להתקבל לאוניברסיטה בין לאומית בדרך הנכונה

לימודים בחו''ל

הצעד הראשון להתקבל לאוניברסיטה בינלאומית הוא מציאת בית הספר המתאים. אתה צריך למצוא בית ספר שאתה מעוניין בו, וכזה שיש לו את המגמה שאתה רוצה. לאחר מכן, עליך לוודא שהבקשה שלך מלאה ומוכנה להגשה. יש הרבה דברים שיכולים להשתבש כשפונים לאוניברסיטה בינלאומית, לכן חשוב לוודא שהבקשה שלך חזקה ככל האפשר. חשוב גם לחקור את תהליך הגשת הבקשה של בית הספר, שכן הוא יכול להשתנות מאוד מבית ספר לבית ספר. כדי להתחיל לחפש אוניברסיטה, תצטרך להכין רשימה של קריטריונים על סמך מה שאתה רוצה להשיג. זה יכול לכלול דברים כמו מספר הסטודנטים הבינלאומיים, השפות שהם מלמדים, ואם הם מציעים תארים משותפים עם האוניברסיטאות במדינה שלך.

טיפים חשובים לדרך הנכונה לאוניברסיטה

לא קל להיכנס לאוניברסיטה יוקרתית. זה דורש עבודה קשה, מסירות וזמן. עם זאת, יש כמה דרכים לוודא שיש לך סיכוי טוב יותר להיכנס.

1) קח את השיעורים הנכונים: הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא ללמוד את השיעורים הנכונים בתיכון. אתה צריך לקחת קורסים שיעזרו לך להיכנס לאוניברסיטה הרצויה וקורסים שיעזרו לך במגמה הרצויה.

2) השתלב: הצטרף למועדונים וארגונים בקמפוס כדי להיות מעורבים עם סטודנטים ופרופסורים אחרים. זה יעזור לך לפגוש אנשים שיכולים לעזור לך להיכנס לאוניברסיטה הרצויה או לפחות לספק כמה קשרים להזדמנויות עבודה עתידיות.

3) הגש מועמדות מוקדם: ככל שאתה מגיש בקשה לאוניברסיטה מוקדם יותר כך אתה טוב יותר כי זה נותן להם יותר זמן.

להתקבל לאוניברסיטה יוקרתית

להתקבל לאוניברסיטה יוקרתית זה לא קל. זה דורש שעות קשות של מסירות ועבודה קשה. לפעמים, זה לא משנה כמה זמן אתה מקדיש ללימודים שלך, ייתכן שהציונים שלך לא מספיק טובים. עם זאת, יש כמה דרכים שיכולות לעזור לך לקבל סיכוי טוב יותר להיכנס.

הקבלה לכמה מהאוניברסיטאות הטובות בעולם היא תהליך מפרך. התחרות קשה ומועמדים איכותיים רבים נדחים עקב מקום מוגבל. בנוסף, ישנן מאות דרישות שונות שעל המועמדים לעמוד בהן כדי להיחשב להתקבל. לדוגמא מכללת פומונה היא מכללה סלקטיבית שמקבלת רק 11% מהפונים ורק 5% מהפונים מקבלים סיוע כספי מבוסס זכויות. על מנת להתקבל על המועמדים לקבל ציון טוב במבחן SAT, המיועד למטרות רבות, כולל מדידת אינטליגנציה. כאשר מדובר בתלמידים מוכשרים או מוכשרים בתחומים במתמטיקה ובמדעים, סביר יותר שהם יזדקקו לציונים גבוהים ב-SAT כדי להתקבל. אנשי תקשורת חזקים שיכולים להציג את עצמם ביעילות מול אחרים, כמו פוליטיקאים או נציגי מכירות פרסום. ה-SAT אינו מיועד למטרה זו.

לעוד מידע על מבחנים חשובים ללימודים בחו"ל היכנסו לאתר https://www.yedaplus.co.il/

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד