ביטוח נסיעות לחו"ל: לא רק הוצאות רפואיות

הרבה מאוד אנשים נוטים לחשוב כי ביטוח נסיעות לחו"ל כולל בתוכו אך ורק הוצאות רפאיות, אך בפועל הוא עשוי לכלול בתוכו עוד לא מעט דברים חשובים. כמובן שהוצאות רפואיות הן הסיבה המרכזית שבגללה אתם תעשו ביטוח נסיעות, אך יכולות להיות עוד סיבות שיגרמו לביטוח להיות מאוד יעילים עבורכם.

אז רגע לפני שאתם סוגרים ביטוח נסיעות לחו"ל עם אחת מחברות הביטוח, שווה לכם לדעת איזה אפשרויות תוכלו להכניס לתוכו על מנת שהוא יהיה יותר אפקטיבי עבורכם. ברגע שתהפכו את הביטוח להיות מותאם עבורכם באופן אישי, אתם תגיעו למצב שבו אתם תוכלו לצאת לחו"ל בראש שקט. לא משנה אם מדובר על נסיעת עבודה או על חופשה, אתם מוכרחים להיות עם ראש שקט לכל אורך הזמן.

ביטוח נסיעות כולל איבוד כבודה 

אחד מהפחדים הגדולים ביותר של כל אחד ואחת מאיתנו זה שהמזוודה פשוט לא תגיע ליעדה, ואתם לא יכולים להגיד שלכם זה לא יקרה. אי אפשר לדעת למי זה יקרה, ואתם מהצד שלכם לא יכולים לקחת את הסיכון. לכן ביטוח נסיעות לחו"ל מביא איתו ברוב המקרים גם ביטוח אובדן כבודה, כך אתם תוכלו להיות רגועים גם במצב כזה. הביטוח יביא לכם כסף על מנת שתוכלו להתחיל את החופשה ברגל ימין.

ביטוח נסיעות כולל ביטול טיסה

עוד סיטואציה מאוד מתסכלת היא סיטואציה שבה הטיסה שלכם מתבטלת או שאתם מסיבות כאלה ואחרות לא יכולים להגיע לטיסה. אם מדובר על סיבה מספיק מוצדקת, ביטוח נסיעות לחו"ל יכסה את הוצאות הטיסה. כך שאתם תקבלו מחברת הביטוח את הסכום שאותו שילמתם על הטיסה, ופתאום זה כבר יהפוך להיות הרבה פחות נורא – תוכלו לסגור טיסה במועד אחר שיתאים לכם.

ביטוח נסיעות כולל אובדן ארנק או פלאפון 

שתי הדברים שהכי חשובים לנו בכל טיול לחו"ל זה הארנק שאיתו אנו משלמים והפלאפון שאיתו אנו מצלמים כל דבר. אך יכול לקרות מצב שבו הם ילכו לכם לאיבוד, ולא יהיה לכם מושג איפה הם נמצאים – מדובר על מכה משמעותית שיכולה להרוס לכם את כל הטיול. ביטוח נסיעות לחו"ל מאפשר לכם לקבל ביטוח שיכסה אתכם גם במקרים האלה, כך שתוכלו להפוך את החופשה שלכם או את הטיול שלכם לכזה שאי אפשר להרוס אותו.

תיזכרו לבקש את כל התוספות האלה

אחרי שהבנתם אילו תוספות אתם תוכלו לקבל, כעת אתם צריכים להבין כי ביטוח נסיעות לחו"ל בסטנדרט שלו לא מכיל את התוספות האלה. אתם תצטרכו לבקש להוסיף את התוספות האלה או להוסיף אותם באופן ידני אם אתם מבצעים את הביטוח באופן מקוון. בנוסף התוספות האלה מביאות לכך שהעלות שאותה תצטרכו לשלם תגדל, אך ברוב המקרים זה פשוט יהיה הרבה יותר משתלם מבחינתכם. 

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד