים הקרובים באמת. אך לעתים, קיים הצורך לעזרה מקצועית בכדי לאפשר לגוף ולנפש לתפקד בצורה הטובה ביותר.

לעתים, הרגשה רעה, דכאון, עצבות ורגשות שליליים אחרים יכולים לגרום לנו להרגיש כאנשים הבודדים בעולם. בטוחים שהתחושות הללו קיימות רק בנו ושאין אדם בעולם שיבין אותנו. בדיוק בשביל זה קיימים טיפולים קבוצתיים אשר עוזרים לקבוצה של אנשים יחד לצאת מן ההרגשה הנמוכה הקיימת בהם. כאשר אנחנו מגלים שישנם עוד אנשים המרגישים כמונו, עול הבדידות יורד מעט ואנחנו אפילו מצליחים לראות מעבר להרגשה האישית הנמוכה שלנו.

אם אתם מרגישים את הצורך בעזרה מקצועית אך לא רוצים לעבור זאת לבד, הנה מספר טיפולים קבוצתיים אליהם תוכלו להצטרף ולהפסיק להרגיש לבד-

מעגל ריברסינג

אם עוד לא שמעתם על המושג ריברסינג, דעו כי זו אחת מהשיטות היעילות להורדת מתחים, לחצים וחרדות. כאשר הפחדים שלנו נוטים להשתלט עלינו, הדבר שירגיע אותו בראש ובראשונה הוא סדר הנשימות שלנו. ועל זה בדיוק הריברסינג עובד. מעגל ריברסינג הוא למעשה קבוצת אנשים היושבים יחד ומתרגלים את נשימות הריברסינג תוך כדי הדרכה של מטפל מוסמך המנחה את הקבוצה לרגיעה מוחלטת.

קבוצות תמיכה

לא משנה עם מה אתם מתמודדים, בין אם מדובר בהתמכרות כלשהי ובין אם מדובר בעצבות פנימית שלא חולפת, כיום ישנן קבוצות כמעט לא בעיה. כאשר מתמודדים יחד עם בעיה שהיא משותפת לכולם, הדבר יכול לעזור בכך שניתן להזדהות עם כלל חברי הקבוצה ולנסות ולעזור אחד לשני. מבלי לשים לב תראו איך אתם יוצאים מגדרכם כי לעזור לאחר המתמודד עם קושי דומה לשלכם אך עצם השותפות והדדיות היא שעוזרתם לכם להמשיך הלאה.

פעילות ספורטיבית קבוצתית

גם אם לא מדובר בשיחות מתוך הלב ובידיעה כי אתם לא מגיעים לטיפול בדיבור, ישנן קבוצות שעוסקות בפעילויות ספורטיביות. הרי זה דבר ידוע שפעילות ספורטיבית מרוממת את מצב הרוח אך אם נודה בזה, קשה להתחיל לבד ובטח שקשה להמשיך ולהתמיד בפעילות ספורטיבית. עם הצטרפות לקבוצה העוסקת בספורט, תוכלו להכיר אנשים חדשים אשר לכל אחד סיבה אחרת למה הוא הגיע לקבוצה הספורטיבית, תוכלו ליצור חברויות חדשות ותראו בעצמכם כי ההרגשה שלכם תשתפר בעקבות הפעילות הספורטיבית והפידבקים.

כמו שפתחתנו את המאמר נסיים אותו, אין אדם בעולם שלא זקוק למילה טובה או תמיכה רגשית מדי פעם. אך כיוון שלא כל בני האדם נוצרו זהים, ישנן עשרות אם לא מאות קבוצות שונות ומגוונות בתחומים שונים של החיים שישמחו לעמוד לשירותכם ולשפר את הרגשתכם בלי שום קשר לסיבה. כך שאם אתם לא רוצים להיות לבד, יש לכם לאן ללכת.

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד