כיצד עיסוי משותף יכול לסייע לזוגיות?

מרגישים שמשהו שבזוגיות כבר לא עובד כמו בעבר? אל תמהרו לפסוק שלו או לה "ירד מכם" או שאולי פשוט הניצוץ דעך. ייתכן מאוד שאלו פשוט המהמורות של החיים, העומסים וריבוי המשימות ששוחקים אותנו ומתישים אותנו בזמן היום יום. לא אחת, אותן מהמורות וקשיים יכולים גם להשפיע רבות על סופי השבוע, ולהותיר אותנו תשושים, רק כדי שהשגרה תחזור על עצמה וחלילה שוב.

תרומת העיסוי לזוגיות

מאז ומתמיד שעיסויים היו דרך נפלאה ויעילה להשיב את הניצוץ לחיי הזוגיות ולהגביר את האינטימיות. אך לצד העובדה כי מדובר בבילוי קלאסי ומפנק עבור זוגות, הרי שלעיסויים ישנה תרומה משמעותית לזוגיות דרך היבטים רפואיים, אותם נרצה לבחון להלן.

להסיר את שכבות הלחץ

כל סוגי העיסוי הם דרך נפלאה לשחרר את המתחים הנפשיים ולקדם הרפיה ורגיעה. את היתרון של עיסוי בהקניית רגיעה ניתן לראות במגוון רחב של היבטים החל מעיסוי שנועד לספורטאים בטרם תחרות או לפניה, בעיסוי רפואי שנועד לסייע למתמודדים עם חרדות ודיכאונות ועוד.

ברגע שבו אנו ובני ובנות הזוג מסירים את המתחים הנפשיים שחוסמים אותנו מלקיים מערכת יחסים שלווה ונינוחה, הרי שמדובר בתרומה משמעותית ליצירת חוויה מרעננת של היכרות מחודשת ונפלאה.

יצירת זיכרונות חדשים

יצירת חוויות וזיכרונות משותפים היא תמיד דרך נהדרת לגבש בין שני הצדדים. זוהי בדיוק הסיבה שמובילה עסקים רבים לערוך ימי גיבוש לעובדים, וזוהי סיבה לא פחות טובה מדוע כדאי לצאת לספא מפנק או לעיסוי משותף בין זוגות.

הרוגע והשלווה לצד תחושת היוקרה והפינוק, ילכדו ביניכם פעם נוספת ויעניקו לכם את האפשרות לצבור חוויות משותפות ולהתרפק על זיכרון נפלא. זוהי אחת הסיבות מדוע חופשות בבתי מלון יכולות לתרום משמעותית לזוגיות, טיולי שטח ושלל אטרקציות נוספות.

להתנתק מכל רעשי הרקע

בהגיענו למתחם ספא או לקליניקה לעיסוי מקצועי, הרי שאנו למעשה כופים על עצמנו להתנתק מכול רעשי הסביבה ולהתמסר לכאן ועכשיו.

בזוגיות כמו שבזוגיות, רעשי רקע דוגמת הבוסים שלא חדלים מלהתקשר, לקוחות ושפע של משימות ודאגות, יכולים להפריע רבות ולגרום לנתק מוחלט בין בני הזוג. כל אחד ואחת עם הטלפון שלו, כל אחד ואחת עם הדאגות שלו.

נסו לשאול את עצמכם – מתי בפעם האחרונה ערכתם שיחה כנה ונפלאה? אם אינכם מצליחים להיזכר, הרי שהניתוק שעליו החלטתם בזמן העיסוי, הוא מועד נהדר להשלים פערים ולהיזכר פעם נוספת בעד כמה הייתם בזוגיות נפלאה ומרהיבה.

טיפ קטן שלנו: ראו בדוגמה שהבאנו להלן כהשראה למגוון רחב של מועדים וחגיגות בהן תוכלו להעצים את הזוגיות ולהיזכר פעם נוספת למה בחרתם להפוך את מסלול חייכם למשותף.

מאחלים לכם יום מלא בהשראה ואהבה.

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד