טכניקת השתלת שיער FUE

השתלת שיער

השתלת שיער מבוצעת כיום ברוב המקרים בשיטת FUE. היות ואין שום פרקטיקה כירורגית, אנשים בוחרים טכנולוגיה זו ללא חשש וללא היסוס.

בשיטה זו, זקיקי השיער נלקחים בזה אחר זה עם מנוע מוטה מיוחד תחת פיקוח של הדרמה מקומית שממוקמת במקום שאין בו שיער, בזווית הצמיחה והכיוון של צמיחת השיער הטבעי.

השתלת שיער בשיטה מתקדמת

קצה המיקרו-מנוע מוחזק בצורה כזו שהשיער מונח במוקד, מתקרב ונכנס לתוך העור בהתאם לזווית המוצא של השיער, מבלי לגרום סבל למטופל. השיער חתוך בצורה גלילית, יחד עם זקיק הרקמה המיקרוסקופית שמקיפה אותו.

תהליך זה ממזער את הנזק של השתלות בהליכים אלו, ועם מערכת אוטומטית זו, זמן הניתוח מקוצר.

התכונות של שיטת FUE

באזור שממנו הזקיקים נלקחים, לא מתבצעים חתכים משמעותיים, אלא חתכים קטנים וזעירים, שנרפאים בתוך כמה ימים ללא הותרת עקבות. השתלת שיער FUE משמשת גם להעברת שיער מאזור הצוואר, הגבות, השפם או הזקן. כל שתל כולל בין קווצת שיער אחת לשלוש קווצות, ושתל פירושו ממוצע של 2-2.5 קווצות שיער.

לאחר ההשתלה, השיער בדרך כלל נושר בסוף החודש הראשון. השיער מתחיל להופיע ולגדול כחודשיים או שלושה לאחר תהליך השתלת שיער FUE, וזקיקי השיער משגשגים תוך חצי שנה.

לאחר השלמת תהליך הסתגלות, בפרק זמן שבין שנה לשנה וחצי, המצב האסתטי והיפה ביותר מתרחש. היות והשיער המושתל נלקח ממקומות מקודדים, אין סכנת נשירה והשיער המושתל מקבל את אותו צבע ומבנה, כי הוא שייך לאותו גוף.

כמה נקודות חשובות

בתהליך השתלת שיער FUE, גם מספר השערות הזמינות, תדירות השתלת השיער, אופן ההסרה וכיוון השיער להשתלה, בקו הטבעי הקדמי, הם שיקולים חשובים.

כשעושים את העבודה על ידי צוות מומחה, אפשר לקבל את התוצאות הטובות ביותר מהשתלת שיער. שיער יפה וארוך משנה את המראה של האדם, וההשפעות ניכרות גם בדינמיקה הפסיכולוגית שלו, שהופכת להיות חיובית ביותר.

השתלת שיער היא המצאה אסתטית טכנולוגית חדשה ואמנות יפה, וכמו כל אמנות, השתלת שיער היא כעת תהליך שדורש הן אתיקה והן אחדות אסתטית, מעבר למושגים של טכנולוגיה, מומחיות ומקצוענות.

כולם מדברים היום על השתלת שיער FUE. אבל אתכם מעניינת שאלה אחת: כמה זה עולה

כמו בכל טיפול אסתטי מקצועי שמשיג תוצאות מעולות, אלוהים נמצא בפרטים הקטנים. לכן כשאתם שוקלים את שאלת התמחור להליכים כירורגיים כמו השתלת שיער FUE, השתלת גבות, השתלת ריסים, או השתלת זקן, כדאי שתדעו שהמחירים עשויים להשתנות בהתאם לאזור הטיפול.

כך, למשל, גודל השטח להשתלת השיער, עוצמת הטיפול, ומספר מפגשי הטיפול קובעים את המחירים. על מנת לתמחר באופן הוגן את הטיפול, המטפל צריך לקבל תמונות של אזור הטיפול. צוות מומחים קובע את פרטי התהליך והמידע המפורט על התמחור נקבע לאחר לקיחה בחשבון של כל היבטי הטיפול.

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד