אולמות בוטיק בתל אביב לחתונה קטנה ומטריפה

חתונת בוטיק

בעבר הייתה תחרות של ממש בין משפחות ומתחתנים, עד כמה החתונה שלהם גדולה, וכמה מוזמנים הוזמנו לחגוג בה. כיום החתונות הן לעיתים קרובות קטנות הרבה יותר, מה שמאפשר לחגוג במקומות מקוריים יותר ובאמת לשמוח עם מי שמכירים.

יש לנו חדשות בשבילכם: אם עדיין לא שמתם לב, עברו הימים של חתונות עם 600 מוזמנים, ש- 550 מהם בכלל לא מוכרים לחתן או לכלה.

כיום חוגגים את החתונה עם מי שבאמת מכירים ואוהבים, ומספר המוזמנים הוא צנוע הרבה יותר: אולמות בוטיק בתל אביב מציעים היום יותר ויותר חללים קטנים ואפילו אינטימיים, גם לחתונות, ולא רק לאירועים עסקיים או אירועים משפחתיים מהסוג הקטן יותר (בר מצווה או ברית).

כמה מוזמנים מכילים אולמות בוטיק?

יש אולמות בוטים שמתאימים גם ל- 100 אורחים, ואפילו פחות מכך. גם אם יש לכם 50 מוזמנים, אתם בהחלט יכולים למצוא מקום יפה ומקורי, שיתאים.

אולמות בוטיק "גדולים" בתל אביב או בסביבתה מציעים סדר גודל של 250 – 300 מקומות, אבל לא הרבה מעבר לזה.

מיקומים ואווירה

היתרון שבחתונה קטנה או חתונת "בוטיק", הוא שאפשר לערוך אותה בהמון מקומות, מהמון סוגים.

לדוגמא, אפשר לשכור גג של בית מלון בוטיק במרכז תל אביב, ולעשות עליו את החתונה. אפשר לקחת בר גדול ולסגור אותו או אפילו מסעדה על החוף.

מפעילי ובעלי האולמות יודעים את כל זה, כמובן, והם מציעים בדיוק את הדברים האלה: אולמות אירועים שנמצאים בבתי מלון על החוף, על גגות בתי המלון במרכז העיר או במקומות דומים; מקומות מעוצבים לעילא, בכל סגנון ואווירה שתוכלו לחשוב עליהם.

האווירה יכולה להיות כזו של אווירה חופשית ומשוחררת של גן אורבני, חוף ים או גג במיקום גבוה, שמיועדים לחגיגה צעירה, משקיעה אל תוך הלילה. בצד השני של הספקטרום תמצאו אולמות באווירה אינטימית, או מפוארת יותר, שמבוססת על חלל מעוצב בבית מלון או בבית עתיק, ששוחזר.

חללים כאלה, וקטנים יחסית, תמצאו בעיקר ביפו. לרוב יהיה מדובר בבתים ערביים עתיקים או מבנים מתקופת הטורקים, ששופצו והפכו לחללי אירועים.

בהרבה מקרים ביפו, והיות ומדובר בבתים ששוחזרו, מדובר יהיה באולם גדול יחסית, שבו אפשר לערוך את ההתכנסות ואת החופה, ואז חללים קטנים יותר מסביב. לאחר החופה, הראשון יכול לשמש לריקודים, ואחרים יכולים לשמש מקום לישיבה של חברים או בני משפחה, כאשר הם משרים אווירה אינטימית יותר מאשר אולם גדול אחד.

אוכל

מפתיע, אולי, אבל אחד הדברים שעשויים להיות לכם חשוב הוא נושא הקייטרינג. יש מקומות שיש להם הקייטרינג שלהם ויש מקומות שיעמידו מטבח לרשותכם ולרשות חברת הקייטרינג שתביאו.

בין המקומות הקטנים ואולמות הבוטיק בתל אביב יש אולמות כשרים ויש כאלה – בעיקר הקטנים יותר – שאינם כשרים, או שהם מאפשרים להביא קייטרינג לא כשר.

חנייה

חנייה בתל אביב היא תמיד נושא רגיש. כדאי לבדוק עם בעלי האולם אם יש חנייה קרובה ומה התנאים לחנייה.

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד