היתרונות של שידוכים לעומת היכרויות באינטרנט

שידוכים

אם נחשפתם בצורה כזאת או אחרת לעולם החרדי ככל הנראה יצא לכם לשמוע את המונח שידוכים. חרדים מאמינים באמונה שלה כי זוהי הדרך הטובה ביותר למציאת זוגיות. אז אתם בוודאי שואלים את עצמכם מה היתרונות של שידוך לעומת היכרות באינטרנט? אולי תגלו כי שידוכים זוהי אפשרות שהיא הרבה יותר מתאימה לכם? הרי לא רק חרדים יכולים לבצע היכרויות בשיטה הזאת.

אז רגע לפני שאתם מרימים ידיים או בוחרים שיטה כזאת או אחרת – אנו כאן על מנת לתת לכם את כל הסיבות לבחור נכון. ברגע שתהיו שלמים עם הבחירה שלכם, יהיה לכם הרבה יותר קל להשתחרר ולהתמסר לתהליך בצורה מלאה.

שידוכים מתבצעים על סמך היכרות אישית

אחד מהיתרונות המשמעותיים ביותר של שידוכים על פני היכרות ברשתות החברתיות זה שהשידוך לרוב מתבצע על ידי אדם שמכיר את שני האנשים שמשודכים האחד לשני. ברוב המקרים אותו אדם שמכיר טוב את הנפשות הפעולות, הבין כי יש סיכוי להתאמה בין שתי העולמות הללו.

מהסיבה הזאת הסיכוי להצלחה של שידוך הוא גבוה יותר מאשר הסיכוי להצלחה בהיכרות באינטרנט. מהסיבה הזאת חרדים יכולים למצוא את עצמם מתחתנים בתוך מספר מצומצם של פגישות, ככל הנראה זה פשוט נועד לקרות. ההיכרות האישית היא לרוב בסיס איתן שמאפשר לבני הזוג לסמוך ולהכיר יותר לעומק.

לשידוכים נותנים יותר הזדמנויות

רושם ראשוני הוא דבר משמעותי מאוד, אך בפועל הפגישות הראשונות יכולות מעט לצלוע – אך בפועל לא מדובר על כישלון הזוגיות. כאשר שני אנשים מכירים דרך היכרויות באינטרנט הם נוטים לוותר במהירות על הסיכוי שיקרה משהו, ולא באמת נותנים הזדמנות כנה ואמיתית אם בהתחלה קצת קשה.

לעומת זאת חרדים או כל אחד אחר שמכיר דרך שידוך מרגיש כי הוא לא יכול לאכזב את המשדך – ולכן הוא ייתן יותר הזדמנויות מאשר בן אדם רגיל. מהסיבה הזאת לפעמים ניתן לראות כי למרות שההתחלה הייתה מעט צולעת, בני הזוג הצליחו לבנות בניהם קשר פורה ומעמיק – כזה שאולי היה מתפספס. 

ניתן להכיר בן אדם על פי האופי שלו

בעולם שבו אנו נמצאים לא מעט אנשים פוסלים את בני המין השני רק על סמך המראה החיצוני שלהם. השיפוטיות הזאת מונעת מלא מעט אנשים לפספס זוגיות מוצלחת במיוחד, כזאת שיכולה להיות הרבה יותר מעניינת מכל זוגיות אחרת שהם יוכלו לפתח. מהסיבה הזאת היכרות באינטרנט יכולה להיות מעט יותר בעייתית בהשוואה לאפשרות של שידוכים.

כאשר אנשים מגיעים למצב שבו הם מחפשים שידוך, ברוב המקרים הם יגיעו לפגישה מבלי לדעת מול מי הם עומדים להיפגש. כך שאומנם המראה הראשוני עדיין משחק תפקיד מרכזי, אך תהיה להם אפשרות חסרת תקדים להכיר גם את האופי של הבן אדם שיושב מולם.

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד