אירוע מפנק באמת – אירוע בשקיעה על הים

אירוע בשקיעה

אחת ההחלטות המאתגרות בתכנון אירוע מנצח היא היכן לחגוג אותו. יש כל כך הרבה לוקיישנים מרהיבים וכל אחד מציע עולם תוכן אחר ואווירה מסוג אחר. טבע פראי, אורבניות תוססת, אזורי תעשייה מתפתחים לצד נופים בראשיתיים מהצפון ועד הדרום, כולל מיקומים מעניינים ואנרגטיים בלב המדינה. אבל אין ספק שאירוע ליד הים נושא בשורה מרעננת להפליא.
ישראל נהנית מקו חוף המושך תיירים רבים ומהווה תפאורה מהפנטת להפליא, בכל שעות היום ובכל עונה. אירוע על הים טומן בחובו שלל יתרונות במיוחד אם מקיימים את האירוע בשעת השקיעה, כשהשמש צובעת את הרקיע בגוון כתום עז המתמזג עם הכחול רגע לפני החשיכה.

מדוע כדאי לקיים אירוע מול הגלים ומה לתזמן באירוע לרגע השקיעה? כל מה שחשוב לדעת ואיך לבחור את המקום המושלם לחגיגה.

סודות הים – כל הסיבות מדוע לחגוג ליד הגלים
אז למה לערוך אירוע על הים ולאור שקיעה? נתחיל מהרקע הטבעי שמספק הים – כחול הגלים, הקצף הלבן, המראה המשתנה מבוקר ועד ערב, כך שלא משנה מתי אתם חוגגים אתם נהנים ממראה מופלא. אירוע בסביבה ימית מאפשר גם ליהנות מצילומים פוטוגניים במיוחד בין אם מדובר בשלב הצילומים המקדים לאירוע או בצילומים תוך כדי החגיגה עצמה. אם אתם למשל זוג שעומד להינשא לא תצטרכו ללכת לאף מקום אחר כדי להצטלם ותוכלו לעשות זאת במקום האירוע עצמו. בשעת שקיעה התאורה מחמיאה במיוחד ומוסיפה פלטת גוונים מרשימה תוצרת הטבע שמזהירה כל תמונה וכל חתן וכלה.
לאזור הים איכויות רבות נוספות כמו למשל, האווירה הרומנטית שבאופן טבעי מחוברת למקום וכן הבריזה הנעימה במיוחד בימי הקיץ החמים כאשר כולם מחפשים אוויר צח. הרוח נושבת כמו במזגן טבעי גם בישיבה בחוץ ולכן, אפשר לקיים את הטקס ואת קבלת הפנים תחת כיפת השמיים באוויר הפתוח ולהתענג על כל רגע. הים עצמו משתנה לפי תנאי מזג האוויר ושעות היום לרגע הוא כחול עמוק ונוצץ ורגע לאחר מכן הוא נבלע בחשיכה וכמובן הגלים הסוערים בחורף מול הים הרגוע של הקיץ.

בוחרים לוקיישן שמביא את הים עד אליכם
על מנת למקסם את האפקט של הים בחרו מקום מיוחד לאירוע בו תוכלו להרגיש הכי קרובים שיש לקו החוף אבל בנוחות האופטימאלית. אולם אירועים הכולל מרחב פתוח שמביא את הים עד אליכם וכולל גם שטח מקורה סגור עם וויטרינות גדולות המכניסות את היופי הנשקף מבחוץ כולל את השקיעה. מומלץ לתזמן את רגעי השיא לזמן שקיעה כמו למשל, את טקס הנישואים או את השקת המוצר או האירוע במידה ומדובר בחגיגה עסקית או להעמיד את הצלם כך שיצלם צילומים של כל אורח כל עוד זה זמן שקיעה.

מקולינריה ימית ועד זיכרונות ממעמקים
בכל מקרה, אל תוותרו על מקום מעוצב ומסוגנן המתכתב עם התפאורה החיצונית ומציע עיצוב אלגנטי מעודן. התייחסו לתשתית טכנית כמו תאורה וסאונד להשלמת החוויה וכמובן, לצד הגסטרונומי כך שהחגיגה הקולינרית תהיה משובחת. אפשר כמובן לבחור תפריט שממשיך את האירוח על הים כמו דגים טריים או אלמנטים בשדרוג מראה השולחנות ששואבים השראה ממעמקים כמו קונכיות, צדפים וכדומה. חשבו על תכנית אומנותית בהשראת המקום: עיסויים במרחב הפתוח ומוסיקה ששואבת השראה מרחש הגלים.
מומלץ גם להעניק לאורחים בסיום האירוע מתנה של ים יחד עם המגנט שצולם במהלך השקיעה. כדי שהם לא ישכחו את החגיגה המיוחדת שהם חוו באזור המיוחד בו בחרתם לחגוג.

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד