איפה גאדג'טים יכולים לעזור לכם

המילה גאדג'ט, או חפיץ על הפי האקדמיה העברית ללשון, הוא למעשה מוצר המבוסס על פטנט אך קיים בו טוויסט מודרני או טכנולוגי שממנף ומתעל את שגרת היום. אם אתם לא כל כך בטוחים מה זה גאדג'ט, אנחנו יכולים לעזור לכם. יתרה מזאת, אנחנו יכולים להראות לכם איפה אתם יכולים לנצל את הגאדג'ט לטובתכם וממש בבית שלכם.

רמקולים בלוטות'

עכשיו זה הרגע שאתם קוראים את הכותרת ואומרים לעצמכם 'נו, זה לא חידוש'. אז לנו, יש חדשות בשבילכם. על גאדג'ט רמקול קומפקטי, חסין למים שמעתם? חשבנו כך. רמקולים יכולים להיות הפריט שיציל אתכם משעמום טוטאלי, או יעזור לכם להרים את האווירה כשאתם מטיילים. אך אם אתם מטיילים בקטע מים, אתם רוצים להגיד שתפסיקו את המוזיקה? חבל. רמקול עמיד במים הוא הדבר הבא, בטח כשהוא על בלוטות'.

מטאטא חצי אוטומטי

כולנו החזקנו מטאטא לפחות פעם אחת בחיים. כל עניין הטאטוא יכולה להביא לתסכול רב כאשר מדובר בבית גדול שצובר הרבה אבק. סוף הדרך מתסכלת לא פחות כאשר צריך את כל האבק להעביר ליאה ולקוות שלא השארתם שוב דבר מאחור. פה נפתרת לכם הבעיה בעזרתו של גאדג'ט. מטאטא חצי אוטומטי אוסף עבורכם את האבק ישירות בפעולת הטאטוא. כל שתצטרכו לעשות אחר כך הוא רק לפנות את האבק מן המכל של המטאטא וסיימתם.

טעינה אלחוטית לנייד

זה לא חדש שחברות הסלולר משנות כל כמה שנים את צורת המטען ולמעשה מכריחות אותנו לרכוש מחדש את כל הסט המטענים שלנו. כאשר לכל אדם יש טלפון אחר, מן הסתם שלא כל המטענים יתאימו לכולם, ואם נתקעתם בלי מטען, אתם בבעיה. או שלא. הנה גאדג'ט שלא הכרתם ולא חשבתם שקיים והנה! לא רק שהוא קיים, הוא גם גאוני וגם יעיל! כל מה שאתם צריכים לעשות הוא פשוט להניח את הנייד שלכם על המכשיר והרי לכם, הוא נטען!

פאנל סולארי

העולם כבר הבין, אנחנו כבר הבנו, אין על השמש. לא רק שהיא מחממת, משחימה ומפשירה, היא גם מעניקה חשמל. ידוע לכם? מצוין. נמצא גאדג'ט שיכול לעזור לכם כאשר אין לכם מטען בסביבה. פאנל סולארי קטן שילך איתכם לכל מקום, יאגור חשמל ויאפשר לכם לטעון את המכשיר הסלולרי שלכם ללא כל בעיה. כל שאתם צריכים לעשות הוא לכוון את הפאנל ישירות אל השמש ולתת להם לעשות את שלהם.

כאשר גאדג'טים עבור היום יום התחילו להיווצר, הם נחשבו לדבר הגדול הבא. כל בית בארץ הכניס לתוכו פטנטים שעזרו להם בחיי היומיום. עם נסיקת הטכנולוגיה, הדבר איפשר את תיעול הפטנטים והפך לגאדג'טים בכל תחום אפשרי בחיים. אין מה לעשות, כשיש משהו טוב למה לא להפוך אותו לטוב יותר?

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד