חשבוניות לשכיר – עולם חדש לעצמאיים

חשבוניות לשכיר

לא מעט עצמאיים מוצאים את עצמם מידי שנה נלחמים על מול הבירוקרטיה על מנת להשיג את הזכויות שלהם. מדובר על התמודדות יומיומית קשה במיוחד, שבסופה לרוב הרשויות הם אלה שיוצאים עם ידם על העליונה. אך אם בעבר לעצמאיים לא היו יותר מידי ברירות, כיום עצמאיים יכולים לקבל זכויות של שכירים – אך הם לא צריכים לשנות את דפוס העבודה שלהם.

חשבוניות לשכיר נכנסה לחיינו בעשור האחרון על מנת לשנות את חוקי המשחק, וכל העצמאיים שהיו חייבים להתמודד לבדם מול רשויות האכיפה – כיום יכולים לעשות זאת בצורה שונה. אז מהם היתרונות שמביאה איתה האפשרות הזאת לעומת כל שאר האפשרויות שעומדות לרשותו של העצמאי?

אתם לא צריכים לפתוח תיק ברשויות המס

אחד מהיתרונות הבולטים ביותר של שירות חשבוניות לשכיר הוא שהעצמאי איננו נדרש לפתוח תיקים ברשויות המס. מדובר על אחת מהפרוצדורות הסבוכות ביותר עבור לא מעט עצמאיים, שאולי רק בגללה הם מוותרים על תחילת העבודה בתור עצמאיים. לכן מהיום תוכלו להתחיל לעבוד מבלי שתצטרכו לפתוח תיק ברשויות המס.

החברה שמספק לכם את השירות תנפיק לכם תלוש משכורת בסופו של כל חודש, והיא מצידה תספק את החשבוניות עבור האנשים שאתם מספקים להם את העבודה. כך שאתם בעצם עובדים כמו שכירים לכל דבר ועניין, ודרך התלוש אתם מפרישים את הכספים לכל רשויות המס – ביטוח לאומי, מס הכנסה וכן הלאה.

לא תצטרכו להוציא כסף על רואה חשבון

כל עצמאי יודע כי הוא חייב להעמיד לרשותו רואה חשבון שידאג לכל ההוצאות שלו, אך כאשר אתם בוחרים בשירות חשבוניות לשכיר – אתם לא צריכים לדאוג לכך. לחברה שמנפיקה עבורכם את החשבונית יש את רואי החשבון שלה, ולכן אתם לא צריכים לדאוג בנושא הזה.

כל מה שאתם צריכים לעשות זה לספק את השירות ולדאוג להוציא קבלות דרך החברה שמציעה לכם שירותיי חשבוניות לשכיר. כך תוכלו את הכסף שאתם חוסכים לתעל לטובת פיתוח וקידום העסק שלכם, כאשר תסתכלו לאחור אתם תגלו כי חסכתם לעצמכם סכומי כסף לא קטנים – שאותם כאמור תוכלו להשקיע בעסק הפרטי שלכם.

תוכלו לעבוד ללא הסחות דעת

הרי אם תשאלו כל עצמאי מה הבעיה המרכזית שלו בחייו כעצמאי, התשובה כמובן תהיה עודף בירוקרטיה. לכן כאשר אתם נרשמים לשירות חשבוניות לשכיר אתם חוסכים לעצמכם את הבירוקרטיה המיותרת, ואתם יכולים להתרכז בדברים שחשובים באמת – לתת ללקוחות שלכם את השירות ואת הפתרונות הטובים ביותר.

ברגע שמישהו אחר מטפל בכל העניינים מסביב אתם תוכלו להגדיל את היקף העבודה שלכם ולהגדיל את היקף ההכנסות שלכם. כך שלא משנה מאיזה כיוון אתם מסתכלים על זה, היתרונות של חשבוניות לשכיר הם הרבה יותר משמעותיים מאשר החסרונות שהם מאוד זניחים ולא תרגישו בהם.

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד