המדריך המלא לעור הפנים הגברי

אם אתה מחפש מידע על טיפוח פנים לגבר הגעת למקום הנכון. על פי מחקרים, מרבית הגברים לא מבלים זמן רב בטיפוח עור הפנים שלהם.

למעשה, מחקר שנערך לאחרונה חשף כי רק רבע מהגברים מקדישים זמן לשימוש במוצרי טיפוח ובמוצרי קוסמטיקה לגברים לטיפוח עור הפנים על בסיס קבוע. על סמך ממצאי מחקר זה, נראה שאולי גם אתה, כמו גברים רבים אחרים, פשוט מתיז מים על הפנים, מתגלח וזהו.

אם זה המצב, כדאי שתתחיל לשקול את הרעיון לאמץ משטר לטיפוח עור הפנים, במיוחד אם אתה בשנות העשרים והשלושים לחייך.

טיפול נכון ורגיל בעור לא רק ישפר וישמור על המראה שלך, אלא יוכל גם לעכב שפע של מצבים הקשורים לעור ומתרחשים בגלל:

  • הזדקנות
  • זיהום
  • לחץ
  • חשיפה ממושכת לשמש

באופן ספציפי, מדובר על מצבים כמו:

  • קמטי פנים מוקדמים
  • כתמים, כתמים כהים, נמשים ושומות
  • יובש
  • קווי קמטים עמוקים, בעיקר באזור המצח ובזוויות הפה
  • קמטים ושקיות כהות מתחת לעיניים

טיפוח עור הפנים לגבר

כמו רבים מחבריך, ייתכן שגם אתה לא מודע לכך שעור הגבר שונה מעור האישה. מחקרים מראים שעורו של הגברים עבה בממוצע ב-25% יותר מעור הנשים. בנוסף, מרקם הפנים של הגבר הוא קשה יותר מזה של הנשים.

גברים נוטים גם לסבול מעור שמנוני יותר. הסיבה לכך היא שהיווצרות כמויות השמנים על עור הפנים של גברים, גבוהה יותר בהשוואה לנשים. וכך, אם תהית אי פעם למה אתה עדיין סובל מאקנה, בין אם אתה בשנות ה-30 או ה-40 לחייך, עכשיו התשובה ברורה לך.

אם אתה רציני בנושא טיפוח העור שלך, הנה כמה מוצרים קוסמטיים בסיסיים שחשוב שיהיו בחזקתך. את רוב הפריטים הללו ניתן להזמין גם באופן מקוון וגם בחנות הקוסמטיקה המקומית.

ניקוי פנים לגבר

אם אתה משתמש בסבון ומים כדי לנקות את הפנים שלך, הפסק זאת ברגע זה. סבונים, באופן כללי, גורמים להרס שכבת הדרמיס של העור, על ידי יצירת יובש. וכדי להתמודד עם הסבון והמים, העור מתחיל ליצור קווים וקמטים, שלא לדבר על סדקים מכוערים. לכן, במקום להשתמש בסבון, מרבית רופאי העור ממליצים על שימוש בתכשיר לניקוי פנים.

תכשיר הניקוי מסייע להסרת הפסולת מהנקבוביות, מבלי להשתמש בחומרים כימיים קשים, וברוב המקרים תכשיר הניקוי מכיל גם חומרי לחות.

קרם לחות לפנים

לא כל סוגי קרם הלחות דומים זה לזה. רבים מהם מלאים בכימיקלים רעילים ובחומרים המזיקים לעור. אז איך תדע איזה תכשיר לקנות?

חפש קרם לחות שאינו קומדוגני (non-comedogenic), ושלא מלא בחומרים כימיים.

אם אתה כמו רוב הגברים, אתה בטח לא רוצה לבזבז זמן רב על קריאת התווית על התכשיר. אז ההמלצה היא לרכוש שני סוגים של קרם לחות, אחד לבוקר ואחד לערב.

  • מוצר הבוקר מכיל גם מקדם הגנה, שנועד להגן על עור הפנים שלך מפני קרני השמש.
  • קרם הפנים לערב עוזר להזין את העור מחדש בלחות.
  1. פילינג פנים לגברים

השתמש בתכשיר פילינג לפנים לפחות שלוש פעמים בשבוע זה יעזור לך להסיר זיהומים ופסולת אחרת שחדרה לתוך נקבוביות העור.

מומלץ להשתמש בפילינג עדין, שלא יפגע בעור ולא יסיר ממנו חומרים מזינים חיוניים.

קרם עיניים לגברים

אחד האזורים העדינים ביותר בפניו של הגבר נמצא מסביב לעיניים. הסיבה לכך היא שדווקא באזור זה, שבו נדרשת כמות גדולה של קולגן, הייצור הטבעי של קולגן הוא דל מאוד. כתוצאה מכך נוצרים מסביב לעיניים קמטוטים רבים יותר.

במקום להמציא את הגלגל מחדש, מומלץ להשתמש באופן הקבוע בקרם אנטי אייג׳ינג איכותי המיועד ליישום מסביב לעיניים. זה המפתח לכל מי שרוצה להרחיק את הקמטוטים מאזור העיניים.

בחרו בקרם עיניים שמסייע לחיזוק הקולגן, ומעניק גם לחות. תכשיר שכזה מתאים גם לבחורים עם עור רגיש, והוא חובה אם אתה רוצה לשמור על המראה הצעיר והגברי שלך.

מסכת פנים לגברים

פעם, המחשבה שגבר משתמש במסכת פנים נחשבה למטופשת. מסכת הפנים נחשבה לשגרת הטיפוח השמורה לנשים בלבד. לכן זה הזמן להודיע לך שהזמנים השתנו, ובגדול. יישום מסכה המתאימה לעור הפנים שלך פעמים בשבוע, תסייע לאיזון גוון העור ולהסרת עודפי השומן.

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד