4 אמצעים דיגיטליים שכל עסק צריך

כרטיס ביקור דיגיטלי

אנחנו בעולם בו הכל עבר לדיגיטל. אנחנו לא מדפיסים יותר פלאיירים ולא כרטיס ביקור, וכשרוצים למכור את הדירה, כנראה שלא נתלה מודעות על העצים בשכונה. אז איך ניקח את העסק שלנו גם כן לעולם החדש הזה? באמצעות אמצעים דיגיטליים. היום ריכזנו ארבעה כאלו עבורכם.

אתר אינטרנט

אין ספק שהאמצעי הראשון שבעל עסק כנראה יצטרך כדי לבסס נוכחות ברשת הוא נכס דיגיטלי כדוגמת אתר אינטרנט. 

נכס כזה, מסוגל להציג את העסק מכל הכיוונים שלו, להציג את מה שהוא עושה, מה הלקוחות אומרים עליו, ולא פחות חשוב: להיות מקום לתוכן נרחב שבעל העסק יכול לייצר לקהל הלקוחות הפוטנציאליים שלו. 

הקהל הזה יכול לצרוך את התוכן ולהבין שבעל העסק הינו אוטוריטה בתחומו ולהרגיש יותר בטוחים להתקשר עמו ולרכוש את המוצרים או השירותים שלו.

כרטיס ביקור דיגיטלי

זהו חברו הקטן והסלולרי של אתר האינטרנט ומדובר במוצר משלים לאתר. הכרטיס הביקור הדיגיטלי הוא הרבה יותר ׳קצר וקולע׳ מאתר האינטרנט. הוא כולל בעיקר אמצעי התקשרות לבעל העסק, ובכרטיסים המשוכללים והחדישים יותר – גם אפשרויות של גלריות (תמונות + וידאו), מודול המלצות על בעל העסק, ועוד. 

כרטיסי הביקור הדיגיטליים כבר מזמן הפכו למוצר יסוד עבור כל בעל עסק שמכבד את עצמו, כי כרטיסי הנייר כבר באמת מזמן לא רלוונטיים.

לפרטים נוספים על כרטיסי ביקור דיגיטליים ניתן ליצור קשר עם אחד מהמותגים המובילים בתחום – סו דיגיטל בכתובת:

https://sodigital.co.il/

דף פייסבוק

דף הפייסבוק, בשונה מפרופיל אישי ברשת החברתית – הוא גם כן מוצר חובה עבור כל בעל עסק. זה המקום שבו הלקוחות – הקיימים והפוטנציאליים יכולים לקבל עדכונים על העסק, על המבצעים שלו, על מוצרים חדשים שהוא משיק, וגם על תוכן שהוא מפיץ.

דף עסקי (בשונה מפרופיל אישי) ניתן גם לקדם בפייסבוק באמצעות מערכת הפרסום של הרשת החברתית. ככה בתקציבים לא גדולים ניתן להגיע לקהל היעד של העסק ולגייס לקוחות נוספים.

מערכת CRM

אם אתם בעלי עסק ומנהלים קשר עם יותר ממספר לקוחות מצומצם, אתם לא יכולים לדלג על מערכת crm. זוהי מערכת ממוחשבת שיוצרת ׳כרטיס לקוח׳ עבור כל אדם שאפילו רק התעניין בשירותים שלכם. 

דרך המערכת ניתן לבצע ׳מעקב׳ על אותו אדם (לא מעקב אמיתי, רק טלפוני…) וליצור איתו קשר שוב עד שיתחלף לו הסטטוס ל׳לקוח׳ או ל׳לא רלוונטי׳.

המערכת הזו עושה לבעלי עסקים את החיים הרבה, אבל הרבה יותר קלים. יש מערכות שהן בתשלום ויש חינמיות לחלוטין שיכולות לעשות אחלה עבודה. לא משנה איזו תחליטו לקחת, לא תבינו איך הסתדרתם לפני…

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד