מודעות עצמית מחשבה יוצרת מציאות

הכול מתחיל במודעות העצמית של האדם ובמציאות שהוא יכול לייצר לעצמו. אז בעוד חוגי הNLP תופסים תאוצה מסתבר כי מחשבה אכן יודעת ויכולה לייצר מציאות אחרת לגמרי ממה שהכרתם עד כה. אז איך הייתם רוצים שהחיוך שלכם ייראה? במאמר שלפניכם  נלמד אתכם כיצד לייצר מציאות שונה לגמרי ממה שהכרתם והכול בזכות התמדה ורצון טוב. 

איך לשנות את החיים בדרך הקלה ביותר 

השינוי מתחיל ונגמר בכל אחד ואחת מאיתנו ולכן כבר במעמד הזה כל אדם צריך לייצר לעצמו את המציאות המבוקשת. במצב הזה חשוב לציין כי השינוי אולי לא ייראה מיד אבל עם ההתמדה והרצון והאמירה הפנימית הדברים אכן יקרו מעצמם. כל מה שאתם צריכים זו סובלנות וסבלנות ואם בכל זאת אתם מתקשים להגיד את מה שעל ליבכם, אולי כדאי לכם לגשת, לרכוש מכשירי הקלטה שאינם יקרים יתר על המידה ולהקליט את הדברים, המילים והמחשבות שלכם מיד יום ביומו. השוק מציע לכם כמה וכמה אפשרויות ורכישה של מכשירי הקלטה טובים יכולה בהחלט לשנות את חייכם מהקצה אל הקצה. אז חשבתם כבר מה אתם צריכים או רוצים להגיד?  

אם יש מודעות עצמית יש הגשמה עצמית 

כמו בכל דבר, אדם שרוצה להגשים את עצמו חייב קודם כל להבין את המודעות העצמית השוררת בו. האפשרות הזו להבין שלא כל בני האדם דומים וכך גם הסביבה ואינדיבידואלים משתנים. ההכרה הזו של כל משאבי הקשב באדם, היכולת להיות נוכחים, להבין כי הכול יכול לקרות כאן ועכשיו אם רק תתנו לזה את הסיכוי המתאים. לא לחינם אומרים כי הכול מתחיל ונגמר בנו, אחרי הכול זה מה שמביא אותנו להתרכז בהווה ובו זמנית לא לשכוח את הסביבה ואת הצרכים שלה. כפי שהבנתם, לא ניתן להגשים את עצמכם ללא היכולת הזו להבין את מה שקורה בראשכם ליבכם ובו זמנית מה קורה ומרגיש גם אצל האחרים. קרל רוג'רס – פסיכולוג אמריקאי וממציא המימוש העצמי נהג לציין כי הגשמה עצמית הינה כוח מולד ומניע החשוב ביותר בהתנהגות האנושית. לטענת רוג'רס כל תינוק המגיע לעולם יגיע עם דחף ורצון להתמיד והכול לצד מניעים פיזיולוגיים ופסיכולוגיים כאחד. כמו כן בהתאם לתפיסה זו החליט רוג'רס כי כל אדם יכול וראוי להגשים את עצמו אם רק ירצה, אם רק יבין את עצמו, את הזולת ובעיקר את הדחף החיובי – זה המניע אותנו מנקודה אחת לנקודת ההגשמה. 

רוצים להגשים ולממש את הפוטנציאל החבוי בכם? אין ספק כי ההגשמה העצמית "וסימון הוי" בחיינו הוא זה שממלא את התפקיד העיקרי בחיינו. שואלים את עצמכם מהי הגשמה עצמית והאם גם אתם יכולים להגיע אליה? אלו הן באמת שאלות טובות שחשוב "לעבור עליהן" ובפרט על הקטע המחבר בין הילדות שלכם לבין ההגשמה בבגרותכם. 

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד