מהי הדברה ירוקה?

הדברה ירוקה היא הליך המאפשר הדברת מזיקים ללא כל צורך לצאת מהבית, או לצאת לזמן קצוב מאוד כמו שעה ואף פחות. הדברה ירוקה נחשבת לידידותית וירוקה לסביבה מאשר הדברה כימית רגילה. היתרונות הרבים בהדברה ירוקה הופכים אותה להליך המושלם לחיים שקטים ורגועים ללא מזיקים לא נעימים.

הדברה ירוקה – הגנה על הסביבה

הדברה ירוקה נשמע כמו חלום, הליך בו ניתן להדביר מזיקים בבית כמו תיקנים, יתושים, פרעושים, עשים, וכו', וכל זה מבלי לצאת מהבית או לצאת לזמן קצוב של כשעה בלבד. לרוב, חברת ההדברה תבקש מהדיירים לצאת מהבית לשעה, על מנת להיות בטוחים ושהבית יוכל להתאוורר כמו שצריך. אין כזה דבר להיות יותר מדי בטוחים היום, במיוחד כשיש גם בעלי חיים וילדים בבית.

ישנם מקומות אותם לא צריך לעזוב כמו למשל חדרי שינה או קומות עליונות. חברות הדברה לרוב יתמקדו בגינות, עצים ליד הבית, חצר, ביוב, מטבח, סלון, וכל מקום שיש בו חלונות מסכנה שמזיקים יוכלו להיכנס לתוך הבית ולהתפשט בו. כיום יש הרבה חברות הדברה בתל אביב, באיזור המרכז ובמקומות אחרים שישמחו לסייע לכם במידת הצורך.

המקומות הנפוצים בהם מבצעים הדברה הם הסלון, חדר האמבטיה, שירותים, והמטבח. הדברת יתושים תתבצע לרוב בחדרי השינה אך מומלץ לבצע הדברה ירוקה בכל הבית ובמיוחד בגינה או בחצר שם היתושים נמצאים ועוקצים גם בחוץ. זהו הליך קריטי על מנת למנוע יתושים במיוחד בעונת הקיץ.

מה חשוב לדעת לפני שמבצעים הדברה ירוקה?

בראש ובראשונה, מומלץ לברר האם למדביר אכן יש רישיון כמדביר. בשלב השני, חשוב מאוד לברר באילו חומרים חברת ההדברה משתמשת ולחקור על העניין באופן מעמיק יותר על מנת להבין קצת יותר מהם החומרים אותם אתם מכניסים לבית שלכם.

החומרים בהם משתמשים בהדברה ירוקה ובהדברת יתושים או מזיקים אחרים עדיין נחשבים לחומרים כימיים אך ללא מרכיב הזרחן האורגני, ולכן הם נחשבים כרעילים פחות וידידותיים לסביבה, וללא כל ריח של ריסוס חזק.

בהדברה ירוקה, בנוסף לחומרים המיוחדים בהם משתמשים, משתמשים גם במדבקות ופיתיונות נוספים על מנת למזער את התפשטות המזיקים. כך, המזיקים לא יוכלו לעבור לשטחים מסוימים ויתרחקו לחלוטין מהבית. בהדברה נוטים לרסס את כל האיזורים בבית ובמיוחד איזורי הפאנלים, מתחת לכיורים, במשקופים של הדלתות, סביב החלונות, איזורי ניקוז, ביוב, ועוד.

איך למצוא חברה מומלצת להדברה ירוקה?

כיום יש המון חברות המשתמשות בהדברה ירוקה, כאשר יותר ויותר חברות הבינו שאין צורך ברעלים חזקים המזיקים לסביבה ולבריאות הדיירים. ניתן למצוא הרבה חברות הדברה בתל אביב וחברות הדברה שמתמחות גם בהדברת תיקנים, הדברת נמלים, והדברת יתושים.

למען איכות חייכם ומשפחותיכם, חשוב למזער את הנזק ולהיות מוכנים מראש לריסוס הבית בו אתם גרים. מומלץ לעשות הדברה ירוקה לפני שאתם בכלל נכנסים לבית, אך אפשרי לעשות זאת גם כשאתם כבר מתגוררים בבית, כשהזמן הקצוב ליציאה מהבית יהיה מאוד קצר ולא תרגישו בו כלל.

הדברה ירוקה היא הפיתרון הטוב ביותר למזיקים, ידידותית לסביבה ואינה בעלת ריח. זוהי ההדברה האולטימטיבית המונעת כניסת מזיקים לבית ואף התרבות שלהם. כך ניתן לחיות חיים שקטים ללא כל פחד או דאגה ממזיקים.

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד