העצמה אישית והגשמה עצמית: שני יסודות החיים שמאפשרים לכם לממש את עצמכם

הגשמה עצמית

"כל מה שאנחנו הוא תוצאה של מה שאנחנו חושבים. התודעה היא הכול. אנחנו הופכים להיות המחשבות שלנו" – בודהה.

אם תחפשו בגוגל את צמדי המילים העצמה אישית והגשמה עצמית, או אפילו את המילה "אושר", תגלו שמיליוני אנשים מחפשים את הערכים האלו, בעוד שמעטים בלבד מתירים לעצמם לחיות באמת חיים של מימוש עצמי של מלוא יכולותיהם.

אבל לא מספיק להבין את זה, ולא מספיק רק לרצות להיות מאושרים. כדי להיות מאושרים באמת, יש צורך בהכנת הבסיס הראשון, והמרכיב העיקרי הוא הערכה עצמית בריאה. ברגע שנגדיל את היכולות שלנו לבסס העצמה אישית והגשמה עצמית, גם ההערכה העצמית שלנו תגבר, ומטבע הדברים, זה רק עניין של זמן עד שהאושר יגיע.

ואפשר ללמוד את זה

יצירת תחושה בריאה של הערכה עצמית עשויה להיות כרוכה בטונות של עבודה עבור חלק מאיתנו, כי הכול מתחיל עם משמעת של ניתוב המחשבות שלנו לכיוון הרצוי.

צעירים בגילאי עשרים מדמיינים את החיים אותם הם רוצים לחיות כמבוגרים, אבל אז הם מגיעים לגיל ארבעים או חמישים ותוהים לאן חייהם נעלמו. הם עסוקים בהתנהלות השגרתית של החיים שלמרות שהיא מנחמת, היא טומנת בחובה סכנה של קיפאון רוחני, שיכול להשפיע על החיים בדרכים שאפילו לא דמיינתם.

אבל החדשות הטובות הן שאפשר ללמוד העצמה אישית והגשמה עצמית. מפגשים אישיים מלמדים אתכם להכיר תודה על היותכם חיים, ומראים לכם את הדרך לקבל את עצמכם בדיוק כפי שאתם, בלי לאפשר לקולות בראש לשבש את השלווה שלכם, ועם שפע של סליחה על תחומים בחייכם שאתם מאמינים שאינם אופטימליים.

עם ההתבגרות מתפתח הביטחון ביכולת ליצור שינוי

מפגשי העצמה אישית והגשמה עצמית מאפשרים לכם להבין איך לא להיות קורבן של הנסיבות אלא לקחת את הצד היוזם של החיים. בגישה של מנצחים. עם חשיבה חיובית שמובילה לחיים מאושרים מלאים צחוק ושמחה. עכשיו, יד על הלב, נכון שאלו החיים שאתם חולמים עליהם מגיל צעיר?

ככל שתתמידו במפגשים, לא תצליחו לזכור מתי בפעם האחרונה הייתם מדוכאים. מתי לקחתם כדור או חומרים אחרים סתם בשביל לישון. המפגשים מלמדים אתכם להבין איך לטפח את הרוחניות שלכם ולהתחיל להגשים במקום להמשיך לחלום מתוך מחשבה, שגויה לחלוטין כמובן, שחיים מאושרים הם לא חיים שיכולים להגיע אליכם.

פשוט מחליטים לקחת אחריות של מאת האחוזים על חייכם

כי האפשרות המנוגדת לא באה בחשבון. פשוט מחליפים את המחשבות השיפוטיות השליליות ברעיונות על טיפוח והעצמת החיים. אם אתם בחיים, הגיע הזמן שתחיו אותם במלואם, ובצורה הטובה ביותר האפשרית בשבילכם.

וזה מה שמלמדים מפגשי העצמה אישית והגשמה עצמית. אתם לומדים להניח בסיס חזק להערכה עצמית גבוהה ובסופו של דבר להיות הרבה יותר מאושרים.

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד