איך תוכלו למצוא בקלות פסיכולוגים מומלצים?

בשנים האחרונות המודעות ליתרונות של טיפול פסיכולוגי היא גבוהה, ולכן לא מעט אנשים בוחרים באפשרות הזאת על מנת לטפל בכל מיני בעיות מן העבר. טיפול פסיכולוגי יכול להיות משמעותי מאוד כל עוד הוא מתבצע על ידי פסיכולוג מקצועי. הפסיכולוג הוא זה שעושה את ההבדל בין טיפול מוצלח ובין טיפול לא מוצלח.

ככל הנראה אחת מהשאלות הראשונות שמעסיקות אתכם, זה איך תוכלו למצוא פסיכולוגים מומלצים? הרי קיים מבחר ענק של פסיכולוגים, ומחובתכם לבחור את הפסיכולוג הטוב ביותר. אז רגע לפני שאתם מרימים ידיים, יש לנו כמה טיפים שיכולים להפוך את הקערה על פיה – ולאפשר לכם לבחור את הפסיכולוג הטוב והמנוסה ביותר.

האם לפסיכולוג יש תעודות מטעם משרד הבריאות?

הבדיקה הראשונה שאתם צריכים לעשות בכדי לאתר פסיכולוגים מומלצים, זה כמובן לבחון את ההסמכה שלהם. פסיכולוג מקצועי הוא כזה אשר יש ברשותו תעודה אחת לפחות מטעם משרד הבריאות, תעודה המסמיכה אותו לתפקד בתור פסיכולוג. ברוב המקרים התעודות של הפסיכולוג יתנוססו על הקירות, כך שאתם לא תצטרכו להתאמץ יותר מידיי על מנת למצוא אותן.

אם אתם לא רואים את התעודות, זה לא בושה לשאול מהי ההסמכה של אותו פסיכולוג או אפילו לבקש לראות את התעודות. בסופו של יום מדובר על טיפול משמעותי מאוד מבחינתכם, ואסור לכם להתפשר על פחות מהפסיכולוג הטוב והמנוסה ביותר.

תקראו המלצות ברחבי הרשת

אם בעבר היה קשה מאוד לדעת איזה איש מקצוע הוא מנוסה ומקצועי, כיום הבדיקה הזאת הפכה להיות פשוטה מאוד. איך תוכלו למצוא פסיכולוגים מומלצים בקלות? על ידי קריאת המלצות או ביקורות של מטופלים ברחבי הרשת. היום בעידן הרשתות החברתיות, כל אחד רוצה לשתף חוויות טובות וחוויות פחות נעימות שאותן הוא עובר.

כך שאם מצאתם פסיכולוג כזה או אחר, תוכלו לקרוא עליו קצת המלצות או ביקורות של מטופלים. זה יספק לכם תמונת מצב כמעט משולמת, שעל פיה תוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה עבורכם. אם לאותו פסיכולוג אין המלצות או ביקורות, זה גם אמור להדליק לכם נורה אדומה.

תקבעו פגישות ניסיון ראשונות

לפני שאתם מתחייבים להיפגש באופן קבוע עם פסיכולוג כזה או אחר, עליכם לבקש להגיע למספר פגישות היכרות ראשונות. כך תוכלו ללמוד את מידת הדינמיקה בניכם, וכמובן עד כמה אתם מרגישים שהטיפול יהיה יעיל עבורכם גם בעתיד.

אומנם פסיכולוג הוא לא קוסם, אבל כבר אחרי מספר קטן של טיפולים אתם אמורים להרגיש שינוי כזה או אחר. אם אתם מרגישים שקשה לכם להיפתח מול אותו פסיכולוג או שהטיפול איננו יעיל עבורכם – אין שום סיבה שתמשיכו אותו בכוח. תוכלו למצוא פסיכולוגים אחרים שיהיה לכם הרבה יותר קל לעבוד מולם, וההתקדמות שלכם תהיה הרבה יותר משמעותית.

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד