הרצאות מוטיבציה כדי שתקומו מהספה

ירדן ג'רבי הרצאה

כל אדם ולא משנה מיהו, מה מינו ומאיזה עדה הוא רוצה להצליח בחיים. העניין הוא שבין הרצון ובין המציאות יש פער ניכר וכך יוצא כי רבים מאתנו נכנסים למרה שחורה ולא ממצים את הפוטנציאל שלנו וזה חבל מאוד. כל אדם יכול להיות מאושר, כל אדם יכול להיות עשיר וכל אדם יכול להצליח בחיים אם הוא מספיק רוצה בכך. אז למה לא כולנו עשירים? מכיוון שאין לנו מספיק מוטיבציה.

כאן עולה שאלת המיליון דולר איך אנו יכולים לקבל מוטיבציה גבוהה? אם כן הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות הרצאות מוטיבציה. אם תקשיבו להרצאות מוטיבציה אתם תקבלו משמעות לחייכם וכך תוכלו לשפר את חייכם בצורה עצומה ולהיות הרבה יותר מאושרים ושמחים וזה משהו שאתם חייבים לתת עליו את הדעת אם אתם רוצים להצליח בחייכם.

האם כדאי לי לשלם על הרצאות מוטיבציה?

עליכם לדעת כי כמו בכל דבר יש הרצאות מוטיבציה מעולות ויש הרצאות גרועות. לדוגמא, למדליסטית האולימפית ירדן ג'רבי הרצאה מעולה אשר מעניקה מוטיבציה לספורטאים וגם למי שלא. לכן אנו צריכים לעשות כל מאמץ בכדי ללכת להרצאה טובה ולבחור מרצה מצוין. ככל שההרצאה תהיה יותר טובה כך תהיה לנו מוטיבציה גבוהה יותר וזה שווה המון.

על רקע זה עולה שאלה חשובה ביותר והיא האם כדאי לי לשלם על הרצאה למוטיבציה? אם כן אם ההרצאה היא טובה וברמה גבוהה ברור שכדאי לנו לשלם עליה. עליכם להבין כי הרצאת מוטיבציה משמעה הכנסה גבוהה יותר מכיוון שיהיה לכם יותר דחף לעבוד ולכן ההשקעה בהרצאה כזאת היא בין הצעדים החכמים ביותר שאתם יכולים לעשות וכך לשפר את הסיכוי שלכם להצליח בחיים.

האם מרצה למוטיבציה מחו"ל שווה את הזמן שלי?

השוק של הרצאות מוטיבציה הוא מאוד מפותח וכך אפשר לראות כי יש היום גם הרבה מרצים למוטיבציה בחו"ל. אם כן נאמר כבר עתה כי מרצה מחו"ל יכול להיות מרצה מצוין אך פעמים רבות לאדם מישראל לא כדאי לבחור בו.

עליכם להבין כי המרצה חייב להכיר את המנטליות המיוחדת של הישראלים ורק ישראלי יכול לעשות זאת. מרצה מחו"ל לא מכיר את האופי הישראלי ולכן טוב ככל שהוא יהיה הוא פשוט לא מתאים לשוק הישראלי. לכן אם אתם רוצים להירשם להרצאת מוטיבציה אנו ממליצים לכם לבחור מרצה ישראלי ברמה גבוהה ולא להתפתות למרצה בחו"ל אשר ספק אם יבין אתכם ואת הייחוד שלכם בתור ישראלים.

האם כל אחד יכול להרצות על מוטיבציה?

עולה השאלה האם הרצאות מוטיבציה זה דבר שכל אחד יכול לעשות? אם כן התשובה היא ממש לא. בשביל לפתח מוטיבציה אצל אנשים יש צורך באופי מיוחד, בכריזמה ובאישיות כובשת שמעטים האנשים שיש להם את זה. לכן לא כל אחד יכול להיות מרצה למוטיבציה ורק יחידי סגולה יכולים לעשות זאת.

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד