מוצרים איכותיים לשיער מתולתל

עם מגוון מוצרים שיער לטיפול וטיפוח תלתלים שיש בחוץ, זה הופך להיות די מאמץ לבחור מוצרים שהכי יתאימו לשיער המתולתל שלך. לפני שתוכלי לעצב את שיערך, עליך לדעת מהו סוג התלתלים הספציפי שלך. זה יכול להיות תלתלים הדוקים, גלים רופפים או משהו בין לבין. אתה צריכה לדעת זאת כדי להבין מהי הדרך הנכונה לטפל בשיער מתולתל מהסוג שיש לך. טיפול בשיער מתולתל יכול להיות מאבק, במיוחד אם את לא מכירה אותו ולא יודעת איך לרסן אותו בדרך שתתאים. להלן כמה דגשים שאת צריכה לחפש במוצרי שיער ועיצוב לשיער המתולתל שלך.

• מצא מרכך שיתאים לסוג התלתל שלך

שיער עבה ומתולתל זקוק למרכך עמוק בעל יכולת פעול אינטנסיבית, ההמלצה להפוך כל מרכך לסופר מרכך שיער, היא להשתמש במוצר איכותי שנקרא שמן מרוקאי לשיער, כל מה שאת צריכה לעשות הוא להוסיף כמה טיפות של שמן מרוקאי איכותי על המרכך, לאחר מכן להשתמש במרכך באופן רגיל, התוצאה יכולה להיות מדהימה כבר מהפעם הראשונה. אך אם שיערך המתולתל דק, את יכולה לבחור במרכך רגיל. בעלות תלתלים הדוקים צריכות לבחור מרכך שאפשר לשטוף בקלות לאחר שטיפת השיער.

קרם שיער איכותי

אם את רוצה שהשיער המתולתל שלך יהיה סולידי אך עדיין יהיה קופצני, אז כדאי שיהיה לך קרם שיער איכותי. ניתן להשתמש בקרמים לעיצוב תלתלים תוך כדי גם לקבל הזנה מלאה בלחות לשיער. אם אתן חובבות מראה פשוט ויומיומי, בחרו בקרם שיער ולא בג'ל שיער, הקרם יתרום לשמירה על גבולות השיער ואילו הג'ל יהפוך את השיער להרבה יותר נוקשה.

מוצרים עם הזנת לחות

שיער מתולתל יכול להיות דבר לא פשוט אם את נמצאת במקומות לחים. (המציאות של הקיץ הישראלי כמעט בכל אזור בארץ מלווה בלחות מאוד גבוה) בחרי מוצר השומר על בטיחותך מפני לחות. את יכולה לחפש מוצרי ג'ל עם שמן בתוכם. בזכות הגנה מפני חדירת לחות גבוה לשיער בימי הקיץ השיער יכול להישמר בצורה מעוצבת הרבה יותר טוב ולאורך זמן.

מוצרים עם שמנים טבעיים

אם פשוט יש לך שיער גלי, אז המטרה העיקרית שלך היא שהם ייראו ללא רבב באופן טבעי. בחרי מוצרים עם מרכיבים קלים וטבעיים מכיוון שזה שומר על בריאות השיער. זה גם ימנע משיערך להיות יבש ומקורזל.

הימנעי ממוצרים עם רמות גבוהות של חומרים פעילי שטח סולפטיים. (להימנע ממוצרי שיער עם מלחים)

מרכיב זה נמצא בדרך כלל בשמפו. הימנעי מכך מכיוון שהוא יכול לייבש את שיערך. זה ידוע כמסיר את השמנים הטבעיים משיערך. המלח גורם יובש גדול מאוד בקרקפת ויש להימנע מכך.

להתרחק מסיליקון

סיליקון חוסם חומרים מזינים חיוניים שהשיער שלך זקוק להם. ללא חומרים מזינים אלה, שיערך ייראה עמום וחסר חיים. לכן מומלץ להימענ ממוצרים המכילים בתוכם תרכובת סיליקיון בריכוז גבוה.

סיכום

שיער מתולתל דורש קצת מאמץ. אל תראי זאת כגזרה שלא ניתן לשנות, עם שיער מקורזל ובלתי ניתן לטיפול. גרמו לתלתלים שלכן להיראות מהממים ללא מאמץ על ידי חיפוש מוצרי שיער המתאימים ביותר לסוג התלתל שלכם. התוצאות עשויות להשתנות בהתאם לסוג התלתל שיש לך. במקום להסתיר את התלתלים התוססים על ידי יישורם, מדוע לא לתת לו להשתחרר. תהני משיערך הטבעי והתהדרי בו. המאמר באדיבות צוות המומחים של דיל קוסמטיקס, למידע ומעבר לאתר החברה : https://www.dealcosmetics.co.il/

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד