הקשר בין צמחים לשלווה פנימית

המציאות בה אנו חיים היא לרוב מציאות מאוד תובענית הסובבת סביב עבודה, משכנתא, הישגיות וכל אלו עוד לפני ששכחנו את מטלות הבית היום-יומיות ואת מלאכת גידול הילדים. לחץ נפשי וחרדה הפכו להיות מוטיב חוזר אצל אנשים רבים. בשנים האחרונות מחקרים רבים קשרו בין צמחים לבין שלווה פנימית, הפגת מתח וסטרס ועוד.

אז מה הם בעצם הצמחים עליהם אנו מדברים ואיך כל אלו קשורים לשלווה הפנימית שלנו – אנו פה על מנת לענות לכם על כל השאלות.

צמחי מרפא – הדרך לשלווה פנימית מתחילה עכשיו

כאשר אנחנו רוצים להגיע לשלווה פנימית, אנו צריכים להיפרד מכל הלחץ והסטרס שכבר מזמן הפך להיות בן בית אצלנו. צמחי מרפא רבים בעלי סגולות ויכולות לעזור לנו להפיג את כל אלו. צמחי מרפא משרים אווירת רוגע כללית, פיזית ונפשית, כמו כן יש באפשרותם לשפר זרימת דם, להזין את הגוף בצורה נכונה, לטפל בחרדות, בקשיי שינה ועוד!

אז מי הם צמחי המרפא עליהם אתם ממליצים?

למעשה קיימים, עשרות צמחי מרפא שונים כאשר כל אחד מהם בעל סגולות ויכולות משלו. יחד עם זאת, בחרנו את השלישייה המובילה שלנו:

קערורית – לא הרבה מכירים אותה, אך זה בדיוק הזמן להכיר אותה. קערורית נחשבת לאחד מצמחי המפתח בעולם רפואת הצמחים ולמעשה מטרתה היא לחזק את מערכת העצבים ולשקמה. אנו רואים אנשים משתמשים בה לצרכים רבים, ביניהם: טיפול בחרדות, קשיי שינה, סטרס ולחץ וגם במקרים של רצון להירגע ולהתפקס לפני מבחן טוב.

מליסה – גם מליסה נחשבת לאחד מצמחי המרפא המובילים בעולם הרפואה המסורתי. צמח המליסה מדיף שמנים רבים וגם הוא תורם למערכת העצבים. מחקרים רבים קושרים בין מליסה לבין שיפור בבעיות רבות, דוגמת: כאבי ראש, מיגרנות, מצבי לחץ וסטרס, עצבים והיפראקטיביות.

קמומיל – גם אלו שלא חובבים גדולים של עולם צמחי המרפא מכירים את הקמומיל. הקמומיל הוא צמח מריר אשר במשך מאות שנים משתמשים בו כצמח מרפא ואחד בעל יכולות רבות. הקמומיל הוא אנטי דלקתי, יש ביכולתו לשכך כאב, להפחית חרדות, לטפל בחוסר שקט פנימי, סטרס, לחץ, בעיות שינה ואף מחקרים רבים קושרים אותו אל דיכאון ושינה.

לא רק צמחי מרפא – גינות צמחים

למעשה, אנחנו לא צריכים לשתות, לאכול או לצרוך בצורה כזו או אחרת צמחי מרפא על מנת להרגיש טוב יותר. מחקרים רבים בעולם קשורים בין גינה מעוצבת לתחושה של רוגע וביטחון בבית. את הגינה אפשר לבנות בכל מקום, בחצר הבית, במרפסת ואפילו לתחום אזור קטן בחלל בבית אשר יהווה "הגינה/הממלכה הפרטית של הבית".

עיצוב גינות היא מלאכת מחשבת של ממש אשר דורשת איש מקצוע, בגדול כל מה שאתם רק צריכים זה חלום, ויז'ן ורצון להפוך את הבית ליפה יותר ולהקרין שלווה ורוגע על כל בני המשפחה והמבקרים.

את הגינה תוכלו לעצב בהתאמה אישית לבחירתכם, הגינה תוכל להיות גינת נוי אשר תמלא את הבית בחן ויופי, או שמא גינת ירק ואפילו גינת תבלין. נסו לדמיין סיטואציה בה אתם ניגשים אחרי יום קשה אל הגינה שלכם, קוטפים מעט נענע ולואיזה ומכינים תה חם – חלום.

המאמר נכתב באדיבות האתר
https://www.front-yard.co.il/

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד