קורס תזונה – קריירה מצליחה עם הגשמה עצמית

תזונה היא אחד העולמות העשירים והמרתקים ביותר בחיים שלנו. זה הדלק לא רק לקיום הפיזי שלנו אלא גם לנפשי והרגשי. התזונה שלנו משפיעה על התודעה שלנו, על רמות המוטיבציה, על מצב הרוח, על הפרודוקטיביות, היא כמובן שמשפיעה על הבריאות שלנו ויש ביכולתה להפוך אותנו חולים וגם להבריא אותנו.

למרבה הצער תזונה יכולה להפוך גם לסוגיות של התמכרות. כמובן שהתמכרות היא ההתנהגות עצמה ולא האובייקט ובדיוק כמו שאנחנו יכולים להתמכר לקניות, לעבודה, למשחקי קלפים ולרומנים רומנטיים, כך אנחנו יכולים ובהחלט מתמכרים לאוכל, אבל מדוע? ובעיקר- מה לעשות כדי לשנות את זה? זאת ועוד הרבה דברים חשובים ומשמעותיים תוכלו להבין במסגרת לימודי תזונה.

הסבה מקצועית או העשרה עצמית?

לימודי תזונה הם בגדר לימודי יסוד שהיו אמורים להיות חובה, כבר מילדות, אבל זה לא המצב. לכן היום מי שרוצה להעשיר את הידע שלו בדבר הבסיסי ביותר לקיום הרווח שלנו, או שלא, כדאי לו ורצוי שילמד תזונה. לימודי תזונה אמורים להיות בגדר לימודי ליבה עוד מבית הספר היסודי וההתייחסות לסוגיות התזונה צריכה להיות לאורך כל שלבי ההתפתחות, על מנת להנחיל את המודעות החיונית כל כך לנושא, גם בגילאים מתקדמים יותר. יחד עם זאת, זה לא המצב, וכמו עם עוד תחומים שמהווים השכלה חיונית עבור האדם, גם במקרה זה, מי שרוצה לעזור לעצמו באמת יאלץ לרכוש את הידע הזה באופן עצמאי.

אם כן, לימודי תזונה הם אפיק לימודים שמומלץ לכל אדם שרוצה לחיות חיים טובים יותר, בריאים יותר וגם מאושרים יותר, אבל לימודי תזונה אינם מסתכמים רק בהשכלה כללית, חיונית ככל שתהיה לחיים עצמם. לימודי תזונה מהווים בסיס חיוני והכרחי לקריירה מופלאה בעולם קסום ומדהים של תזונה על כל רבדיו.

מומחי תזונה לרוב עוסקים בעבודה שהיא טיפולית למעשה. היא אמנם לא טיפולית במובן המסורתי של המילה משום שאין זו פסיכותרפיה או רפואה מסורתית, יחד עם זאת, כולנו מכירים את החיבור העשיר שמתקיים בין השפה של הנפש, לבין האכילה. אכילה רגשית קוראים לזה, או הניסיון למלא איזה בור חסר תחתית. יש מי שמגדיר את זה התמכרות למזון או להימנעות ממזון. על כל פנים, עולם התזונה אינו חוף מהפרעות. ההפך הוא הנכון. כמות ההפרעות שיש בתחום האכילה והתזונה הוא כל כך גדול שבסופו של יום, אמנם התזונאי אמון רק על היבטי המזון, הרי שבסופו של דבר הוא מתמודד בעיקר עם ההפרעות. חצי פסיכולוג כבר אמרנו?

אז כן, לימודי תזונה מיועדים למי שאוהב אנשים ולמי שחפץ בחיים, שייעודו בחיים הוא לעזור לאנשים להחלים דרך התזונה ולשמר חיים בריאים, מאושרים ומלאים בזכותה.

חשוב לדעת שיש מגוון של מחלות נוראיות שניתנות להחלמה כמעט מלאה רק עם הפחתה בריאה במשקל, ביניהן סוכרת וכן סיכונים קרדיוווסקולריים, טרשתיים, בעיות כבד, בעיות במערכת העיכול, בעיות במצב רוח, בעיות בריכוז, בעיות בחשק המיני, בעיות בפריון, בעיות בויסות הורמונלי והרשימה עוד ארוכה.

אם גם אתם רוצים ללכת עם הלב שלכם ולנהל קריירה שהיא באמת משמעותית- לימודי תזונה זה המקום להתחיל.

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד