האם בזמן הקורונה עדיין יש ביקוש לעובדים? מסתבר שכן

מעל ל 50,000 עובדים נכון להיום יצאו לחל"ת ומחפשים עבודה. למרות שרבים חושבים כי לא מדובר בתקופה טובה לחיפוש עבודה, זה לא מדויק – זאת בשל ההזדמנויות הרבות המצויות בענפים רבים. מהן המשרות אליהן ניתן להתמיין גם בזמן הקורונה? להלן הפרטים.

מובטלים או יצאתם לחל"ת? זה הזמן למצוא את המשרה הבאה שלכם

נגיף הקורונה חולל שינויים דרמטיים בשוק העבודה הישראלי כמו גם העולמי, וזאת לאור עשרות אלפי בני אדם אשר נאלצו לעזוב את מקום עבודתם בעקבות המשבר הכלכלי החריף. אולם, בין אם יצאתם לחל"ת או התפטרתם מהעבודה, חשוב להבין כי התקופה הנוכחית מגלמת בחובה הזדמנות יוצאת דופן, וזאת בשל ענפים רבים אשר סובלים עוד לפני התקופה ממחסור בעובדים ועל כן מבצעים תהליכי גיוס. מהם התחומים הבולטים בהם תוכלו להשתלב בתקופת הקורונה ולאחריה? להלן מספר ענפים המגייסים עובדים:

ענף ההייטק – הזדמנות מצוינת להשתלב בתחום התעסוקה המבוקש בישראל 

ניתן לאתר עשרות של משרות מהנדסי תוכנה ללא ניסיון ועם ניסיון, כאשר המשרות הללו טומנות בחובן משכורת גבוהה כמו גם תנאים מצוינים לעובדים. ועל כן אם אתם מהנדסים מומלץ לבחון את טבלאות השכר העדכניות וכן ליצור קשר עם חברות השמה המתמחות בתחום של עובדים להייטק, כל זאת בכדי שתוכלו להתחיל בתהליך המיון בהקדם. נוסף למחסור מהנדסים, דרושים גם בודקי תוכנה, אנליסטים ועוד, ועל כן מדובר בהזדמנות בעבור מי אשר רוצה להתחיל ולקבל דריסת רגל בתחום מבוקש, גם אם אין לכם ניסיון קודם. 

ענף השליחות – מתאים לכולם, גם ללא ניסיון

ענף אשר זוכה בתקופת הקורונה לתהודה ציבורית הוא ללא ספק ענף השליחויות. למעשה, חברות השליחויות המובילות בישראל מדווחות על גיוס של המוני עובדים לטובת ביצוע משלוחים, כאשר המשכורת המוצעת לשליחים היא גבוהה במיוחד. מדובר בעבודה זמנית אשר מאוד מתאימה בעבור מי אשר הוצא לחל"ת, כמו גם בעבור אנשים אשר מחפשים עבודה קבועה לאורך זמן. אולם, בכדי לעבוד כשליחים נדרש להוציא רישיון בתוקף , כאשר העדיפות היא לשליחים על אופנועים – בשל הביקוש האדיר מצד צרכנים לקבל את החבילות שלהם עוד באותו היום. 

ענף הקמעונות – ביקוש אדיר לעובדים

ענף הקמעונות ובייחוד רשתות המזון מחפשות עובדים בעבור מגוון משרות, החל מקופאיות ועד למיון וסידור של סחורה. למרות המשכורת הנמוכה יחסית, ניתן להשתלב באופן מיידי במגוון משרות ברחבי הארץ כמו גם לקבל תנאים סוציאליים מלאים. נוסף לכך, רשתות הקמעונות מחפשות גם לתפקידים בכירים בהנהלה, כולל תפקידי אדמיניסטרציה. 

לסיכום, למרות שמדובר בתקופה מאתגרת מבחינת תעסוקה ישנם לא מעט עסקים אשר משוועים לעובדים. בדקו, חקרו ושלחו את קורות החיים שלכם עוד היום – כך שתוכלו לחזור לשוק התעסוקה, גם בתקופה מאתגרת בצל נגיף הקורונה. 

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד