לגלות את העולם בנהיגה – 6 היתרונות הגדולים של טיול בעולם באמצעות רכב

טיולים הם ללא ספק פעילות שכולם נהנים ממנה, ועל אחת כמה וכמה כשמדובר בטיולים ברחבי העולם. השכרת רכב נחשבת לאחת מהדרכים הפחות נפוצות להתניידות בחו"ל עבור תיירים, ודווקא שלא בצדק, שכן לסוג זה של התניידות ממקום למקום יש הרבה מאוד יתרונות, ואף יותר יתרונות מאשר להתניידות בתחבורה הציבורית:

לוחות זמנים גמישים יותר

תחבורה ציבורית היא ללא ספק אמצעי מאוד נוח לנוע ממקום למקום כאשר מטיילים בחו"ל, אבל מצד שני יכולים להיות לה גם חסרונות – הרבה פעמים צריך לתכנן מראש את לוחות הזמנים שלנו, לבדוק את שעות ההגעה של התחבורה ולהתאים את עצמנו אליה, מה שלא קורה כאשר עומד לרשותנו רכב פרטי. הנסיעה ברכב הפרטי הרבה יותר משחררת, כיפית ומרגיעה, ומאפשרת לנו ליסוע בזמנים שלנו, בלי לחץ של לוחות זמנים צפופים.

תוכלו לחוות הרבה יותר מהמדינה שבה תטיילו


יציאה לטיול עם עוד 3 אנשים (או יותר) תוכל לחסוך לכם כסף בצורה משמעותית, מאחר והכל מתחלק בין מספר אנשים (כולל ההוצאות על שכירות הרכב והדלק).
חלוקת העלויות בין 4-5 אנשים תוזיל את כל הוצאות הטיול באופן משמעותי, ובמיוחד אם הנסיעה מתוכננת להימשך יום אחד.

נסיעה עצמאית מאפשרת ליהנות יותר מהנופים בדרך, לעומת נסיעות בתחבורה ציבורית שלרוב מגיעות ישירות אל היעד, ולא מאפשרות לנו ליהנות מהנוף. במידה והחלטתם לטייל באמצעות רכב שכור בפעם הראשונה בחו"ל, ההמלצה הכי טובה היא לתכנן מסלול שבו תוכלו לחוות את כל הנופים והטבע של האזור. מה שכן – לפני היציאה לדך הקפידו לבדוק מהם חוקי התעבורה באזור, כדי להימנע ממצב של עבירות או תנועה או מעורבות בתאונה שתסבך אתכם, ותצריך תהליך ליווי ארוך של עורך דין תעבורה לאחר חזרתכם לארץ.

תוכלו לארוז ולקחת יותר דברים

בנסיעה ברכב פרטי יהיה לרשותכם תא מטען שלם לאחסון ציוד, ובמידה והנסיעה תכלול לא יותר מ-2 אנשים, גם המושב האחורי יהיה פנוי לאחסון. בין היתר תוכלו לקחת יותר צידה חיונית לדרך כמו אוכל ושתייה, אבל הקפידו לוותר על אריזה של משקאות אלכוהוליים, כדי למנוע מצבים לא נעימים של נהיגה בשכרות – במקרה של עבירות כאלו בחו"ל מערכת המשפט הישראלית לא תוכל לסייע לכם, שכן מדובר בעבירה שמבוצעת מחוץ לתחום השיפוט של מדינת ישראל.

הנסיעה תהיה יותר מהנה

אם יש דבר אחד שכמעט כל המטיילים יוכלו להסכים עליו, זה ששדות תעופה הם לא בדיוק המקומות הכי כיפיים שיש – צפיפות, המוניות, מחירים יקרים בכל מקום, ותוסיפו להכל גם את הלחץ להספיק את הכל ולא לפספס את הטיסה, וקיבלתם את המתכון לבילוי הכי פחות כיפי ביום הטיול. מהצד השני – גם נסיעות של שעות ארוכות לצורך מעבר בין מדינות הן פרוצדורה מעייפת, אבל עדיין – הכל נעשה לפי לוחות הזמנים שלכם, בלי עומסים ולחצים מיותרים.

יותר חופשיות בתכנון או שינוי מסלול הנסיעה

השימוש בחבורה הציבורית כדי להגיע ממקום למקום די מגביל, ולפעמים גורר חלופה של כמה אמצעי תחבורה (כמו למשל החלפה של 2-3 רכבות או קווי אוטובוסים) כדי לעבור מנקודה אחת לנקודה אחרת במדינה. נסיעה ברכב חוסכת לכם את כל החלופות האלו – אתם יכולים ליסוע ממקום למקום ישירות, וגם אין שום בעיה או יותר מדי סיבוכים במקרה של שינויים במסלול.

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד