סימן שאתה צעיר? לא בהכרח – כלי התחבורה שמתאים לכולם

קורקינטים ממונעים הם כלי התחבורה שיגרמו לכם להרגיש חיוניים בכל גיל

כשאנשים אומרים ש"נגמר להם האוויר במפרשים", לפעמים הביטוי מקבל פרשנות ממשית, של מחסור באוויר, בזמן, במוטיבציה להגשמת חלומות – מדהים אם כן, לגלות איך כלי התחבורה הפשוט הזה, קורקינט, גרם לכל כך הרבה אנשים לחזור אחורה בזמן אל מחוזות הילדות ולגלות את עצמם מחדש. הדגמים החדשים שיש בשוק, יכולים לעשות סוג של שדרוג לילדים שאתם זוכרים שהייתם, בכך שהם מאפשרים גם למבוגרים להצליח ליהנות מדברים פשוטים ומשמחים של יום-יום, עם הילדים שלהם או בלעדיהם.

כלי התחבורה שהוא סמל לתום ולזמנים אחרים

אופניים נחשבים היום לכלי תחבורה לגיטימיים ממש כמו מכוניות ואפילו יותר מהן, כאשר אנשים מחפשים את הדרך לעקוף את הפקקים בבוקר ולהגיע לעבודה, או ללימודים, מבלי להרגיש את העומס שבכבישים. מלבדם, גם קורקינטים ממונעים הפכו לאהובים מאוד ואפילו קורקינט פעלולים זה פריט שאפשר למצוא לא רק אצל צעירים בתיכון. גם מבוגרים גילו את האופציה שברכיבה על כלי דו גלגלי, שיכול לתת קצת מעבר להגעה ממקום למקום.

בפריטים שכאלה, יש משהו תמים שקצת נותן אמון בעולם – הרבה יותר קל פשוט לנסוע ברכב, עם מזגן, כשהפקק אולי מעיק אבל אפשר להדליק רדיו ולהעביר את הזמן איכשהוא ואפילו לנהל שיחות טלפון תוך כדי ולהרגיש חיוניים. קורקינטים הם משהו אחר לגמרי: כאן זה אתם, עם עצמכם ועם העולם. ממש כמו פעם, כשבדרך לעבודה לא עמדו בפניכם מיליון גירויים של סאונד שבלבלו אתכם.

הפעילויות הכיפיות של פעם שמומלץ לשחזר 

גם אם חציתם את גיל 40 מזמן, אין ספק שהגעגוע לילדות קיים. בין אם אתם כבר הורים לילדים ונזכרים בילדות הפרטית שלכם בזכותם, או רואים ילדים של האחים שלכם או של חברים – וחושבים איך "הדור של היום השתנה". מתברר, שהוא לא השתנה יותר מדי, פשוט המגוון שקיים עבור הילדים של ימינו הוא כל כך רחב, שקשה מאוד לבחור את הדרך, בין אם מדובר בקריירה, באהבה, בכל דבר בעצם.

רכיבה על קורקינט היא קצת כמו משחק תופסת או מחבואים: יש בה את הסיכונים שלה, יש את הפחדים שהיא מאלצת אתכם להתמודד עמם – למשל, הנהגים האחרים בדרכים שאת ההתנהגות שלהם אתם לא באמת יכולים לצפות – אבל יש בה גם משהו קסום והוא הדבר הזה ש"מרוויחים" בסוף.

תנו לילד שבכם לצאת החוצה

הרבה אנשים מגלים, שהשימוש בפריטים של ילדים ומשחקים וותיקים שחוזרים פתאום לחיים שלהם, גורמים להם גם לשחזר את הרצונות הטהורים הישנים שהיו בהם. ההגשמה העצמית במקרים כאלה, היא ממש כמו רכיבה על קורקינט: מלאה בהפתעות, לפעמים נתקלים בדברים שלא באמת רצית לגלות על העולם, אבל הרוח, המהירות, האושר – הם דברים שיכולים לעזור לכם קצת לצאת מהשגרה הלוחצת ולהבין משהו על עצמכם, על מי שחלמתם להיות – בכך אולי גם להצליח להתקרב לחלום הזה עוד קצת.

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד