הובלות דירה בדרך הנכונה

שירותי הובלת דירות היו מאז ומעולם אחד השירותים המבוקשים בעולם וישראל אינה שונה. כמו שזה נראה, השירות הזה לא הולך להשתנות בעתיד אך יחד עם זאת, במהלך השנים ועם ההתפתחות הטכנולוגית, קמו מערכות ואתרים שכל תכליתם הוא להפוך את תהליך בחירת חברת הובלות דירה להרבה יותר קל, נוח ומעל הכל בטוח.

שירותי הובלות דירה

כל מי שעבר דירה לפחות פעם בחייו יודע – לבחירת מובילים משמעות מרחיקת לכת על תהליך המעבר כולו. בכל אופן מדובר כאן בקבוצת אנשים שמלווה אותנו באחד הימים המלחיצים שמלווים באי נוחות. בחירה לא נכונה, עשויה להביא למתח מיותר, וויכוחים ולעיתים אפילו נזקים. בחירת חברת הובלות מקצועית לעומת זאת, עשויה להפוך את המעבר להרבה יותר נינוח ולכזה שמלווה ברוח גבית מאנשים נחמדים שיעזרו ויתמכו בנו. מכן נובעת החשיבות הגדולה של בחירה מושכלת במובילים איכותיים – כאלה מהסוג השני.

מה השתנה בענף ההובלות ואילו כלים עומדים לשירותכם

אם בעבר נהוג היה לפנות למוביל השכונתי, או לכזה שהוביל דירה למי ממכרינו, עם ההתפתחות הטכנולוגית, המגמה הזאת השתנתה לחלוטין. זה לא שבחירת חברת הובלות דירה בעקבות המלצה של חבר אינה טובה – ההיפך – אם קיבלתם המלצה טובה על מוביל מומלץ, אנו מאמינים שזו אחת הדרכים הטובות ביותר לבחור בבעלי מקצוע טובים באופן כללי.

יחד עם זאת, אם לא הצלחתם לקבל המלצה כלשהיא בוודאי תשמחו לשמוע שתוכלו להשוות מחירי הובלת דירות באתר ASK5 בזמן אמת מחברות ומובילים באזור מגוריכם. יתירה מכך, באפשרותכם לקרוא חוות דעת של לקוחות שעשו שימוש בשירותי החברות שספקו לכם הצעות מחיר.

לאחר מילוי פרטי ההובלה באתר ASK5, מערכת חכמה תשלח את הנתונים לחברות הובלה שפעילות באזור המבוקש ושפנויות בתאריך המעבר שלכם. אלה יצרו אתכם קשר על מנת ללמוד על הצרכים שלכם ולאחר מכן יספקו לכם הצעת מחיר בהתאם למתואר.

שירותי הובלות קטנות

ישנם מקרים שבהם הובלת הדירה מסתכמת במעט פריטים. מקרים כאלה נפוצים בעיקר אצל רווקים וסטודנטים אבל גם בקרב ציבור שרוצה לבצע את מירב ההובלה בעצמו פרט לפריטים הגדולים והכבדים שצריכים יד מקצועית ורכב גדול.

זה הזמן להכיר את אתר 'בקטנה' שיסייע לכם להשוות מובילים בודדים וזולים שמעבירים פריטים בודדים החל מארגז ועד פסנתר במגוון ישובים בארץ.

למה צריך לשים לב?

הקלות שבהזמנת חברת הובלות דירה בעידן האינטרנט, עשויה להיות מלווה בבעיות הקשורות לבחירה בחברת הובלות שאינה מקצועית דיה. על מנת להימנע ממצבים שכאלה, עליכם לנקוט במספר צעדים שיבטיחו שהבחירה שלכם נכונה.

הצעת מחיר – באופן כללי, להוציא מקרים של הובלות קטנות (הובלת ספה שולחן וכדומה), על מנת לקבל הצעת מחיר מהימנה – כזאת שלא תהיה נתונה לוויכוחים ואי הבנות ביום המעבר, יש לתאם פגישה עם המוביל לצורך קבלת הצעת מחיר מדויקת.

סגירה על המחיר בשיחת טלפון – בעיקר כשמדובר על הובלות דירה, עשויה להיות מקור לבעיות עתידיות. פגישה מסודרת לעומת זאת, תבטיח שתאום ציפיות מושלם ותאפשר למובילים לסקור את תכולת הדירה על מנת לספק הצעת מחיר מדויקת. התהליך אולי יגזול מכם עוד שעה אך יבטיח מעבר דירה נינוח והרבה יותר נעים.

חוזה הובלות – מי מאתנו לא שמע על קונפליקטים שבין בעלי מקצוע לבין לקוחות? הדבר מתרחש בכל רגע נתון ובכל ענפי השירותים. ככלל, רוב המובילים הם אנשים הגונים שמעוניינים להתפרנס בכבוד ולעתים קיימות אי הבנות שמביאות למצבים לא נעימים.

הדרך להימנע ממצבים שכאלה היא חתימה על חוזה הובלות דירה שמפרט את כל הפרטים הרלוונטיים כגון: 1. מחיר 2. תאריך ושעה, 3. מספר המובילים 4. כמות ופירוט מספר הארגזים והריהוט שיש להוביל. 5. כל פרט שנראה לכם הגיוני. כמו כן רצוי לציין את הסעדים במקרה של ביטול ההובלה על ידי מי מהצדדים.

סקר שוק – כאמור, על מנת לבחור במוביל איכותי (או כל בעל מקצוע אחר), יש לבצע סקר שוק ולברר אודות האדם שמציע את שירותיו. כיום בעידן האינטרנט, התהליך הופך לקל הרבה יותר. חיפוש קצר בגוגל וברשתות החברתיות, יכול להעלות בפניכם מידע חשוב – אם מדובר בהמלצות או חלילה בביקורות שליליות. סקר קצר שכזה יכול למנוע תסבוכות עתידיות ולכן אין לדלג עליו בשום פנים.

הובלות דירה הוא תהליך לוגיסטי שעשוי להיות מורכב יותר ממה שחושבים בדרך כלל (ועדיין לא דברנו על האריזה, עדכון הכתובות וכיוצא בזה). הדרך הטובה ביותר לבצע את המעבר באופן הנכון הוא להיערך עוד בשלב מוקדם, להשוות מחירים ואף פעם לא לוותר על הנקודות שהוצגו בכתבה. נקודות אלה עשויות במקרים רבים לתת לכם את הכלים לבחור את בעלי המקצוע המתאימים ביותר וביום המעבר אתם זקוקים להם יותר מתמיד.

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד