חלומות מתגשמים? כך תגשימו את חתונת החלומות שלכם

אז אחרי שהגשמתם את חלום האהבה שלכם, נותר להגשים עוד חלום אחד: חלום אירוע החתונה. לפניכם, חלומות בכל מיני צבעים וצורות. איך נראה חלום החתונה שלכם? בשנת 2020 אתם אלו שתציבו גבולות, תקבעו חוקים ותגדירו את טון האירוע בהתאם לקצב פעימות לבכם.

ב-2020: החתונה מתאימה את עצמה אליכם

אם גם אתם חוששים כי אירוע החתונה שלכם יראה כמו עוד אירועים אחרים שהתארחתם בהם, דעו כי אין באמת סיבה. אירוע החתונה שלכם נתפר כיום למידותיכם! עד לפני כמה שנים, האירועים היו נחגגים בפורמט קבוע: קבלת פנים, חופה, ארוחה מרכזית ורחבת ריקודים. כיום לעומת זאת, אירוע החתונה הוא אירוע גמיש שניתן לחגוג אותו בכל אופן וצורה – הכל בהתאם לדרישות הזוג המאורס.

באפשרותכם לבחור איך לחגוג את האירוע שלכם:

  • חתונה במתחם אירועים – אולם או גן. ההפקה: שיתוף פעולה שלכם ושל מנהל האירוע
  • חתונה בלוקיישן "פרימיום": חוף הים, יקב, וילה וכן הלאה. ההפקה: מומלצת עם מפיק אירועים שידאג לכל הנדרש

אז איך תוכלו גם אתם לחגוג את האירוע שבו אתם חוגגים את האהבה שלכם? לפניכם, כמה אפשרויות נבחרות. במידה וגם אתם רוצים לקבל השראה, להרחיב את מנעד האופציות שלכם ולקבל הצצה לאירועים של זוגות שכבר עשו את זה במגזין החתונה של "כלות אורבניות".

אחת ולתמיד: עם או בלי תקציב?

מאחר ואירוע החתונה הוא סוג של הגשמת חלום, המון פעמים עולה השאלה האם ראוי בכלל לדבר על תקציב. אז נכון, אתם מגשימים חלום, אך במקרה הזה – לחלום יש מחיר. ארגון אירוע ללא תקציב (כן, גם כשהאירוע הוא חתונה), הוא פתח ללא מעט צרות. הדבר האחרון שתרצו להתמודד מולו הוא עם חורים בכיסים, עוד הרבה לפני שמתחיל האירוע שלכם. הגדירו מסגרת תקציבית ברורה שתאפשר לכם לקבל החלטות נבונות ומושכלות, כאלו שיגשימו לכם חלום מתוק במיוחד. 

הכנסו לחשב את התקציב שלכם בתוך מחשבון חתונה – סקר המחירים של כלות אורבניות.

חתונת בוטיק קטנה

אז איך תחגגו את האירוע שלכם: עם מאות אורחים או עם קהל קרובים מצומצם? חתונות הבוטיק נהנות כיום מביקוש גבוהה מאד! מה הופך את החתונה לחתונת הבוטיק? 

  • קהל אורחים קטן – בין 50 ל-200 אורחים
  • לוקיישן ייחודי שאיננו מתחם אירועים סטנדרטי

אירועי הבוטיק הקטנים יחגגו כמעט תמיד כאירועי קוקטייל, באווירה אלגנטית וסולידית. על מנת לתמוך את אוורית הבוטיק, יום שישי בצהריים נבחר לא אחת כיום האידיאלי לאירוע. 

חתונה בווילה מפוארת 

לא ניתן לדבר על אירועים קטנים, מבלי לדבר על אירוע בחצר של ההורים או בווילה מפוארת. בישראל ישנן שלל וילות שמציעות אירוח לאירועים פרטיים. שימו לב כי כל עוד תרצו להגשים חלום אירוע בסגנון שכזה, אתם נדרשים להיערך לוגיסטית עם מניפה רחבה של ספקים: משירותי הקייטרינג ועד התאורה וההגברה. היתרונות: 

  • וילה מפוארת, מרווחת ויוקרתית
  • "חלל אירוח" בסיסי שתוכל ליצוק אליו כל טון עיצובי
  • אירוע שמקדש את האינטימיות וטעם הבוטיק
  • לרוב, בווילות גם ישנה בריכה לאפטר-פארטי

חתונה על הים 

אירועים על הים מסתמנים כאירועים הרומנטים ביותר! כשהמון זוגות שואלים את עצמם "איך נראית חתונת החלומות שלנו?", התשובה המתקבלת המון פעמים היא חתונה על או אל מול הים. אירוע החתונה שלכם נחגג רק פעם אחת בחיים, כך שאם פועם בלבכם חלום על חתונה שכזו, פעלו על מנת להגשים אותו! בניגוד למה שרבים חושבים, חתונות על או אל מול הים לא מתאימות אך ורק לעונת הקיץ.

ישנם גני אירועים בישראל המאפשרים לכם חגיגה גם בחורף. הים רומנטי, עוצמתי ומרגש גם בחורף (יהיו אלו שיאמרו כי בעיקר בחורף). שימו לב כי ההגבלה היחידה שבחגיגת חתונה על הים בחורף רלוונטית בעיקר לחופה: טקס החופה יתקיים בחלל סגור כשהתפאורה היא הים, ולא ממש על הים כפי שניתן בחודשים אפריל ועד אוקטובר.

חתונה בחיק הטבע

גם אתם רוצים לחגוג תחת כיפת השמיים? תוכלו להגשים זאת! אירועים בטבע כדאי לחגוג בעיקר באביב (בחודשים אפריל או מאי). שימו לב כי חתונה בטבע בסתיו מעט ריסקית, ועלולה להכניס לכם לאירוע אורחים בלתי צפויים (ורצויים) כמו רוחות וגשמים. ומה באשר לעונת הקיץ? טכנית, תוכלו לחגוג בטבע בקיץ, אך קחו בחשבון את אחוזי הלחות הגבוהים והצורך בפתרונות אוורור מתאימים. 

בדומה לחתונות בווילות, גם כאן עליכם לבנות רשימת ספקים. זה לא מה שאמור למנוע מכם לחגוג בטבע, אך בהחלט כדאי להיות מודעים לפן ההפקתי שבחגיגת אירוע שכזה. טיפ קטן אליכם: תנו עדיפות למקומות בטבע שזוגות כבר התחתנו בהם, כך שתוכלו לקבל טיפים יעילים לתכנון האירוע במקום הנבחר. לדוגמא: מורכבות הארגון וההפקה, מקומות החניה, דרכי הגישה לשמורת הטבע, אפשרויות העיצוב, סטנדרט האירוח וכיוצא בזה.

רעיונות לחגיגת האירוע שלכם – בכל לוקיישן

בכל מקום בו תבחרו להגשים את חלום האירוע שלכם, פתוחות בפניכם אפשרויות שונות לחגיגת האירוע:

  • חתונה הפוכה. פורמט אירוע זה שובר את מבנה האירוע המוכר לקהל האורחים. קבלת הפנים מתמזגת עם הארוחה המרכזית, כאשר לאחר מכן יגיע שלב החופה. השיא: רחבת ריקודים ארוכה שלא נקטעת בעקבות הגשת הארוחות.
  • חתונת קונספט. שלבו את עולמות התוכן שאתם אוהבים ומזוהים אתכם בעיצוב האירוע! הקונספט יכול להיות כל מה שעולה על דעתכם – מקונספט קפה, דרך קונספט גיבורי על ועד קונספט יווני. הקונספט בא לידי ביטוי גם בעיצוב, אך גם באוכל, במשקאות וכמובן – במוסיקה.
  • חתונת שישי. דרך נוספת "לתבל" את האירוע בגוונים קצת פחות מוכרים, היא אירוע ביום שישי בצהריים. ממסיבה בשעות הערב לאירוע קוקטייל אלגנטי בשעות הצהריים של היום הקסום ביותר בשבוע. 
  • מסיבה של חתונה: ישנם לא מעט זוגות שבוחרים להתקדש בברית הנישואין בנוכחות המשפחה בלבד. כך, החופה נערכת כטקס נפרד ורשמי כמה ימים לפני האירוע הגדול. ואירוע החתונה? מסיבה! באירוע זה אין כל אלמנט טקסי, אלא רק אוכל טוב, אלכוהול משובח ובעיקר – רחבת ריקודים. 

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד