הצעת נישואין בבית – ממשיכים למרות הקורונה

5 אבני דרך להצעת הנישואין המושלמת בבית, בעידן הקורונה: 

הגעת לשלב הזה במערכת היחסים, שאתה מרגיש שזה זה! הכרתם לפני שנתיים, במסיבה בתל אביב, עברתם לגור ביחד לפני שנה, והנה הגיע הרגע, אתה רוצה להתקדם עם בחירת לבך לשלב הבא, אתה רוצה להציע לה נישואין, לבנות איתה בית, ילדים וכל מה שבא עם זה. 

אבל עצור, מה קורה פה? נחתה על העולם, הקורונה. אותו וירוס נוראי שמשבית את כל הדרך שבה היינו רגילים לחיות. הוירוס הזה, פגע קשה בשגרת היום, במפגשים שלנו עם החברים שלנו והמשפחה שלנו, בעבודה שלנו.

אי אפשר להתכנס, אי אפשר לחגוג ביחד, ארוחות ערב משותפות מבוטלות, שמחות מבוטלות. הכל עצר מלכת. הכל השתנה. אבל מה אתך? אתה עדיין רוצה להציע נישואין, ההרגשה הפנימית שלך לא השתנתה. היא נשארה אותו הדבר. 

אנחנו הישראלים, אם יש משהו שאנחנו יודעים לעשות, זה להיות יצירתיים. אז בוא נהיה יצירתיים. 

5 השלבים להצעת נישואין בבית – ממשיכים למרות הקורונה

רכישת טבעת אירוסין

בקבלת ההחלטה, זה הדבר הראשון שיש לבצע. יש כאלה שיודעים מראש מה היתה הכלה המיועדת רוצה לקבל, מה הוא העיצוב המועדף עליה, האם מדובר בטבעת אירוסין עדינה, איזה צבע היא מעדיפה, כסוף או זהב. אתה יכול לבחור לבצע את מחקר השטח הזה דרך חברה קרובה, או בעצמך, אם רוצה להפתיע, אנו מציעים לעשות את המחקר הזה בעקיפין.

אז מה עושים? אי אפשר ללכת לחנויות ולבחור את הטבעת המיועדת, בגלל הקורונה…. איזה מזל שיש אינטרנט! ואיזה מזל שכמעט לכל מעצבי התכשיטים ולכל הרשתות הגדולות יש חנויות און ליין שמאפשרות לבצע רכישה חכמה ומדוייקת.

עכשיו בגלל משבר הקורונה רובם יצאו במבצעים ובמשלוחים חינם, כדאי! אז כבר עכשיו כשלב ראשון אנא ממך, שלוף את המידע שצריך, כנס לאינטרנט ובצע את ההזמנה. הטבעת תגיע בהקדם וככה תוכל להמשיך לשלב הבא

בחירת מיקום בבית להצעה

אז ככה, נתקעת עם הבית שלכם, דירת הרווקים במרכז תל אביב, בה בחרתם לגור ובה פרחה האהבה שלכם. ולכן, בנסיבות הקיימות, משבר הקורונה, אפילו לחוף הים אסור להגיע, אין מקום מושלם יותר מלבצע את ההצעה מאשר הבית החמוד שלכם. אם יש לכם מרפסת אתה כבר יכול להתחיל להכין את המקום, טיפ שלנו, אפשר לתאם עם השכנים שברגע שתבוצע ההצעה יצאו למרפסות ממול וליד ויהיו חלק מההצעה, וגם ימחאו כפיים כמובן, ככה גם יהיה לך קהל ולא תהיו לבד. מה שמביא אותנו לשלב 3

קהל

לשדרג את זה עוד יותר, אפשר לבקש מהשכן החבר שהמרפסת שלו נמצאת ממש ממול לשלכם, לתכנן מפגש עם שאר בני משפחה שלכם, דרך אחת תוכנות לשיחות וידאו שיתופיות, שבגלל משבר הקורונה השימוש בהם כעת הוא חינמי לכל מי שמעוניין. תשלחו את הזימון לשיחה לכל בני המשפחה שחשוב לך שיהיו חלק. וככה לא פספסת כמעט אף אחד למעשה. אגב, זה מאוד פשוט הרי גם ככה כולם בבתים שלהם, ורק מחפשים משהו מקורי לעשות, ולהיות חלק מהצעת נישואין זה מקורי מרגש ומשמח

מוסיקה

טוב פה אתה ממש יכול להתפרע, חפש איזה פלייליסט מועדף עליך ועליה, שירים שמסכמים את התקופה הטובה שלכם ביחד. אתה יכול להכין רשימת שירים להשמעה לבד או פשוט לבחור באחת הרשימות שקיימות באחת מאפליקציות המוסיקה החינמיות, ויש המון רשימות מעולות.

מי שבקטע, אולי אתה כזה, יכול לנגן בעצמך בזמן ההצעה, על גיטרה או כל כלי אחר שאתה מתמחה בו, זה מיוחד, זה מקורי, וזה בעיקר מעביר את המסר שאתה רוצה להעביר, שזאת תהיה הצעת הנישואין הכי מקורית, יפה ואיכותית שיכולה להיות. גם בתקופת הקורונה. 

כיבוד

טוב אז אחרי רגע כזה מרגש, כולם תמיד רעבים, אמנם כל מי שהיה חלק באירוע, הוא או במרפסת ליד או וירטואלי – דרך שיחות וידאו. אם כך, עוד יותר טוב, אתה יכול להשקיע ולהזמין ארוחה לשניים מהמסעדה שאתם הכי אוהבים. תשקיע בארוחה משובחת, ועל הדרך ההזמנה שלך ושל אחרים, תסייע למסעדה להמשיך לעבוד, גם בזמנים קשים אלה

אז עכשיו אחרי שהכל כבר מוכן, כל מה שנשאר הוא לכרוע ברך ולהציע, לענוד על יד ארוסתך החדשה את טבעת האירוסין העדינה והמיוחדת החדשה שלה. ארוסתך החדשה, הכי מאושרת שיש, בטח תגיד כן. מתי להתחיל לתכנן את החתונה? להתחיל אפשר כבר עכשיו, ליישם – רק אחרי שתיגמר הקורונה. 

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד