להגשים את העתיד באמצעות גרין קארד לארצות הברית

רוצים לתת לשאיפות שלכם את המקום הנכון בחיים? אם עד כה עשיתם כמעט הכול אבל המעוף שלכם והשאפתנות הישראלית שלכם לא הרקיע לשחקים, הגיע הזמן לחשוב על דרכים חילופיות וביניהן גם מעבר לארצות הברית. אז למי מכם שחשב שאי אפשר לעבוד בארצות הברית או לחיות את החיים באמת, הנה כמה דברים שחשוב לדעת על גרין קארד לארצות הברית ובתנאי שתבצעו את כל מה שנדרש טרם הגשתו. 

איך מגישים בקשת גרין קארד לצרכי אישור תושבות קבע?

כך זה נקרא, גרין קארד לארצות הברית משמע תושבות קבע ולא אזרחות כפי שאחרים מבלבלים לא פעם בין המושגים. כאמור, גרין קארד לצרכי שהייה קבועה יש לו כמה וכמה בקשות ולכן רצוי שלא לבצען ללא הדרכה מבעוד מועד. בכדי להבין במה מדובר בואו ונדבר על אישורי שהייה למטרת עבודה, למטרת נישואין, זוגיות או אפילו למטרת לימודים- כל אלה הינם אישורים שונים אחד מהשנייה ולכן חשוב מאוד להגישם על פי הכללים הנדרשים. במידה ותגישו את הטופס הלא נכון ייתכן מאוד כי תענו בדחייה ולא תבינו על מה ולכן, רצוי שתפנו אל גורמים מוסמכים על מנת שאלה יסייעו לכם לבצע את הגשת הבקשה על הצד הטוב ביותר. 

מי מגיש אישורי שהייה לצרכי עבודה בארצות הברית? 

צריכים גרין קארד לארצות הברית בהסתמך על שהייה שהמקור שלה הוא עבודה? במעמד הזה יידרש מכם לפנות ולבקש כי המעסיק ידרוש את האשרה עבורכם. שלא כמו מקרים אחרים כאן המעסיק הוא זה שידרוש את האישורים עבורכם וכך גם יציג את היעילות שלכם כעובדים בתחום כזה או אחר. כמו כן חשוב לציין כי לכל מקצוע תעסוקתי יש את הטפסים משלו ושוב אנו חוזרים על איך להגיש ולעשות את הדברים על הצד הטוב ביותר בכדי שלא להיתקל בדחייה מיותרת. 

מה ההבדל בין גרין קארד לאזרחות? 

למען הסר ספק ובהמשך למה שנכתב בתחילת המאמר – ראוי כי תבדילו בין אישורי קבלת האזרחות לבין גרין קארד לארצות הברית. במעמד האזרחות אדם שקיבל את האזרחות יוכל לעזוב את מדינת ארצות הברית ללא הגבלת זמן בעוד האדם המחזיק בתושבות הקבע יוכל לצאת את ארצות הברית רק לתקופה קצרה – (חצי שנה לכל היותר) שאחרת הוא עלול לאבד את התנאים שלו במסגרת תושבות הקבע. כמו כן, חשוב להגיד כי חמש שנים מיום קבלת אישורי הגרין קארד אפשר בהחלט להגיש בקשה לקבלת האזרחות ולהפוך מתושב קבע לאזרח לכל דבר. 

האם יש לכם מכרים או משפחה מקרבה ראשונה בארצות הברית? רוצים לייצר שינוי בשכר ובעיקר באיכות החיים שלכם? הגיע הזמן לעשות את זה באמצעות דרישת גרין קארד לארצות הברית. 

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד