טיפים לגידול פירות בגינה

גם אם אתם לא חקלאיים עם ניסיון של שנים בתחום ואתם רוצים לגדל כמה עצי פרי בגינה שלכם בצורה נכונה, הבאנו לכם כמה טיפים שיעזרו לכם להצליח לגדל עצי פרי בגינה בצורה האידיאלית.

השקייה

אתם בטח כבר יודעים שהדבר הכי חשוב לכל עץ, בין אם מדובר על עצי פרי או כל עץ או צמח אחר, הם לא יכולים להתקיים ללא השקייה, לכן חשוב מאוד להשקיע בהשקייה נכונה של הגינה, את ההשקיה לעשות גם בזמנים הנכונים ומעל הכל בכמויות הנכונות, כמות נכונה של מים ותזמון נכון של השקייה יבואי כל עץ פרי למקסימום שלו ויעזרו לכם לקבל פירות הרבה יותר בשלים וטעימים בצורה הרבה יותר מהירה.

דישון 

שימוש בדשן הוא דבר שצריך להיעשות בצורה הכי מבוקרת וזהירה שיש, יש רבים שבוחרים להשתמש בדשן לדישון העצים שלהם ופשוט שופכים כמויות גדולות של דשן בתקווה שהוא יצמיח יותר מהר את עצי הפירות שלהם בגינה, אבל חשבו להבין שאם משתמשים ביותר מידי דשן יכולים לגרום לבעיה מאוד קשה ואפילו יכולים פשוט להרוג את הצמחייה, במיוחד ששמים דשן אורגני חזק, הוא יכול לגרום למצב שעצים קטנים ולא מספיק חזקים, כאלו שרק שתלתם אותם באדמה יכולים פשוט לא לשרוד.
אם אתם במצב שכבר פיזרתם כמויות גדולות של דשן, מה שכדאי לכם לעשות הוא פשוט לשים כמויות גדולות מאוד של מים בכדי לדלל את הריכוז של הדשן, רק ככה תוכלו להציל את הצמחייה כמה דקות לפני שאתם עוקרים אותה ומתחילים לשתול באדמה מחדש צמחייה חדשה.

הגנה על הפירות 

אחרי שהצלחתם להשקות, לתת שמש לצמחים וגם לדשן אותם, השלב הבא הוא לשמור על הפירות שיוצאים מהעץ בכדי שתוכלו להנות מהם, מה שאתם צריכים לעשות בכדי לשמור על הפירות הוא להשתמש בכלים שישמרו עליהם ולהציב רשת נגד ציפורים, זאת בכדי שהציפורים לא יגיעו לפירות ויתחילו לכרסם בהם ולהרוס את היבול, אחרי כל ההשקעה שלכם אתם בטח גם רוצים להנות מהפירות אז כדאי להגן עליהם, את הרשת יש להציב בזמן הנכון, בתקופה בה העצים לא מוציאים פירות אתם לא חייבים להציב רשת כי אין על מה להגן.

הרחקת מזיקים

לא רק הרחקת ציפורים היא משהו שאתם צריכים לבצע, אלא יש עוד לא מעט מזיקים אחרים שצריכים להתמודד, המזיק הנפוץ ביותר בעיקר בגינות של בתים פרטיים הוא נמלים, מספיק שיש מישהו שעבר ברחוב במקביל לשטח הבית שלכם וזרק פסולת שמושכת נמלים או ילד שנפלה לו סוכרייה אתם עלולים לגלות שובל של נמלים שמגיע היישר גם לעץ שלכם, הנמלים יתחילו לטפס על העץ בכדי להגיע לפירות, הן יקימו שם אפילו קנים בתוך שטחי העץ ויתחילו להתפשט לעוד עצים במידה וקיימים כאלו בגינה.
מומלץ מאוד לבצע הדברה בצורה נכונה, בשום אופן לא להדביר עם רעלים שמגיעים במצב נוזלי, הסיבה לכך היא שהנוזל נספג בקרקע ופוגע בה, חשוב להשתמש במוצרי הדברה נכונים שעובדים על השהייה ולא יוכלו להרעיל את העצים שלכם.

המאמר באדיבות אתר https://www.zurmarket.co.il/ אתר הקניות המקצועי ביותר בישראל למוצרי חקלאות, הדברה וגינון.

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד