עומדים לבחור ביטוח רכב? כל השאלות שאתם חייבים לשאול

אתם עומדים לרכוש בקרוב ביטוח רכב חדש? אתם מתכננים לחדש את ביטוח הרכב הנוכחי שלכם? אתם צריכים לזכור כי מדובר על החלטה לא פשוטה. נכון להיום קיימות לא מעט חברות ביטוח, כאשר כל אחת מהן תנסה להציע לכם את התנאים הטובים ביותר. אז איך אתם תוכלו לעשות את הבחירה האידיאלית? אתם צריכים להכיר את התחום על בוריו – ככל שאתם תשחו בתחום טוב יותר, כך יהיה יותר קשה להפתיע אתכם.

המאמר הבא נועד על מנת לסייע לכם להימנע מטעויות כאשר אתם רוכשים ביטוח רכב חדש. לא משנה אם מדובר על ביטוח שמיועד לרכב חדש מהסוכנות או בין אם מדובר על רכב יד שנייה. אתם חייבים להיות בטוחים שהביטוח שאתם בחרתם יכסה את הרכב שלכם ואתכם מכף רגל ועד ראש.

מאיזה גיל מינימאלי הפוליסה מכסה?

כאשר אתם סוגרים ביטוח רכב, אחת מהשאלות החשובות ביותר שאתם נאלצים להשיב עליה – היא מה הגיל של הנהג הצעיר ביותר שינהג ברכב. לשאלה הזאת יש חשיבות מכרעת – היא עשויה לייקר את הפוליסה בעשרות אחוזים  או להוזיל אותה. בנוסף אתם צריכים לזכור מה עניתם בשאלה הזאת, כי אם נהג יותר צעיר ינהג ברכב – הביטוח לא יוכל לכסות אתכם.

האם מגיע לכם רכב חלופי במקרה הצורך?

לכל חברת ביטוח יש הסדר עם חברות שונות המציעות השכרת רכב. אתם מהצד שלכם צריכים לוודא שיש לכם מענה הולם במקרה שבו הרכב שלכם נמצא במוסך זמן רב. הפתרון הטוב ביותר יהיה כמובן שתוכלו לקבל רכב חלופי, רכב שתוכלו להשתמש בו – עד שהרכב שלכם יצא מהמוסך. חשוב תבררו את הנושא הזה לעומק, כך שלא תמצאו את עצמכם שוברים את הראש בזמן אמת.

האם מגיע לכם מהביטוח שירותי דרך?

ביטוח רכב אמור לכסות אתכם כמעט בכל סיטואציה, כך שאתם תוכלו להיות רגועים ולדעת שאתם בידיים הכי טובות. ביטוח שירותי דרך הוא אחד מהאלמנטים החשובים ביותר, ואתם צריכים לוודא שהם מגיעים לכם במסגרת ההסכם. מדובר על שירותי דרך שיסייעו לכם להתנייד ממקום למקום במקרה של תאונה, במקרה שבו הרכב שלכם צריך להיגרר ישירות למוסך. עליכם לוודא כי הביטוח מכסה אתכם בכל מקום שבו אתם נמצאים, ולא רק בתוך תחומי העיר שבה אתם מתגוררים.

מהי ההשתתפות העצמית שלכם?

כאשר אתם עוברים תאונה, אתם בוודאי תרצו להפעיל את אותו ביטוח רכב ששילמתם עליו עד כה. אך במקרה שבו ישנו צורך לשלם למוסך, אתם צריכים להשתתף בעלויות ביחד עם חברת הביטוח. לכן חשוב שתבררו מראש מהי גובה ההשתתפות העצמית שלכם, כך לא תמצאו את עצמכם משלמים הרבה יותר ממה שחשבתם. אצל כל חברת ביטוח יש את גובה ההשתתפות העצמית שונה, לכן אתם צריכים לשים לכך לב.

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד