הדרך לחיסכון – ליווי של עו"ד מיסים

עורך דין מיסים

תכנון מס הוא חלק בלתי נפרד מניהול פיננסי מושכל, הן של בעלי עסקים והן של אנשים פרטיים. חבות המס עשויה להיות גבוהה מאוד אם לא מתכננים נכון את נושא המיסוי ובודקים כיצד ניתן להפחית את המס, מהן הטבות המס שמגיעות לנו או טורחים להגיש תיאום מס.
עו"ד מיסים יכול לסייע לכל אחד לקצץ בהוצאות ולהתנהל בתבונה מהבחינה הכלכלית. באילו דרכים עו"ד לענייני מיסים יכול לעזור לכם בהפחתת חבות המס?

אל תפספסו את הטבות המס שמגיעות לכם

בסיטואציות שונות בחיים ובהרכב סוציו אקונומי מסוים מגיעות נקודות זכות ששוות כסף. חשוב להכיר אילו נקודות זכות מגיעות לכם על מנת לוודא שאתם מקבלים את מלוא הנקודות. עו"ד ייכנס לתמונה ויבדוק אילו נקודות זכות מגיעות והאם קבלתן אותן במלואן.
כמו כן, עורך הדין יבדוק זכאות להטבות מס דוגמת בעת גירושין. מי שמשלם דמי מזונות זכאי לנקודת זיכוי במס הכנסה. הזכאות מגיעה גם למי שאינם התגרשו אך הם פרודים, כל עוד מוכיחים משמורת ילדים ומציגים הוכחה על תשלום מזונות.
לגרושים מגיעים גם פטורים ממיסוי מקרקעין שיכולים להיות מתורגמים לסכום כסף משמעותי.
זיכויי מס שונים מגיעים גם לתושבי הפריפריה מתוך רשימת היישובים שנקבעת מדי שנה ולחברות המתמחות בעיסוק מסוים. עו"ד יסקור בפניכם את כלל ההטבות המגיעות לכם בהתאם לשקלול של כל הנתונים והמאפיינים האישיים או של העסק שלכם.

מתאמים את המס חוסכים ובגדול
מי שעובדים בשתי עבודות או יותר במקביל כשכירים נדרשים לבצע תיאום מס בסיומה של כל שנת מס. תהליך זה חשוב על מנת לבחון אם מגיע לכם החזר מס מהרשות, היות ותיאומי המס האוטומטים שהרשות שולחת אליכם אינם בהכרח מייצגים את ההכנסות שהיו השנה ויחד עם עו"ד המבין בנושא ניתן להגיש ערעור ולקבל החזר מס. עו"ד המתמחה במיסים יוכל לייעץ לכם גם לאיזו דרגת מס כדאי לכם לשאוף על מנת להשיג הקלות מס.

חברה בע"מ או עוסק מורשה? זו השאלה!
ההגדרה העסקית אף היא משפיעה על חבות המס כאשר יש עסקים שיהיה להם עדיף להירשם כחברה בע"מ על מנת ליהנות מחיסכון במס בעסקות מסוימות. שיעור מס חברות – מס המוטל על החברה ולא על בעל החברה ומשולם מדי חודש באמצעות מקדמות המס. במקרה זה ניתן לנהל את המיסוי בדרך אחרת שעשויה להיות יעילה יותר וכמובן עו"ד מיסים יכול לערוך חישוב מדויק ולבחון האם בסוף שנה החברה זכאית להחזר מס. עוסק מורשה נהנה אף הוא מהחזרים וכן מניכוי מס תשומות. כלומר, הוא יכול להפחית מתשלום המס את סכום המע"מ שהוצא על ציוד שוטף ותחזוקה לעסק. על מנת לקבל החלטה נבונה לטווח ארוך ולהחליט האם העסק יהיה חברה בע"מ או להישאר כעוסק מורשה, כדאי לפנות לייעוץ לעו"ד מיסים.

עבירות מס שעולות ביוקר
עולם המס הוא מורכב ופעמים רבות אנשים טועים ועלולים להסתבך עם רשות המס. חשוב להכיר את סוגי העבירות הקיימות בין אם אלו עבירות מס הכנסה או עבירות מע"מ וכן את ההבדלים בין עבירות מס טכניות ועבירות מס מהותיות, לדעת מהם העונשים הצפויים וכיצד אפשר להתנהל מול הרשות במידה ועולה חשד בדבר עבירה. כמו כן, לשקול הליך גילוי מרצון לדיווח מתוקן על העלמת הכנסות או דיווחים לקויים ולהתייעץ עם עו"ד כדי לבחון דרכים להפחתת גובה הקנסות.

עו"ד מומחה לענייני מס ילווה אתכם צעד אחר צעד בתהליך תכנון המס בניהול העסק או ניהול העניינים הכספיים הפרטיים לחיסכון כספי מקסימלי.

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד