דיקור סיני לכאבי גב

אחת מהסיבות העיקריות שמטופלים מגיעים לדיקור סיני היא כאבי גב, וישנם מחקרים שמוכיחים כי זוהי אחת מהדרכים היעילות ביותר להתמודדות עם הכאבים הללו. כאבי גב היא אחת מהתופעות הנפוצות ביותר בעולם, וישנה סברה שקובעת כי 80% מהאנשים בעולם סבלו או יסבלו מכאבי גב בדרגות חומרה שונות. 

ישנם אנשים שיסבלו מכאב זמני שיחלוף כעבור מספר ימים או שבועות, אך אנשים אחרים יכולים לסבול מכאבי גב כרוניים שיפגעו בתפקוד הרגיל שלהם. במקרה כזה אחת מהדרכים היעילות ביותר להשאיר את הכאב מאחור היא על ידי דיקור סיני לכאבי גב. חשוב לציין כי מדובר על דיקור סיני מיוחד עבור כאבי גב, וכעת נסביר מעט על הטיפול ועל היעילות שלו.

דיקור סיני לכאבי גב כרוניים

בהזדמנות הזאת חשוב לציין כי רוב האנשים שסובלים מכאבי גב ירגישו שיפור לאחר תקופה קצרה, גם אם הם לא עשו שום פעולה מיוחדת. אך ישנו אחוז לא מצומצם של אנשים שסובלים מכאבי גב כרוניים, כלומר כאב שכמעט ולא מפסיק – דבר שהוא בלתי נסבל. כאבי גב מפריעים לנהל אורח חיים נורמטיבי, והם יכולים להשפיע על אלמנטים שונים.

דיקור סיני לכאבי גב יהיה יעיל במיוחד לטיפול בכאבי גב מהסוג הזה. ישנם מטופלים שהגיעו עם כאבי גב שמהם הם סובלים כאשר שנים ארוכות, ולאחר מספר טיפולים הם כבר הצליחו להרגיש בשיפור משמעותי ששינה את חייהם מקצה לקצה.

האם צריך לוותר על הטיפולים הרגילים?

אין שום סיבה שתוותרו על הטיפולים הקונבנציונליים בזמן שאתם מבצעים דיקור סיני לכאבי גב. השילוב של הטיפול הקונבנציונלי ביחד עם הרפואה המודרנית עשויים להביא לתוצאות טובות יותר, ואין שום מניעה מכך שהם ישתלבו האחד עם השני. כך שאין שום סיבה שתתרכזו אך ורק בטיפול כזה או אחר, הרי בסופו של יום השאיפה שלכם היא להשאיר את כאבי הגב מאחוריכם.

את ההפניה לדיקור סיני בגלל כאבי גב תוכלו לקבל על ידי האורתופד שמטפל בכם. ברוב המקרים הדיקור הסיני מגיע כחלק מחבילה שלמה של טיפולים והוא רק עוד נדבך שצריך לעבור בדרך להחלמה מלאה.

האם יש סכנות בדיקור סיני לכאבי גב?

לא מעט מטופלים שסובלים מכאבי גב חוששים לבצע דיקור סיני רק בגלל שהם נוטים לחשוב שזה אולי עלול להחמיר את המצב. בשונה מטיפולים אחרים שעלולים להחמיר את המצב, הדיקור הסיני יכול רק לשפר אותו – כלומר אין לכם מה להפסיד כאן. מדובר על עסקה שכל הצדדים יכולים להרוויח ממנה, ואתם כמובן יכולים להשאיר את כאבי הגב כהיסטוריה רחוקה.

על מנת שתוכלו לעלות לעצמכם את תחושת הביטוח, דיקור סיני לכאבי גב עושים רק בקליניקה של מטפל מוסמך. כזה שיודע כיצד לעבוד עם מטופלים שסובלים מכאבי גב, ויודע איך להפוך את הטיפול ליעיל ואפקטיבי ביותר.

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד