השקעות למתחילים – איך, מתי ולמה בכלל?

ישנם סוגים שונים של השקעות לבחירה. ההחלטה הראשונה היא האם להשקיע במניות, אגרות חוב או קרנות נאמנות. אז השלב הבא הוא זיהוי הסיכונים והתגמולים האישיים הקשורים לכל סוג השקעה.

לא מספיק רק לקרוא על השקעות ולצפות שהן יסתדרו עבורך. על מנת שלשקעותיך תהיה השפעה חיובית על השווי הנקי שלך, עליך להיות יזום בניהול התיק שלך ולוודא שהוא כולל מגוון רחב של מניות ואיגרות חוב שיסייעו בקיזוז הפסדים במגזרים אחרים.

אנשים רבים מפחדים לבצע את ההשקעה הראשונה שלהם. אבל כדאי לקחת את הסיכון. ישנן דרכים רבות להשקיע כסף בתבונה ולהלן כמה מהפופולריות ביותר.

מניות: מניות הן אחת ההשקעות הטובות ביותר למתחילים מכיוון שניתן לקנות, למכור ולסחור בקלות. הם גם מציעים תשואות טובות לאורך זמן ולכן הם כל כך פופולריים בקרב משקיעים.

השקעה במניות אינה נטולת סיכונים אך ישנן דרכים למזער אותן כמו גיוון והשקעה גם באג"ח ממשלתיות.

קרנות נאמנות: קרנות נאמנות משקיעות בסוגים רבים של ניירות ערך, כולל מניות, אגרות חוב וסוגים אחרים של השקעות כמו קרנות שוק כסף או קרנות נסחרות (תעודות סל). זה מגוון עבורך את תיק ההשקעות שלך כך שלא תעשה זאת

השקעה היא דרך להרוויח כסף וליצור עושר. אבל חשוב להתחיל בקטן ולעשות את המחקר שלך.

ראשית עליך להבין כיצד פועלת שוק המניות. אתה יכול להתחיל ללמוד על סוגים שונים של השקעות כמו מניות, אגרות חוב, קרנות נאמנות ותעודות סל. אז אתה צריך להבין איזה משקיע אתה על ידי הערכת סובלנות הסיכון ואופק הזמן שלך.

השקעת הכסף שלך אינה משימה קלה. לכן יצרנו את החלק הזה כדי לעזור לך להבין את היסודות ואת הסיכונים. נדבר על סוגים שונים של השקעות, על מה צריך לשים לב וכיצד ניתן להתחיל את ההשקעות בחוכמה.

מאמר זה ילמד אתכם מה עליכם להיות מודעים אליהם בכל הנוגע להשקעה במניות, אגרות חוב ומוצרים אחרים כמו תעודות סל וקרנות נאמנות.

השקעה היא החלטה מסובכת וארוכת טווח. עם זאת, זה יכול להיות מכריע למתחילים בגלל כמות המידע הזמינה. המאמר הבא יסייע לכם ביסודות ההשקעה ובאיזה מידע עליכם לדעת לפני שמתחילים להשקיע את כספכם בתבונה.

אנו ממליצים למשקיעים מתחילים להתחיל בהקמת קרן חירום שתעניק להם יציבות כלכלית במקרה שמשהו ישתבש. קרן זו צריכה להיות בהוצאות של 3-6 חודשים לפחות והיא צריכה להיות בחשבון חיסכון כך שתרוויח ריבית וניתן יהיה לגשת אליה גם בקלות במידת הצורך.

לאחר מכן, אנו מעודדים משקיעים מתחילים להתחיל לחסוך לפנסיה מוקדם ככל האפשר על ידי הקמת חשבון פרישה כגון 401k או IRA בעזרת המעסיק שלהם.

לבסוף, אנו קוראים למתחילים, אם אתה רוצה להתחיל להשקיע את הכסף שלך בתבונה, כדאי שתדע במה אתה יכול להשקיע וכיצד.

כמה השקעות נפוצות למתחילים הן:

1) מניות בודדות: זוהי הדרך הפשוטה ביותר להוסיף מדד גיוון לתיק העבודות שלך. אתה יכול לרכוש מניות בחברות ציבוריות שנסחרות בבורסות, או לרכוש מניות בחברות פרטיות באמצעות כלי השקעה כמו קרנות אנג'ל וקרנות הון סיכון.

2) קרנות נאמנות: קרנות אלה מאגדות את כספי המשקיעים ועושות את כל עבודות הקנייה והמכירה של מניות (וניירות ערך אחרים). למרות שהם גובים עמלות, משקיעי קרנות הנאמנות מרוויחים מניהול מקצועי ומגיוון.

3) איגרות חוב: הן תביעות פשוטות לגבי זרם התשלומים העתידי של הלווה (בדרך כלל ממשלה או חברה).

לא קשה להתחיל להשקיע כסף. אתה רק צריך לעשות את המחקר שלך ולפתח תוכנית עבור הכספים האישיים שלך. להלן הצעדים שעליך לנקוט לפני שאתה משקיע כסף במניות, אגרות חוב, קרנות נאמנות או כל מכשיר פיננסי אחר:

– מחקר על סוגים שונים של השקעות העונות על הצרכים שלך

– צור תקציב והגדר את רמת סובלנות הסיכון שלך

– להבין את השלכות המס של סוגים שונים של השקעות

– למד על ההוצאות הכרוכות בהשקעות מסוגים שונים

– פנה לייעוץ מיועץ או מנטור (ממליצים בחום למשל על עומר רבינוביץ')

מאמר זה הוא מדריך למתחילים שרוצים לבצע השקעות חכמות.

השקעת כספכם בתבונה יכולה להיות משימה מבלבלת ומסובכת. עם זאת, אם תעקוב אחר שלבים אלה אתה תהיה בדרך הנכונה להשקעה מוצלחת.

1. בדוק מדוע אתה רוצה להשקיע את כספך מלכתחילה: ישנן סיבות רבות לכך שאנשים משקיעים את כספם, אך חשוב לדעת מה המניעים שלך לפני שתתחיל במסע להשקעה. אם אתה מנוסה כלכלית ויש לך ידע טוב בהשקעות כבר, כנראה שזו לא תהיה בעיה עבורך – אבל אם לא, קח קצת זמן להבין היכן אתה רוצה שהכסף שלך יושקע ומדוע כך שיהיה ברור את הראש שלך לפני שאתה מקבל החלטות היכן לשים אותו.

2. קבע כמה כסף אתה יכול לעמוד בו באמת מבלי להרגיש שאתם זורקים את הכסף האחרון שלכם על משהו שאולי אין לכם באמת איך לגבות אם חלילה יקרה משהו בהמשך או יתעכב התשלום אפילו חזרה.

השקעה היא פעולה של התחייבות של כסף או הון לעסק (בדרך כלל עסק) עם ציפייה להשיג זרם הכנסה נוסף.

השקעה של כסף בתבונה אינה מסובכת כפי שאתה עשוי לחשוב. זה הכל על לעשות את המחקר שלך ולדעת במה אתה משקיע.

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד