הגשימו את חלומכם – חופשה מפנקת בתל אביב

חופשה בתל אביב הגשמת חלום

העיר הגדולה לא עוצמת עין לרגע ונחשבת לבירת הפנאי והבידור של מדינת ישראל. תל אביב היא המקום לצבור חוויות וזיכרונות לכל החיים ובשנים האחרונות, יותר ויותר אזרחים בוחרים בחופשה במרכז העניינים היכן שכל האקשן קורה.
לתל אביב יש שני צדדים: אחד גדוש אדרנלין, הווי תוסס, חיי לילה סוערים והשני, רגוע ושליו עם נבחרת מרשימה של חופים והיכלי ספא ואווירת רוגע שעוטפת מכל הכיוונים. אם החלטתם לצאת לחופשה מפנקת בתל אביב יש לנו כמה רעיונות להעצמת ההנאה.

חוויית בוטיק יוצאת דופן
אין ספק שהלוקיישן הנחשק של תל אביב הוא ליד הים במלונות בוטיק אינטימיים המציעים אירוח כיד המלך ביחס אישי. חדרים נעימים וסוויטות גדולות עם חלון ואף מרפסת לים התיכון. ניתן לפקוח עיניים מול הגלים השוצפים ולהשיק כוסות יין עד שיכרון חושים לאור השקיעה. חפשו מלון כזה על הים, כדי שתוכלו להיות הכי קרוב שיש לקו החוף ולטיילת.

מה בשבילכם: היסטוריה או אומנות?
חלק בלתי נפרד מהאטמוספירה התל אביבית מוקדש לחוויה המוזיאונית. העיר מוצפת מוזיאונים מסוגים שונים כך שתוכלו לבחור היכן לבקר לפי הסגנון המועדף. מוזיאון תל אביב לאמנות מציג את גדולי היוצרים וכן תערוכות ומיצגים מתחלפים ואם חשקה נפשכם לצאת למסע אחורה במנהרת הזמן בחרו לעצמכם סיור באחד מהמוזיאונים ההיסטוריים כמו מוזיאון הפלמ"ח או מוזיאון ההגנה ולמדו בצורה אינטראקטיבית ומסקרנת להפליא את עברה של מדינת ישראל.

העיר שמדליקה את בלוטות הטעם
אי אפשר לצאת לחופשה בתל אביב ולהישאר רעבים. כמעט בכל פינה תגלו מסעדה או בית קפה ויש אינספור שווקים תוססים וגם סיורים קולינריים בעקבות שפים ומטבחים, תבלינים ושוקולדים. ניתן ליהנות מהתוצרת המקומית של שוק הנמל או מסיור תבלינים אותנטי ברחבי שוק לוינסקי, לבדוק אילו מסעדות טרנדיות היום בעיר על פי הסגנון הגסטרונומי המועדף עליכם – איטלקי, אסיאתי או אולי ים תיכוני, לבדוק את הקיוסקים המיוחדים שמציעים עוגות ועוד מטעמים. הדרך להנאה עוברת על קיבה מלאה.

להתפנק עד הסוף
תל אביב היא עיר נהנתנית וכן, יש בה גם מבחר פינוקים ובמיוחד היכלי ספא לבריחה המושלמת מהשגרה הלחוצה. מוזמנים לבחור את מתחם הספא המועדף עלים מבחינת מיקום ואווירה או קונספט כמו המזרח הרחוק וכדומה, להחליט על חבילת פינוקים או עיסוי שיעשה לכם טוב כמו עיסוי רקמות עמוק או אבנים חמות, עיסוי נפרד או משותף ולקנח כמובן בג'קוזי מבעבע או בסאונה, רצוי לסיים עם תה צמחים ולחזור לחיים האמיתיים בראש שקט ונפש זורחת.

בילויים עד השעות הקטנות של הלילה
מבוקר ועד לילה תל אביב יודעת לחגוג ואתם מוזמנים לדחות את שעת השינה ולצאת למסיבה לוהטת. חפשו מועדון אטרקטיבי עם מסיבה מיוחדת או פאב שתוכלו לעבור בו לפני או אחרי המסיבה במועדון. יש גם מסיבות קונספט כמו ביאכטות במרינה או מסיבות סגורות. היצע מסחרר של הופעות חיות של האומנים המובילים, ערבי סטנד אפ מלהיבים ועוד. כל שצריך זה רק לבחור וכמובן, להזמין כרטיסים מראש במיוחד בתקופה של אירועים ופסטיבלים.

חולמים על חופשה משפחתית בתל אביב בקצב שלכם? מוזמנים לשדרג את החופשה גם בחוויות אקסטרים כמו שנורקלינג או קיר טיפוס, לצאת למסע שופינג באחד ממרכזי הקניות, הרחובות או הבוטיקים וכמובן ליהנות ממראה הים המופלא מהחדר במלון או מהטיילת עצמה. אז למה אתם מחכים? תל אביב מחכה לכם. בהרכב זוגי או בפורמט משפחתי, לבד או עם חברים, העיר מפתיעה בכל מצב ובכל עת.

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד