איך הייתם רוצים שהחיוך שלכם יראה?

רבים חולמים על הפה המושלם – שיניים צחורות וישרות, חניכיים בריאות, חיוך מיליון דולר. מחקרים מצביעים על כך שחיוך אטרקטיבי מושך יותר ואף מעיד על הצלחה בתחומים רבים ולכן, הוא נחשב לנחשק במיוחד. לדייטים, לראיונות עבודה ופשוט להעלאת הדימוי העצמי לכל אחד ואחת בכל סיטואציה. הבשורות הטובות הן שכיום עם הטכנולוגיה המתקדמת והמיומנות הרפואית יש דרכים רבות להשגת החיוך האולטימטיבי. מיישור שיניים ועד ציפוי שיניים והלבנתן.
אז איך תוכלו להגיע לשינויים האולטימטיביות? סקירה של האופציות המובילות בתחום.

מיישרים את השיניים – מגשימים חלום
יש מי שסבורים שאם לא יישרו את השיניים בילדותם לא יוכלו לעשות זאת בעת התבגרותם, אבל כיום יש פלטות שמאפשרות יישור שיניים גם בגיל מתקדם.
חשוב לקחת בחשבון שעם השנים השיניים משתנות ואפילו זזות ויישור לא רק שתורם למראה אלא גם אפקטיבי לשמירה על החניכיים ותהליכי היגיינה. קל יותר לנקות ולתחזק שיניים ישרות ואפילו לבצע עליהן פרוצדורות ייעודיות לשיקום הפה. הדרך הטובה והנוחה היום לבצע יישור שיניים היא באמצעות פלטה שקופה ליישור המורכבת בהתאמה אישית לכל מטופל לאחר שבוצעה סריקה דיגיטלית להדמיה ובניית הפלטה ולפלטה זו יתרונות רבים: ראשית, השקיפות שלה מאפשרת להסתובב בנוחות עם הפלטה מבלי שהיא כמעט תראה כלפי חוץ כך שהתהליך לא מהווה מטרד פיזי. שנית, ניתן להיות עם מערכת שקופה ליישור כ-22 שעות ביממה, כלומר אפשר להיות בלעדיה שעתיים ביום לביצוע ניקוי השיניים, אכילה או כל פעולה מועדפת אחרת. היא גם מתאימה לטיפול במגוון בעיות מנשך ויש לבקר אצל הרופא מספר מועט יחסית של פעמים בהשוואה לפלטות מאסיביות אחרות והתוצאות שלה מדברות בעד עצמן ונחשבות מרשימות במיוחד. היישור עצמו ניתן לביצוע גם בגילאים מאוחרים ולא מכביד על שגרת החיים כפי שמדובר בפלטות מסוגים אחרים, המערכת נחשבת גם לגמישה יחסית ונוכחותה כמעט שלא מורגשת במהלך היום יום. כמובן שחשוב לפנות למטפל הנכון להתאמת הפלטה כדי לזכות בטיפול מקצועי ובשיניים מיושרות היטב.

כבר לא צריך לחלום על שיניים לבנות
אי אפשר שלא להסתנוור מהיופי של שיניים לבנות מבריקות הנוצצות למרחקים, ממש כמו אלה שבפרסומות בטלוויזיה. אבל חשוב מאוד לדעת כיצד להלבין את השיניים, כיוון שלא כל השיטות אפקטיביות או מתאימות לכולם. למעשה, התוצאה תלויה פעמים רבות בגוון הטבעי של השן ולכן, יש לבצע תיאום ציפיות עם המטפל בטרם ביצוע ההלבנה עצמה.
הלבנת שיניים מוצעת בשלל וריאציות: יש את הדרך לביצוע הלבנה ביתית באמצעות שימוש במשחות הלבנה למיניהן, אבל אלה לרוב יעילות רק בהסרת כתמים נקודתיים ולזמן קצר בלבד. כמו כן, קיימת הלבנה בשיטת הלייזר כאשר קרן הלייזר מעצימה את האפקט של ההלבנה והתוצאה נראית באופן מידי. יש הרבה אנשים המעדיפים הלבנה באמצעות סד בו ריכוז גבוה של חומר מלבין כך שהחומר מלבין את השן באופן הדרגתי תוך הרכבת הסד המלבין בבית. כמובן שבמקרה זה חשוב שהמטפל יבחר את המינון הנכון ויתאים את הסד לשן וכן יפקח על תהליך ההלבנה ההדרגתי עד השגת התוצאה המבוקשת.
בכל מקרה, יש לקחת בחשבון שחשוב לשמר את התוצאה של ההלבנה ולשמור על היגיינת הפה כמו צחצוח שיניים ושימוש בחוט דנטלי וכן טיפול תקופתי אצל השיננית, הפחתת הצריכה של משקאות חמים למיניהם הצובעים את השן כמו קפה ותה וכדומה. אפשר גם במקרים מסוימים להשתמש בציפוי שיניים כמו חרסינה ליישור והלבנת השן, הכל בתיאום עם רופא השיניים והמלצותיו.

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד