קורס קידום אתרים

כל אחד יודע קצת על עולם השיווק באינטרנט, חלקנו יודעים שזה חשוב וצריך להיראות כמה שיותר בתוצאות החיפוש באינטרנט (גוגל / בינג וכד') וחלקנו מודעים לכך שגוגל הינה מכונה גדולה שיודעת לפלטר ולסדר את התוצאות כראות עיניה ולכן אנחנו לא תמיד יכולים לשלוט על התוצאות ועל הסדר מן הסתם.

אז קודם כל, נשבור מיתוס או שניים:

מיתוס: גוגל הם קבוצת אנשים שעובדים על האתר ומסננים

טעות גמורה כמובן, גוגל הינה מכונה בלבד ואין שום גורם אנושי אשר מחליט ככה או ככה, גוגל בסופו של דבר מנסה למצוא מה אתם מחפשים בגוגל ולפי זה לתת לכם את התוצאות שהוא מצא וסרק בעצמו.

מיתוס: גוגל זה כל האינטרנט!

טעות גמורה שניה כמובן, גוגל אמנם אחראים על "חלוקה" של התוכן ברוב אתרי האינטרנט, אבל שלא תטעו, גוגל זה עדיין אתר אינטרנט שיודע בכוחות עצמו ללכת ו"להכיר" אתרים חדשים, אז נכון שלגוגל זה לוקח יותר מהר מאשר האדם הממוצע מן הסתם אבל אנחנו אלו שמזינים אותו, בכל פעם שאתם רואים אתר כזה או אחר שנותן קישור לאתר אחר, גוגל עובר בין הקישורים וסורק אתרים חדשים. משמע, מה שגוגל לא מכיר – לא יופיע לכם בתוצאות החיפוש!

אז מה אנחנו בעצם רוצים לעשות עם המידע הזה?

פשוט מאוד, אנחנו רוצים ללמוד לסדר את התוצאות כמו שאנחנו היינו רוצים לראות, בעיקר על הדברים שקשורים יותר אלינו ברמה האישית או העסקית, כלומר, בתור אדם פרטי, הייתי מאוד רוצה להיות בתוצאות החיפוש לפי האתרים שמזכירים אותי בסדר הנכון ולא בסדר הבעייתי.

כלומר, כשכותבים את השם שלי, הייתי רוצה לדעת שמה שמופיע ראשון הוא בהחלט החלטה שלי ולא של גוגל. קידום אתרים אורגני הפך להיות התחום הזה שבעצם יעזור לי להחליט בעצמי, איפה התוצאה שאני רוצה להציג – תופיע בתוצאות החיפוש.

קורס קידום אתרים – בואו ללמוד לסדר את התוצאות

חלמתם פעם להקים עסק משלכם? עסק שיכניס לכם כסף לעתיד רגוע יותר? הרבה מאוד בעלי עסקים מבינים היום שלאחרי כמה שנים של תפעול העסק, שללא שיווק – העסק לא שווה כלום, גם אם יש אחלה "פה לאוזן", יש עדיין כברת דרך בשביל להגיע למקום שקט ורגוע מבחינת לקוחות ותזרים קבוע.

ולכן, בעזרת קידום אתרים, או יותר נכון, קורס קידום אתרים שזה למידת תחום ה- SEO, שזה בעצם ראשי התיבות של התחום כולו (Search Engine Optimization), אנחנו נוכל להבין איך להביא את העסק שלנו למקומות הראשונים בגוגל מבלי יותר מדי מאמץ כספי גדול ומן הסתם, בעזרת כמה חודשים של עבודה נכונה, גוגל יתחיל להציג אותנו בכל הקשור לעסק שלנו, החל מהדברים הקטנים ועד לדברים הגדולים והראשיים שקשורים לתחום שלנו.

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד