פירסינג – צעד אחד קדימה באקססוריז

כבר בתורה כיכב הפירסינג. כאשר אליעזר עד אברהם הלך להביא כלה ליצחק וראה את רבקה, הוא שם נזם על אפה ומאז יש אזכורים נוספים רבים לפירסינג ובתרבויות רבות, כשעל פי ההלכה אין איסור על עשיית פירסינג ורבים נהנים לשדרג את ההופעה עם תכשיטי פירסינג מסוגים שונים כמו פירסינג באף, שהגיע ככל הנראה למזרח הרחוק מהמזרח התיכון ובהמשך היה מזוהה עם סגנון הפאנק וכן פירסינג בלשון כאשר יש כזה משני צדי הלשון או מצד אחד שלה ופירסינג בטבור שנחשב אופנתי במיוחד בימי הקיץ.
כמובן שהפירסינג הפופולארי ביותר הוא זה המיועד לאף המגיע במגוון עיצובים דקורטיביים לפי בחירה.  רוצים להצטרף לחגיגה האופנתית? לפני הכל, בצעו את הפירסינג במקום איכותי ומקצועי השומר על סטריליזציה ולאחר כן, גשו למלאכת קניית התכשיט.

אז אילו דגמים טרנדים בזירה האופנתית וכיצד לבחור את הפרפקט מאץ'?

איכות מעל הכל
בבחירת פירסינג חשוב להתייחס לחומר הגלם ממנו עשוי הקישוט, במיוחד בהתחלה לאחר ביצוע הניקוב. יש לזכור שכמו כל פרט שבא במגע עם העור, חשוב שהוא יתאים גם לבעלי עור רגיש להפחתת הסיכוי לאינפקציה. מומלץ לבחור בתכשיט עשוי מזהב אמתי או כסף אמתי בלבד והסיבה לכך שאלה הן מתכות נבחרות בעלות עמידות גבוהה ואנטי דלקתיות ועמידות בפני חיידקים ובנוסף, שומרות על מראה זוהר ואטרקטיבי לאורך זמן.
בבחירת פירסינג מזהב, בדקו בכמה קראט מדובר. הקראט מתייחס לאחוז הזהב הטהור שבתכשיט, ככל שיש יותר קראט כך יש יותר זהב והתכשיט יהיה גם יקר יותר. רוב האנשים בוחרים 14 קראט שנחשבת תמורה טובה בעד המחיר. כמו כן, יש לשים לב שהחלוקה הין בין זהב צהב, לבן וורוד, לפי הגוון המועדף עליכם.
בדקו גם כיצד נסגר התכשיט על מנת שלא ישתחרר בקלות ויהיה מאובטח במקומו, האם הוא נסגר בהברגה למשל וכמובן מה גודלו מבחינת עובי, קוטר פנימי וקוטר הכדור. 

החישוקים מככבים
בואו נתייחס לרגע לדגמים המובילים בקרב חובבי האופנה המחפשים פירסינג המתכתב עם הבשורות המרעננות. החישוקים חוזרים ובגדול הן בקרב תליונים ועגילים וגם בפירסינג בגדלים שונים עם חרוזים המשדרגים את נראות החישוק. ניתן לראות חישוקים עם חרוזים אך גם עם אבני זירקון וכדורוני זהב עגולים ומקסימים בצבעוניות מגוונת כמו טורקיז, שחור, לבן, אפור ועוד. יש פירסינג תכליתי המתאים הן לאף והן לאוזן, כך שאפשר לשמור על אחידות במראה או להחליף ביניהם לפי החשק וההופעה. גם הגוון הורדרד הרוז' בולט בנוכחותו בגזרת הזהב העדין למי שמחפש את הטאץ' הנאיבי הסמוק.
לצד החישוקים המופיעים במבחר גדלים בצורניות זורמת והרמונית, ניתן להבחין בחיבה של משתמשים רבים לתכשיטי המוט המתאימים גם לאוזן או לטבור ולמקומות נוספים. כמובן שכדאי למדוד את אורך המוט על מנת לבדוק אם הוא אכן מתאים מבחינת אורך ללוק המבוקש. המוטות עצמם מגיעים במגוון דוגמאות חלקם בסגנון מוטה מה שנקרא סגנון בננה ואחרים בקווים סימטריים ליניאריים בצביון מינימליסטי.
יש מי שבוחרים לענוד פירסינג בשתי האוזניים ולשמור על מראה אחיד בעוד אחרים הולכים על פירסינג באוזן אחת בלבד. 

העדיפו רכישת פירסינג ממקום ידוע, חברת תכשיטים מובילה, שעומדת מאחורי המוצרים האיכותיים שלה ומציעה עיצובים מרשימים מחומרים משובחים. התייחסו גם לתנאי הקנייה, פרטי החזרה במידה ומדובר במתנה וכמובן לכמה זמן תקפה האחריות. בכל מקרה, חשוב מאוד לשמור על סטריליות של האזור, לנקות עם אלכוהול ולשמור גם על התכשיט עצמו כדי ליהנות מהפירסינג המעוצב לאורך זמן. תתחדשו! 

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד