הכירו את Wakee, האפליקציה שאתם חייבים בסמארטפון

מכירים את זה שיש אפליקציות שאתם לא יכולים בלעדיהן? כאלו ששיפרו משמעותית את חייכם? אפליקציות המלאות בכל טוב ופועלות לטובת הלקוח? אז כזו היא Wakee (ווייקי)- מדויקת, עדכנית, בעלת עיצוב ידידותי,עניינית ואמינה.

Wakee הינה פלטפורמה להזדמנויות מיידיות שבקרוב תושק ותהיה זמינה בקרוב להורדה בחנויות האפליקציות. מדובר באפליקציה שתעזור לכם לנצל את זמנכם בצורה הטובה ביותר ולעיתים תחסוך לכם כסף. זכינו בהזדמנות לעיין באפליקציה רגע לפני ההשקה גדולה ולהתנסות בה וחזרנו עם תובנות והמלצות.

אפליקציית Wakee מתאימה לכולם אבל באמת לכולם – כששמענו משפט זה מפי היזם ארז נרוצקי , אנו מודים שלא האמנו שזה יתכן. אך לאחר סקירת האפליקציה על כל היבטיה הבנו שיש אמת בדבריו. האפליקציה מתאימה לנשים ולגברים בכל הגילאים- ממתבגרים ועד פנסיונרים. Wakee לא רק מתיימרת לתת שירות לכולם אלא באמת נותנת וזה פשוט מדהים.

האפליקציה עונה על צורך ממשי שקיים ברמה יומיומית אצל כולנו. כמה פעמים יצא לכם שהייתם זקוקים לשירות מסוים אך לא קבעתם מספיק זמן מראש? או שפתאום התפנה לכם זמן ואתם רוצים למלא אותו? בחיים יש כל כך הרבה הזדמנויות מיידיות שאנחנו פשוט מפספסים מבלי לשים לב. Wakee אומרת די למצב הקיים ודורשת שינוי לטובת הלקוח ובעל העסק.

הזדמנויות מיידיות מתייחסות לכל אותם שירותים וטיפולים אותם תרצו לקבל באופן מיידי. השירותים הניתנים הם בתחומי הלייף סטייל (קוסמטיקה וטיפוח, רפואה משלימה, עיסויים וספא, אימוני כושר אישיים, איפור מקצועי, עיצוב שיער, עיצוב ציפורניים) אך לא רק, לאחר ההשקה הראשונית, האפליקציה תצרף למאגר השירותים עוד מגוון רחב של תחומים שכל אחד ואחת מאיתנו צריך וצורך יום יום. 

אז אם מתחשק לכם בשעות הקרובות לקבל שירות מסוים באזור שתבחרו, תוכלו לעשות זו באמצעות כמה לחיצות פשוטות שתגדרנה מה בא לכם בדיוק. אתם בוחרים את סוג השירות אותו תרצו לקבל, את השעה הרצויה, המיקום וטווח המחירים שאותו אתם מוכנים לשלם. לאחר מילוי כל הפרטים האלו, השירות יהיה כמעט בדרך אליכם!

לאחר בקשת ההזדמנות שלכם, Wakee תחפש התאמה מושלמת לכל הגדרותיכם עם מאגר בעלי העסקים הגדול שלה. כל העסקים שנמצאים באפליקציה הם מקצועיים, אמינים, מומלצים ובעלי תודעת שירות גבוהה. לאחר ש-Wakee מוצאת לכם התאמות, אתם מקבלים התראות לנייד. מכאן זה כבר פשוט- אתם בוחנים את הצעות ההזדמנות, צופים בדפי העסקים ומחליטים מה הכי מתאים עבורכם. 

השימוש באפליקציה פשוט, נוח וידידותי למשתמש. ניסינו לשים את האצבע ולהבין מהן סיבות שגרמו לנו להישאר באפליקציה, לבחון אותה לעומק ובסופו של דבר גם ליהנות ממנה והגענו למסקנה שאין סיבה אחת שהשפיעה לטובה על חוויית המשתמש שלנו שהייתה בגדר יוצאת מן הכלל ומהנה, אלא אוסף של סיבות שהופכות את האפליקציה הזו למושלמת- העצוב הצבעוני שמושך את העין, ההסברים המפורטים אך יחד עם זאת תמציתיים, מבחר השירותים הגדול שיש בה והדפים העסקיים המעוצבים – כל אלו גרמו לנו להבין את הפוטנציאל שיש לאפליקציה ולהבין שמדובר פה בדבר הגדול הבא. 

ולסיום, שוק האפליקציות מוצף כיום ולעיתים קשה למצוא משהו שבאמת טוב ושימושי אבל ב- Wakee יש משהו שונה ומיוחד שמתרכז בטובת הלקוח ומשפר את חייו לטובה. היא מסוג האפליקציות שאומרים עליהן "איך לא חשבנו על זה קודם?". הרי מדובר באפליקציה שתשנה את חיינו, מאפשרת ניצול זמן פנוי ביממה בצורה הטובה והחסכונית ביותר וגורמת לנו להישאר מעודכנים לאורך זמן. נסכם ונמליץ- Wakee הינה אפליקציית חובה בכל סמארטפון בישראל. 

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד