איך אוסטאופתיה יכולה לשנות חיים שלמים?

האם אוסטאופתיה היא הפתרון להקלה על כאבים? מה יתרונה על פני שיטות אחרות?

ובכן, דמיינו מצב בו כואב לכם הראש באמצע היום, לכאורה מצב שגרתי ודי שכיח. רוב האנשים כנראה יעצרו את מלאכת יומם ויעשו הפסקה, ישתו מעט מים ואולי ייקחו כדור לשיכוך כאבים.

עכשיו בואו ננתח מעט את מה שקרה, אדם חווה כאב ראש, אך ברוב הפעמים כאב הראש אינו הבעיה, אלא הסימפטום של הבעיה. כלומר כאב הראש יכול היה להתפתח מחוסר שתייה ומכך שהגוף התייבש, מיגרנות, ורטיגו ומעוד נסיבות שבסופן מצוי מקור הבעיה. כלומר גופנו יודע לשלוח אותות אזהרה, בצורת אותם סימפטומים על מנת שנבין שיש תקלה מסוימת שצריך לטפל בה.

אז שוב נחזור לשאלה המקורית, מה יתרונה של האוסטאופתיה על פני שיטות אחרות?  הנה התשובה.

שלב ראשון – זיהוי הבעיה

כאשר אנו ניפגש עם מטפל אוסטאופתי מקצועי הוא יקדיש את המפגש הראשון להיכרות ולהכרת ההיסטוריה של אותו פציינט. זאת על מנת להבין ממה אנו סובלים ולהפריד בין אותם סימפטומים ולמקור הבעיה. רק לאחר שהמטפל ערך תחקיר מקיף הוא ניגש לעבודת האוסטאופתיה ולטיפול עצמו. לעיתים אירוע מעברנו כמו תאונת עבודה, תאונת ספורט וכדומה יכולה להשפיע על גופנו למשך שנים רבות בלי ידיעתנו.

שלב שני –  הטיפול עצמו

אוסטאופתיה היא שיטה טבעית המבוססת על מגע עדין, ללא תרופות או התערבות כירורגית. המטפל מזהה באמצעות מגע היכן גופנו מתקשה לתפקד, כלומר היכן האיברים נוקשים יותר, האם צד אחד של גופנו מתפקד טוב יותר מהצד השני ולאן מוליך הכאב של הבעיה (הסימפטום), כלומר, שוב, מציאתו של המקור. לעיתים המקור נמצא באזור שכלל לא חשבנו עליו, כך לדוגמא: אדם הסובל ברגלו או בצווארו אולי ימצא את מקור הבעיה בגבו וכו'.

כך, לא פעם, מטפלי המרכז האוסטאופתי ,מייסודו של ברונו רוזמבלום D.O , הצליחו לשנות חיים שלמים לאחר כמה טיפולים חוזרים, על ידי שחרור תנועת הגוף, התאים העצביים, זרימת הדם אשר תורמת לחמצון בריא לכלל האיברים בגופנו ועוד. 

שלב שלישי – שינוי תפיסתי

השינוי בחיינו לא מתבטא רק בגופנו, אלא גם בתפיסה ובשינוי התודעה. אוסטאופתיה כשיטה טיפולית מאמינה שלגופנו יש את היכולת לרפא את עצמו, בליווי ועזרה כמובן. לכן יש באפשרותנו לרפא את עצמנו גם בעזרת מודעות לגופנו. עלינו לראות את המכלול הקיים שיאפשר לגופנו לשמור על בריאותו.

לסיכום

בסופו של יום אוסטאופתיה משלבת טיפול גופני כולל במגוון בעיות, כגון בעיות אורטופדיות, כאבי מפרקים, שרירים, נקעים שונים, דלקות ועד לכאבי ראש, מיגרנות, כאבי ראש, בעיות עצביות ואפילו בעיות נשימתיות ועוד. השיטה, שיחסית פחות מוכרת בארץ מצליחה לקסום לרבים דווקא בגלל האופן בה היא ניגשת לכל מטופל, כלומר באופן אינדיבידואלי, פרטני ומותאם לפציינט ובסופו של דבר להקל על כאבים ובעיות שלפעמים פציינט יכול לשאת במשך שנים ומתאימה לטווח גילאים רחב, מתינוקות, ספורטאים ועד בני הגיל השלישי.

בשורה התחתונה, אם ישנו סבל הנובע מכאב או חשש כלשהוא, המלצתנו היא לנסות ולפנות לכלים אוסטאופתיים, שלעיתים יכולים לשנות חיים שלמים מהקצה אל הקצה.

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד