רעיונות לאירועים בתקופת הקורונה

חתונה קטנה

מגפת הקורונה גרמה לאנשים רבים לבטל את חתונות, ימי הולדת ואירועים משמעותיים אחרים, ככל שהעולם התבקש להישאר בבית ולשמור על ריחוק חברתי. נגיף הקורונה הפך להורס מסיבות ומונע מאנשים שרוצים לחגוג ציוני דרך חשובים בחייהם אבל אינם יכולים. אין יותר חגיגות מפוארות, אין חיבוקים, ובטח לא נשיקות. יש רק כמה צ׳טים ומסרים שמועברים במדיה החברתית, וזהו! החגיגות המיוחלות והמיוחדת, נחסמו.

אבל אנשים הפכו ליצירתיים. במקום לאפשר למגיפה לקלקל להם את החגיגה, הם בחרו להתאסף בין אם בזום, ובין אם פנים אל פנים, כשהם עוטים מסיכות ושומרים על מרחק חברתי בטוח, כדי להפתיע זה את זה באירועים מיוחדים.

רעיונות לחתונה קטנה

אם תכננתם להתחתן בימים אלה, ואתם חייבים לשנות את תכנית החתונה המקורית בגלל התפרצות נגיף הקורונה, אל ייאוש! אולי זו לא תהיה החתונה עליה חלמתם, אבל יש פתרונות שיכולים להעניק, גם לחתונה קטנה וצנועה, את ניצוץ השמחה שאתם מחפשים.

באופן כללי, כשאתם מתכננים את החתונה שלכם בתקופת המגיפה ומבטיחים את בריאות המשתתפים, מומלץ לדבוק בתקנות ובהנחיות שקבעה המדינה לגבי התנהלות בימי הקורונה.

לדחות את המסיבה אבל בכל זאת להתחתן

אתם יכולים לדחות את מסיבת החתונה, ובינתיים להינשא ביום שבו תכננתם, במיוחד אם תאריך זה מאוד משמעותי עבורכם.

ערכו חופה צנועה, כשבני המשפחה וכמה חברים קרובים לצדכם, חתמו על הכתובה, החליפו טבעות, שברו את הכוס, וערכו חופה כהלכתה. אבל את המסיבה דחו להמשך השנה, לאחר שיוסרו המגבלות על אירועים עם משתתפים רבים.

למצוא תחליף לאולם האירועים

תוכלו להחליף את האולם המפואר במגרש החניה שליד הבית. האורחים ישבו במכוניות שלהם, יחזו בחופה שנערכת מול עיניהם, ויצפרו בעליזות כשהחתן ישבור את הכוס.

לחילופין, שילחו לאורחים קישור לשיחת זום, כדי שכולם יוכלו לצפות מרחוק ולראות מקרוב את טקס החתונה שלכם.

מה חשוב לדעת על חתונה בזום?

אם אתם עדיין רוצים שכל האורחים שתכננתם להזמין לחתונה המקורית לפני פרוץ הקורונה, יהיו חלק מאירוע החתונה שלכם – אתם יכולים להעביר את טקס החופה בזום. זו דרך נהדרת לאפשר לאורחים שלכם להיות חלק מהחוויה החשובה בחייכם, ממש כאילו היו נוכחים באופן ממשי באירוע. זה אולי נשמע קל, אבל כדאי לקחת בחשבון את הלוגיסטיקה הכרוכה בכך:

וודאו שהגדרתם את חשבון הזום החינמי שלכם לפני יום החתונה.

חשבון הזום כולל מגבלה של פגישה בת 40 דקות, אז וודאו שאתם מצליחים לעמוד במגבלה זו, כדי שהאורחים לא יתנתק מהטקס לפני שזה הסתיים.

בדקו את עצמת ה-wifi במקום שבו תערכו את החופה. כדי להבטיח הזרמה תקינה של הטקס לכול המשתתפים.

וודאו שהאורחים שלכם יודעים כיצד להשתיק את המיקרופונים שלהם, כך שאתם והאורחים האחרים לא ישמעו רעשי רקע לא רצויים.

דאגו שמישהו יקליט את מסיבת הווידאו. זה היה סרטון מהנה כשתסתכלו עליו בעוד שנים ותראו איפה כל אחד היה במהלך טקס החתונה שלכם.

בקשו מהאורחים שלכם להופיע בזום כשהם לבושים יפה, כאילו הגיעו ממש לחתונה. בואו נודה על האמת, כולנו מחפשים סיבות לצאת מהפיג׳מה ולהתלבש יפה. אז בקשו מהאורחים הצופים בכם, להיראות זוהרים בזום, ממש כמוכם, החתן והכלה.

רעיונות לחגיגת יום הולדת

אם יום ההולדת של בת הזוג שלך מתרחש בימים אלה, אתה יכול אמנם לתכנן מסיבה בבית, אבל בכול זאת להמשיך ולחפש דרכים ורעיונות מיוחדים ומהנים יותר כדי לגרום לה להרגיש סופר מיוחדת. למשל:

לאפות עוגה – חבוש כובע מאסטר שף והכן לה עוגה שתפתיע אותה. אם זו הפעם הראשונה שלך, מצא באינטרנט מתכון קל להכנה, לא משנה אם העוגה תצליח או לא, אין ספק שתזכה במחמאות ובהערכה עבור המאמץ שלך.

לערוך מסיבה קטנה – ריחוק חברתי לא אומר שלא תוכלי להתייחס ליום ההולדת של בן הזוג שלך. זכרי את יום ההולדת בילדותך, כשההורים מלאו צלחות בחטיפים תוצרת בית ובמשחקים מהנים, וערכו לך מסיבת יום הולדת צנועה אבל מלאת עניין ושמחה. לקראת השמחה התלבשי יפה והפכי למארחת ליום אחד לכבוד יום ההולדת שלו. הזמיני בני משפחה וחברים קרובים, תכנני ערב מוזיקלי והפתיעי אותו בחגיגה מתוקה ועליזה.

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד