עישון קנאביס להרגעת הנפש: מהם המוצרים שכל מעשן חייב?

אחרי יום עבודה ארוך הגעתם הביתה ואתם מתלבטים איך לעשן את הקאנביס שלכם באופן הטוב ביותר? במדריך הבא נציג בפניכם את המוצרים אשר הם בגדר חובה בעבור כל מעשן.

עישון קנאביס: כך תעשו את זה כמו מקצוענים

זה לא משנה אם הסתדרתם על קנאביס מצוין, בסופו של דבר איכות המוצרים בהם תשתמשו היא זאת שתקבע האם מדובר בפייסל מושלם או שמא אתם עשויים לחוות מפח נפש משמעותי. אביזר ראשון אותו מומלץ וחשוב לקנות הוא גריינדרים לקסיסת הפרח. מדובר בגריינדר מקצועי אשר מאפשר לכם תוך דקות ספורות לקסס את החומר, עד להיותו אבקה. ככל שהקסיסה שלכם טובה יותר, כך האיכות של החומר ומיצוי החומר יהיה טוב יותר. בנוסף, חשוב לבצע רכישה של ניירות גלגול איכותיים, עדיף דקים ככל האפשר. איכות הנייר היא חיונית לצורך יצירת גלגול מושלם, ולכן אל תסתפקו בניירות גלגול זולים אלא השקיעו ברכישה של ניירות מצוינים אשר ישרתו אתכם למשך זמן רב, עדיף באריזות גדולות. ניירות גלגול ניתן לרכוש במגוון גדלים, החל מקטן ועד אקסטרה לארג', אולם במידה ואתם חובבנים בתחום עדיף להתחיל בניירות קטנים ומשם להתקדם לניירות גדולים יותר. מוצר נוסף – קססנונית. באמצעות קססונית תוכלו לאחסן את החומר שלכם בצורה טובה ואטומה, וזאת בכדי לשמור על הקאנביס כדי שהוא לא יתייבש. למעשה, מדובר בסוגיה עליה יש להתעכב, וזאת בשל העובדה כי איטום לא מדויק של החומר יגרום לכניסה של אוויר – וכתוצאה מכך ייבוש של פרחי הקנאביס באופן מושלם ומדויק. 

היכן לרכוש מוצרים לעישון קנאביס?

שוק הקנאביס בישראל בדומה לעולם נחשב לאחד השווקים הצומחים והמתקדמים, ולא בכדי. שורה ארוכה של מחקרים העידו על הסגולות של הצמח באשר לתחושה של רוגע, רפיון ואפילו עלייה במצב הרוח. בנוסף, קנאביס רפואי הוא בשימוש של חולים רבים אשר מוצאים מזור לכאבים בזכות הסגולות של הצמח, ולכן בין אם אתם מעשנים את הצמח בזמנכם הפנוי ובין אם מדובר בעישון לצרכים רפואיים, חשוב לבצע רכישה של מוצרים באמצעות חברה מקצועית אשר תדע לספק לכם את המותגים המובילים בעולם, כל זאת בעלות כספית של עשרות שקלים. כך לדוגמא, ניירות גלגול איכותיים ניתן לרכוש במבצע של 5 ב 10 ₪, פילטרים בעשרים שקלים וגריינדרים במחיר אשר נע בין כמה עשרות שקלים למאות, תלוי במותג ובסוג החומר. 

כי על איכות לא מתפשרים

לסיכום, רכישה מרוכזת של מוצרים דרך חברה מקצועית תבטיח כי תוכלו לעשן את החומר שלכם בכיף ובהנאה גדולה, כמו גם למצות את ריכוז החומר בצורה נכונה אשר תבטיח כי ריכוז החומרים הפעילים יתבצע כהלכה בזמן העישון או האידוי, תלוי בדרך בה בחרתם לעשן.

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד