4 סיבות, למה אתם רוצים שיהיה לכם תכשיט מעבודת יד

שרשרת עבודת יד

לא משנה מה הסיבה לשמה אתם מחפשים מתנה, מתנות חסכוניות ואקולוגיות צריכה להיות העדיפות הראשונה שלכם. ללמוד איך לקנות בצורה ירוקה יותר יכולה לעורר אתכם למציאת פריטים שווי ערך כתכשיטי עבודת יד ועוד מגוון פריטים שלא הייתם נתקלים בהם אילולא שיניתם את מבנה הצריכה שלכם.

על כן, הבאנו לכם 4 סיבות נוספות למה אתם רוצים להתקשט עם תכשיטים שנעשים בעבודת יד-

אלמנט הזמן

כל תכשיט שנעשה בעבודת יד דורש השקעה רבה ומשמעותית על ידי האמן היוצר והופך את היצירה לבעלת חשיבות גדולה יותר שאינה ניתנת למציאה בחנויות התכשיטים הנפוצות. כאשר הזמן, עבור האמן, הוא באמת ובתמים משאב יקר. הידיעה כי למשל שרשרת עבודת יד הוכנה אך ורק עבורכם יכולה לתת לכם את המשמעות אותה חיפשתם לענוד ובנוסף יעניק ליוצר התכשיט את המשמעות אותה הוא חיפש להעביר הלאה.

האלמנט האוניברסלי

אמנים המכינים תכשיטים בעבודת יד לאו דווקא חייבים להיות קרובים אליכם כדי שתוכלו לרכוש את התכשיט בו התאהבתם. אמנים רבים משתמשים ברשת האינטרנט בשביל להפיץ את האמנות שלהם כמה שיותר רחוק. כך שגם אם התכשיט שהתאהבתם בו בכלל מיוצר בתאילנד, בקליק עכבר אחד תוכלו לרכוש את התכשיט ולהיות בטוחים שלאף אחד אחר בעולם אין תכשיט כזה. ההפצה אינה משנה את ייחודיות התכשיט דבר שיכול רק לשרת אתכם.

ייצור קטן = איכות גבוהה

רוב יצרני התכשיטים מקבלים גאווה גדולה מהעשייה שלהם, מקדימים ומבטיחים כי איכות התכשיט היא גבוהה מגדר הרגיל. מעבר לכך, רוב התכשיטים שמיוצרים ביצור קטן יהיו מושלמים יותר, מהוקצעים יותר וניתן לראות כי הושקע עליהם זמן רב, הרבה מעבר לתכשיטנות הרגילה. יתרה מכך, אם קיימת לכם בעיה כלשהי עם התכשיט אותו בחרתם, מבלי שתשימו לב מעצב התכשיט יבוא לעזרתכם, ישפר ויתקן ויחזיר אליכם את התכשיט במהרה.

איכות לא חייבת להיות יקרה

אמנם תכשיטים שנעשים בעבודת יד ידועים במחירם הגבוה, אין זה אומר שכך הדבר. ישנם אמנים אשר משתמשים בחומרים שלא מצריכים כסף רב ואותם אמנים גם עובדים מהבית כך שלא משלמים שכירות לבית עסק. הדברים הללו מוזילים בצורה משמעותית את התמחור של אותם תכשיטים מאחר ואין לאמן את הצורך בלקיחת עמלה שתכסה את השכירות ואת האביזרים המשרתים את הכנת התכשיט.

החיפוש הנכון יכול להוביל אתכם לתכשיטים שנעשים בעבודת יד שיהיו ייחודיים אך ורק לכם. מעבר לעובדה שהתכשיט הינו ייחודי, עצם ענידת תכשיט כזה הופכת אתכם לייחודיים בן רגע. לכן, אם אתם מחפשים מתנה לאדם קרוב וגם אם אתם מחפשים מתנה לעצמכם, חשבו על האמנים שיוצרים תכשיטים בעבודת יד. כך תמנפו את העסק הקטן שלהם וגם תמנפו את עצמכם.

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד