הגשמה עצמית דרך המראה הפיזי

הגשמה עצמית

הגשמה עצמית באה לידי ביטוי פעמים רבות גם דרך המראה הפיזי בין היתר בשיער יפה

אז כן לרוב שאנו משתמשים במונח הגשמה או "מימוש עצמי" נמצא ויקפדה למשל את הטרמינולוגיה הבאה:

"מימוש עצמי או הגשמה עצמית היא מונח המשמש במספר תאוריות פסיכולוגיות, אך ללא אחידות מלאה במשמעותו. זוהי הנטייה המולדת של האדם לפתח את כל יכולותיו, כישוריו והפוטנציאל הטמון בו במטרה להיות העצמי הטוב ביותר שטבעו המולד מאפשר לו. המימוש העצמי מתבטא בשמירה על הקיום הפיזי שלנו וגם בצמיחתנו האישית; בעוד שקיום פיזי משותף לכלל בני האדם, הצמיחה האישית ייחודית לכל פרט בהתאם לשאיפות הדינמיות האישיות של כל אחד."

כיום בעולם רשתות החברתיות והנראות בה הכסף האישי מתפוגג לו בגלל תקשורת דיגיטלית המראה שלנו תמיד נמצא באור הזרקורים ונתון לשפיטה.

אז לאחר הבוטוקס ניתוחי האף ושאר הטיפולים האסתטיים שפרחו להם בשנים האחרונות עם גיחת עולם הווירטואלי לחיינו נוסף לו סוג נוסף של טיפול אסטטי המאפשר הגשמה עצמי על מנת להיות פיזית הגרסה הכי טובה של עצמכם.

השתלות שיער כבר לא מה שהכרנו, מדובר בפתרון של ממש

בעבר השתלות שיער לא רק שהיו משאירות צלקות, בנוסף להליך המשאיר חותם לא אסטטי התוצאות היו לא משביעות רצון כלל. ב5 שנים האחרונות תחום השתלות השיער בזכות ההתקדמות של הטכניקות והמיומנות הפכו למעשה להליך בנאלי בו משתתפים גברים ונשים כאחד.

בקבוצות השתלת שיער בפייסבוק ניתן להבחין בעדויות רבות ובמיוחד של גברים אשר כלל אינם מתביישים בהשתתפות הליך קוסמטי ואף משתפים זאת ברשת ללא שום פחד!

אנו עדים לתופעה בה קהל המתקרחים הולך וקטן, ובמידה ואתם נשארים קירחים צריך שזה באמת יהיה סגנון תספורת אשר תורמת לכם ללוק.

 השתלת שיער הגשה נגישה לכולם?

למרות האמור השתלת שיער איננה נגישה לכל אחד, וזאת מכיוון שעל מנת שתוכלו להגשים את עצמכם פיזית באמצעות השתלת שיער יש צורך שיהיה לכם אזור תורם פורה ממנו ניתן לחלץ זקיקים.

עקרון השתלת השיער למעשה טמון ביכולת לחלץ זקיקים מאזור העורף העמיד בפני הורמון DHT אשר גורם להתקרחות. למעשה השתלת שיער היא אחיזת עיניים שתורמת למראה של שיער מלא, ואם אין בידכם את הרזרבות הגנטיות לכך אתם לא מתאימים להליך זה, ומומלץ להגשים את עצמכם פיזית בצורה שונה.

הגשמה כלכלית לעוסקים בהשתלות השיער

על פי עיתון FORBES ישראל שנת 2021 חרף הקורונה היא שנת הנסיקה המטאורית של שוק השתלות השיער ברמה העולמית והוא כיום מגלגל מעל 6.5 מילארד דולר, הצפי לשנת 2022 כמובן הוא לעבור את מספר זה ב10 אחוזים לפחות!

לסיכום הגשמה עצמית פיזית עם או בלי שיער

כמובן שהגשמה עצמית גם פיזית היא דבר חשוב אך אולי טוב לכם כמו שאתם ? או שבכלל הנכם מתאימים להשתלת שיער?  אתם יכולים תמיד להגשים את עצמכם פיזית בין אם אתם בעלי שיער ובין עם לא על מנת להיות הגרסה הטובה ביותר שלכם מוגשמת ומאושרת!

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד