פתרונות אחסון בעת שיפוץ המשרד

פתרונות אחסון

שיפוץ המשרד יכול להסתיים בסביבה יעילה, מהנה ופורה יותר – מקום שאנשים אוהבים לעבוד בו – אבל זה יכול להיות גם מסע יקר מבחינת הכסף, הזמן והטרחה, עד שמגיעים לנקודת הסיום. כדי לפשט את הדברים, המפתח הוא ארגון נכון ובחירה בפתרונות אחסון נוחים בעת שיפוץ המשרד.

לא תוכלו לזהות את סדרי העדיפויות שלכם בשיפוץ המשרד, עד שתבינו את מטרותיו. חלק מהמחשבות המתרוצצות בראשכם לקראת השיפוץ יהיו בוודאי סוגיות כגון: 

  • הרחבה או מיזוג בין חדרים, שידרשו ארגון מחדש של שטח קיים כדי שיוכל להכיל יותר אנשים. 
  • ואולי צמצום המרחב למיקום יחיד שיציע הזדמנות לשימוש יעיל יותר במרחב הנתון. 

כאשר אתם משפצים את המשרד, קל להציף את כל הפריטים הניידים המעורבים בפרויקט, החל מהריהוט החדש ועד לעיצוב מחדש של הפריסה. תכנון מוקדם ופרואקטיבי יהיה הדבר הטוב ביותר עבור שיפוץ מוצלח של המשרד. אבל לפני הכול, חשוב לפנות הכול מהמקום –  להוציא את כל מכשירי החשמל, הרהיטים והציוד הטכנולוגי ולאחסן אותם באופן מסודר, כך שיישמרו היטב עד שהשיפוץ יסתיים.

פתרונות לאחסון עד לסיום השיפוץ

מתקני אחסון המפוזרים ברחבי הארץ, מציעים היום פתרונות אחסון איכותיים ביותר לכול צורך, כולל לאחסון תכולת המשרד עד לסיום השיפוץ. 

להשכרת יחידת אחסון עבור תכולת המשרד שלכם יש כמה יתרונות, כגון:

  • הגנה מפני נזק סביבתי

כאשר אתם משפצים את המשרד, עדיף להוציא הכול החוצה, גם כדי להגן על החפצים והציוד מפני פגיעה אפשרית בהם, וגם כדי לאפשר למשפצים לעבוד בנוחות מבלי להיתקל בשולחן זה או אחר תוך כדי העבודה. 

במקום לאחסן הכול בצפיפות בתוך איזה חדר מחניק, אתם יכולים לאחסן את כל התכולה ביחידת אחסון עם בקרת אקלים שתשמש מעין בועת הגנה לכול החפצים היקרים שלכם. 

השכרת יחידת אחסון תספק לכם מקום יבש, מוגן מפני חום, לחות או עיבוי שגורמים נזקים לחפצים.

  • מקום אחסון רחב דיו לכול הצרכים הנדרשים

אתם יכולים לשכור יחידת אחסון בגודל הדרוש לכם. העברת תכולת המשרד ליחידה זו תאפשר לכם לשמור על כל החפצים כשהם מאורגנים כראוי, לא מגובבים זה על זה באופן שעלול לגרום לנזק בלתי הפיך לציוד היקר שלכם. 

יחידת האחסון מבטיחה גם הגנה מרבית מפני ונדליזם והיא נעזרת במנעולים מאובטחים ובטלוויזיה במעגל סגור ואבטחה מסביב לשעון לצורך פיקוח על הנעשה באתר האחסון. 

היתרון העיקרי בהשכרת יחידת אחסון הוא הגמישות מבחינת העלות. אתם משלמים רק עבור שטח האחסון הדרוש לכם, ורק כל עוד אתם זקוקים לאחסון זה. ברגע שהשיפוץ יסתיים, תוכלו לפנות את יחידת האחסון ולהפסיק את התשלום עבורה.

טיפים לאחסון זמני

  • מומלץ לשמור על כל הפריטים כשהם מאוחסנים כראוי במכלים ובקופסאות אטומות.
  • קבעו מסגרת זמן מציאותית לתקופת האחסון, במהלכה תרצו להשלים את השיפוצים במשרד.
  • קבעו יעד ריאלי כך שתוכלו להוציא את תכולת המשרד מהאחסון, לפני שתהפכו את יחידת האחסון למתקן קבוע.
  • וודאו שיחידת האחסון וכל החפצים שאתם עומדים לאחסן, הם נקיים מאבק ומפסולת.
  • בדקו שרצפת יחידת האחסון היא נקיה, ורק אז הניחו עליה תיבות אטומות היטב. פזרו כדורים נגד פרפרי עש בתוך יחידת האחסון כדי להרתיע חרקים מלחדור לחלל האחסון.
  • בחרו ביחידת אחסון שהגודל שלה מתאים לצרכים שלכם. וודאו שאתם יכולים לערום כנגד הקירות את כל הקופסאות ואת כל הריהוט כשהם מסומנים במדבקות, כך שבמהלך ביצוע השיפוץ תוכלו לגשת בקלות ליחידה ולשלוף פריט שאתם זקוקים לו באותו רגע.
  • את המנורות, התמונות או הכלים השבירים מפינת המטבחון ארזו בזהירות. לדוגמה: עטפו כל כוס בנפרד בנייר אריזה, לפני שתניחו אותה בקרטון, ובין הכוסות שימו נייר עיתון מקומט שירפד את המקום. את הצלחות סדרו באופן אנכי בקופסה קטנה או בינונית, או במכל מרופד בנייר אריזה. עדיף לעטוף כל צלחת בניילון בועות. 
  • זה רעיון ממש טוב לאחסן את תכולת המשרד במהלך השיפוץ. אף אחד לא רוצה את כל העומס הזה מסביבו כאשר הוא מנסה לעבוד ולשפץ את המשרד. לכן, עדיף להרחיק את כל החפצים מהדרך, לארוז, לאטום היטב (כדי למנוע חדירת מזיקים או אלמנטים לא טובים אחרים) ולאחסן. תעשו בשכל אם תדאגו שהכול יישמר נקי מאבק ומלכלוך כך שמראש תוכלו להרחיק כל מזיק שינסה להתקרב לתכולה שלכם.

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד