איך להגשים אירוע בת מצווה שתמיד רצית?

בת מצווה מסמלת את המעבר מילדות לבגרות ובנות רבות חולמות זמן רב על אירוע בת מצווה ורוקמות בדמיונן איך ייראה האירוע הנחשק. אם בכוונתכם להפיק אירוע בת מצווה חלומי חשוב מאוד לתאם ציפיות עם כלת המצווה, שכן היא בעלת השמחה והאירוע לכבודה.
מצד שני, כדאי לבדוק מה מהחלומות ניתן להגשים על פי התקציב הנתון. לפניכם טיפים להפיכת החלום למציאות בדרך לחגיגת בת מצווה בלתי נשכחת.

מקום חגיגה חלומי

חשוב לבחור מקום מתאים למספר המוזמנים העתידים להשתתף באירוע, מקום שמראש מציע סטנדרטים גבוהים ואווירה טרנדית ומיוחדת. כך למשל, היום בנות רבות בוחרות לחגוג בסוג של כפרי נופש המציעים מרחב לחגיגה עם מתחמים קונספטואליים של אוכל, ריקודים ופינות חמד בסביבה מטופחת וירוקה. אפשר לסייר בין הלוקיישנים בבחירת המקום האולטימטיבי ולבדוק עם צוות המקום אם ניתן גם לשדרג אותו בהתאם לקונספט המבוקש כמו למשל, שטיח אדום בשביל אירוע בת מצווה בסגנון הוליוודי וכדומה. מקום גדול יאפשר להזמין הן את ילדי הכיתה ואף השכבה וחברים של הילדים והן את בני המשפחה והחברים של ההורים כך שכולם יהנו מהספייס וניתן יהיה לקיים גם פעילות אמנותית ואטרקציות למבוגרים וילדים במקביל.

הפייבוריטים שלה – באיכות הגבוהה ביותר

האוכל משחק חלק חשוב בהצלחת המאורע וכדאי מאוד לתת לילדה לבחור את המנות שיככבו בתפריט תוך הכוונה הורית של מנות שיתאימו גם למבוגרים המוזמנים ואם יש גם בעלי רגישויות והיצע מגוון של מנות לבעלי חיך בררני יותר.
הילדה שלכם יודעת מה היא אוהבת מבחינת טעמים, חומרי גלם, מהראשונות ועד הקינוחים ותוכל לדון עם השף של המקום על המנות על פי המגבלה התקציבית וכמובן לטעום מהמנות טרם היא ואתם מחליטים מה משתלב בתפריט הסופי של האירוע.

הפתעה של פעם בחיים

נסו להנחות את הילדה כך שתספר לכם מה היא הייתה רוצה באירוע שלה: החל מקישוטים מיוחדים כמו בלוני הליום או קונפטי ועד לאטרקציות מעניינות כמו: תקליטן, הופעה או סדנה חווייתית.
נסו ביחד לתכנן אירוע שמתאים לבקשות הכלה.

ניתן גם לשמור עבורה הפתעה שלא תוכננה, כל עוד היא לא תביך אותה. כמו כן, כדאי להתייחס באירוע לכישרון או תחביב של הילדה. אם למשל היא אוהבת לשיר, ניתן לצלם קליפ בכיכובה טרם האירוע ולדאוג שצוות האולם יספק מקרן ולהקרין את הקליפ שצולם או לארגן עבורה הופעה במהלך האירוע, אם היא רוקדת אפשר לשלוח אותה לכוריאוגרף שיוכל לתכנן עמה מראש צעדים ביצירת ריקוד ייחודי לאירוע או להזמין עבורה רקדנים שהיא מאוד אוהבת להופעה מיוחדת.

הכינותי מראש – כל החומרים לאירוע מוצלח

אספו את כל הרעיונות של הילדה לקראת בת המצווה מאאוטפיט שהיא רוצה ללבוש ועד התוכנית האומנותית וכמובן, מתנות שהיא תרצה לחלק כמזכרת ונסו לסדר את הבקשות שלה לפי סדר עדיפויות בהתאם לתקציב. בדקו עמה על מה היא מוכנה לוותר ועל מה לא ואם יש אנשים שיוכלו לסייע לכם להוציא את החזון שלה אל הפועל. כמו אולפן הקלטות להפקת קליפ בת מצווה, צלם ליצירת בוק וצילומים במהלך האירוע עצמו, מפעילי אטרקציות מומלצים וכל מה שדרוש לארגן מראש לקראת החגיגה. ניתן לשתף בתהליך החשיבה היצירתי ובסיעור המוחות גם את חברותיה המכירות אותה היטב שיוכלו לסייע לה להגיע להחלטות בנוגע לאירוע, אך אל תתנו לרצונות של החברות לקבוע עבורה את מה שהיא רוצה בסופו של דבר מהיום הזה – היא הכוכבת של החגיגה והחגיגה עבורה.

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד