שרון בר גיל – הגשמה נכונה

אין כל ספק שלתזונה יש השפעה מכרעת על הבריאות שלנו. תזונה לקויה, עשירה במזונות עתירים בסוכר ושומן יכולה להגדיל את הסיכוי להתקפי לב, סוכרת ואפילו להגדיל את הסיכוי לתחלואה  בסרטן. על פי האגודה האמריקאית למלחמה בסרטן  דפוסי תזונה מסויימים  יכולים להקטין משמעותית את הסיכוי לתחלואה, ודפוסים אחרים עלולים להגביר את הסיכון לתחלואה. מכאן, שלתזונה יש השפעה גדולה מאוד, בין אם ישירה ובין אם עקיפה על הבריאות שלנו, וגם על הסיכוי לחלות בסרטן. החדשות הטובות הן שיש לנו אופציה לרתום את התזונה שלנו לטובת ניהול אורח חיים בריא יותר, והפחתת הסיכון לתחלואה.

מחקרים רבים העוסקים בקשר שבין תזונה למחלת הסרטן מוצאים  כי מזונות רבים אשר מקורם מן הצומח הם בעלי יכולת להאט תהליכים סרטניים שונים. שרון בר גיל, שעובדת כבר לא מעט שנים עם חולים אונקולוגיים, החליטה "לתרגם" מחקרים אלו בתחום התזונה למתכונים, תפריטים ותבשילים שונים שיכולים לסייע בשיפור המצב הבריאותי.

קצת על שרון בר גיל

שרון בר גיל היא הרבליסטית קלינית (RH AHG) אשר עוסקת בליווי תזונתי ותמיכה נטורופטית למתמודדים עם סרטן. שרון מקדישה את הידע ואת הניסיון שצברה עם השנים לסייע לחולים אונקולוגיים ולאלו המעונינים להשתמש בתזונה על מנת להביא את בריאותם למצב אופטימלי, ולהפחית את הסיכון לתחלואה בסרטן. שרון בעלת תואר שלישי בתזונה הוליסטית, הרבליסטית קלינית, ובעלת תעודת הכשרה משניים מבתי הספר לצמחי מרפא הנחשבים לטובים ביותר בקליפורניה, ארה״ב. היא בעלת הכשרות מקצועיות נוספות, וחברה באיגודים מקצועיים כמו: האגודה האמריקאית להרבליסטים קליניים (AHG), האגודה האמריקנית לתזונאים (NANP), האגודה לרפואה פונקציונלית (IFM) והאגודה הישראלית להרבליסטים קליניים עיל״ם. שרון עבדה במשך 8 שנים ביחידה לרפואה אינטגרטיבית, במרכז האונקולוגי דווידוף, בבית החולים בלינסון, וליוותה יום יום חולים אונקולוגיים כנטורופטית. כיום, שרון מנהלת קליניקה ברמת השרון ומלווה מתמודדים עם סרטן בטיפול בתזונה, תוספים וצמחי מרפא. שרון מציעה שירות של פגישות ייעוץ אישיות, היא מרצה ומעבירה סדנאות לבישול בריא, ומנחת קבוצות לאכילה אנטי סרטנית המבוססת על מחקרים מעדכניים..

הסדנאות של שרון בר גיל

לצד המתכונים שמפתחת שרון כל העת, ויד ביד עם הליווי האישי, היא מציעה שני סוגים של סדנאות לבישול בריא ולאכילה אנטי סרטנית.

הסדנה הראשונה היא סדנת בישול, הכוללת מפגש חד פעמי כשלוש וחצי שעות, בו שרון מדגימה ומסבירה על בישול בריא עונתי. הדגש המרכז של הסדנה הזו הוא ללמד את המשתתפים להכין אוכל בריא וטעים ולשלב אותו בחיי היום יום העמוסים שלנו. בסדנה שרון מביאה את הידע הכולל שלה על תזונה בריאה, ומתרגמת אותו למתכונים קלים ופשוטים להכנה. מלבד טכניקות בישול שונות, ומתכונים שונים שיכולים לסייע לכם לשמור על הבריאות ולשמר תזונה אנטי סרטנית, הסדנה מקנה כלים לתכנון וניהול תפריט בצורה נכונה, בחירה של חומרי גלם טריים, מידע על קמחים, שמנים וסוכרים שונים, ואף מידע על המחקרים השונים. את הסדנה הזו שרון עורכת גם באופן פרטי בהזמנה מראש, והיא מתאימה לכל מי שמעוניין לשמר אורח חיים בריא אצלו בצלחת.

הסדנה השניה היא סדנת "בישול אנטי סרטני – אצלך בצלחת”, והיא נרחבת יותר, וכוללת ארבעה מפגשים העוסקים בתזונה בריאה ובתכנון של תזונה בריאה על פי עקרונות מחקרים בתחום התזונה האנטי סרטנית. הסדנה למעשה מתרגמת את תוצאות המחקרים לתפריטים, מתכונים ומאכלים, כאשר בכל אחד מארבעת המפגשים מוצגים עקרונות קלים ופשוטים לישום ולביצוע. סדנה זו מתאימה לכל מי שמעוניין להרחיב את הידע שלו לגבי היכולת להשתמש בתזונה ככלי להקטנת הסיכון לתחלואה בסרטן ולשמירה על אורח חיים בריא. במהלך המפגשים שרון מעבירה את הידע שלה בנושאים כמו: פירות וירקות, שומנים, חלבונים, מוצרי חלב, מוצרים מן החי, ממתיקים ועוד, ומציעה קווים מנחים לניהול תפריט תזונתי בריא.

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד