להגשים את עצמך: לעבור את הטסט בהצלחה

סיימתם לאחרונה את חובת 28 השיעורים שלכם, אתם מרגישים בעלי ביטחון בכל האמור לנהיגה שלכם. השיעור הבא שלכם יהיה טסט פנימי, למעשה טסט על ידי מורה לנהיגה אחר אשר "ידמה" טסט.

תלמידים רבים נלחצים כאשר הם צריכים לנסוע לצד אדם שהוא לא המורה לנהיגה שלך, כתוצאה מכך הביטחון שלהם נפגע והם מוצאים את עצמם עושים "שטויות" וחושבים בצורה שונה מזו שהיו חושבים בה אם היה זה המורה יושב לצידם.

אם המורה שלכם החליט להגיש אתכם לטסט סימן שהוא בטוח בצורה בה אתם נוהגים, הוא לא היה מבזבז לא לו ולא לכם את הזמן בהגשה לטסט לא במועד. ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם לעבור את הטסט בהצלחה!

מרגישים לא מוכנים: תוכלו לקחת עוד מספר שיעורים!

תפקידו של מורה הנהיגה הוא להכין אתכם בצורה הטובה ביותר לטסט. אם החליט לשלוח אתכם לטסט סימן שהוא מרגיש שאתם מוכנים.

יחד עם זאת, אם אתם מרגישים שאתם לא מוכנים מספיק, שישנם נושאים שאתם פחות טובים בהם – נסיעה בין עירונית, חניות, תמרורי עצור או אפילו בעיית ביטחון קטנה על ההגה – אתם יכולים להמשיך את שיעורי הנהיגה שלכם עד שתצברו מעט ביטחון.

אל תכנסו ללחץ כשהבוחן לא מדבר

תפקידו של הבוחן זה לבחון אתכם, לא שום דבר מעבר. לכן הדיבור היחיד ביניכם יהיה כאשר הבוחן יגיד לכם לפנות או לחילופין לעצור לעשות חנייה. השקט לא אומר כלום, אל תיכנסו ללחץ מיותר.

נכבה לכם המנוע? זה לא סוף העולם

תלמידים רבים נלחצים כאשר המנוע נכבה להם באמצע שיעור, אין לכם מה להילחץ. למעשה, לא מדובר בפסילה בטוחה. תתניעו את הרכב מחדש ותראו לבוחן מה אתם יודעים לעשות. יש סיבה שאתם בטסט כרגע!

הכל עניין של תזמון נכון

זו המלצה לא רק לטסט. אנו ממליצים לכם לקחת צעד אחד אחורה ולנסות לתזמן הכל עוד לפני כשהוא קורה. הסתכלו רחוק – חפשו רמזורים, מעברי חצייה, תמרורים והכינו את עצמכם כבר בהתאם לפני שהגעתם לאיזור.

כאשר אתם מסתכלים על הכל ומתכננים את הכל מראש, לא הרבה דברים יפתיעו אתכם על הכביש מאחר ואתם מוכנים כבר לכל תרחיש וסורקים את הכביש.

השתמשו במראות

אל תשכחו להשתמש במראות, הרבה, ובכל אפשרות יכולים. כאשר אתם מסתכלים על המראות הרבה אתם משדרים ביטחון, זהירות וערנות על הכביש.

אגב, לא רק דרך המראות – במצבים המצריכים דאגו להסתכל מהחלונות השונים, לפעמים אנו נראה סכנות הטמונות לנו בצד הדרך שלא היינו יכולים לראות באמצעות המראות הצדדיות והמראה האחורית.

תפילה לטסט: יכול לתרום לכם לביטחון העצמי

חלקנו, מחוברים בצורה כזו או אחרת לאדם מסוים או גם לקדוש ברוך הוא. תפילה לטסט מאיש אהוב – זה יכול להיות אמא, אבא, חבר, דוד ואפילו הרב שלנו יכולה לתת לנו המון ביטחון לטסט.

לכן, אנו ממליצים לשקול זאת – אין ספק שתפילה זו תרגיע אתכם ותעזור לכם להגיע ממוקדים הרבה יותר אל הטסט.

כל מה שנשאר לנו זה לאחל לכם המון בהצלחה בטסט הקרוב, תחזרו אלינו נהגים חדשים וזהירים!

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד