קולגן – כי לגוף שלכם מגיע להגשים את עצמו

חלבון

כאשר מדברים על הגשמה עצמית, מדברים בין היתר גם על מה שהגוף שלכם צריך ובפרט אם עברתן או עברתם את גיל 30- תוהים איך קולגן קשור לכל הסיפור הזה? הגוף מייצר חומרים טבעיים בגופו אבל לאחר גיל 30 מסתמן כי הוא מאבד את חוזקו וגמישותו נוכח חוסר באלסטין וקולגן – תוסף הקיים בגוף ומיוצר בצורה טבעית. בדיוק בשלב הזה חשוב ביותר לשלב קולגן ולספק לגוף את החוסרים שעליהם נדבר במאמר שלפניכם. 

הקשר בין תקינות הגוף לבין צריכת קולגן 

תקינות הגוף הינה מעל לכל, למעשה, הגשמה עצמית של הגוף איננה שונה מהגשמה של כל דבר אחר- אחרי הכול כולם רוצים להרגיש ולהיות בריאים "ומתוקנים" וכאן נכנס גם תוסף קולגן לתמונה. קולגן, תוסף המיוצר בגוף בצורה טבעית ואחראי על גמישות העור, הפנים והמפרקים ולכן, כשיש אותו בכמות מספקת בגוף, אין ספק כי גם אתם כאנשים יכולים לשמור על רמת איכות חיים נורמטיבית לצד בריאות תוך כדי שמיעה לכל הצרכים הפיזיים של הגוף שלכם. לצד לא מעט דברים, עניין ההעצמה הגופנית של האדם ובריאותו תלויה בכל החוסרים שצריך להשלים לו וכאן נכנס כפי שהבנתם הקולגן ושומר על המפרקים, על גמישותם וכן על בריאות העור והרקמות שנבנות ונשמרות בהסתמך על קולגן. 

להעצים בריאות הגוף עם קולגן – התוסף שמשאיר אתכם צעירים לנצח 

כפי שהבנתם, עניין העצמת הנפש, הקריירה שלכם וכל השאר מתאגדים לנקודות מסוימות, מאידך, עניין הבריאות והעצמת הגוף זה כבר דבר אחר. בשנות השלושים שלכם ויש שיעדו שנות העשרים המאוחרות יפסיק הגוף לייצר קולגן כמו בעבר וכך יתחילו סממני ההזדקנות של העור, הברק וכל השאר. ירידת כמות הקולגן תשפיע בין היתר גם על שחיקת המפרקים שלכם, פתאום יופיעו כאבים וכך גם דלקות פרקים שאפשר וניתן למנוע באמצעות הכנסת התוסף לגוף באופן המלאכותי. לצד זאת חשוב לציין כי חוסר בקולגן עלול לפגוע בהעצמת הנפש והגוף גם נוכח המראה המוזנח, בעיה בשיער, ציפורניים חלשות, חילוף חומרים מואט יותר וכן דפנות עורקים בעיתיים יותר. 

אז למה כדאי לקחת קולגן בכדי להעצים את הבריאות? 

אין ספק כי קולגן קל לצריכה בכמה וכמה אפשרויות, הוא נספג בגוף וכך משיב לגוף את מה שחסר לו בכדי להשלים את העצמתו הבריאותית על הצד הטוב ביותר. בנוסף, יכול הקולגן המלאכותי לגרום לגוף שלכם לייצר קולגן בצורה מואצת יותר- מה שישפר בין רגע את התחושה הפיזית, המנטלית והנפשית כאחד. אז אם גם אתם דואגים לנראות הגוף והנפש שלכם ועברתם את גיל 30, הגיע הזמן לתת לעצמכם את הפינוק הטוב ביותר – העצמה גופנית ובריאות איתנה באמצעות תוספי התזונה של קולגן. 

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד