איך נדע שהצימר שבחרנו איכותי?

רגע לפני שאתם מתכננים את חופשת החלומות שלכם כדאי לכם לעבור על המדריך שלנו-"איך נדע שהצימר שבחרנו איכותי?". הרבה אנשים אינם יודעים איך ניתן לסגור נופש באינטרנט ולצאת מרוצים. איך אפשר לדעת אם התמונות המופיעות באתרי הצימרים, תואמות את המציאות?. לאחרונה, ניתן לקרוא המון דיס המלצות על צימרים מסוימים שהציגו בתמונות מקום חדש ומדהים אך בפועל האורחים גילו מקום מוזנח ולא מתוחזק. איך אפשר לא "ליפול בפח" בבחירת צימר? מה עושים על מנת להיזהר ממצבים כאלו? כל התשובות וטיפים נוספים לנופש מושלם תקראו בכתבה.

המלצות, המלצות ושוב פעם המלצות

תמיד כדאי לבחור צימר מומלץ ששמעתם או קראתם חוות דעת טובות עליו. אין כמו המלצה ממישהו קרוב או מישהו שמכיר מישהו שאתם סומכים עליו. אם אין לכם המלצה מ"קירבה ראשונה", אנחנו ממליצים להיכנס לקבוצות פייסבוק השונות ובהן תוכלו לבקש המלצה או לחפש המלצות על המקום שאתה מעוניינים לשהות בו. ניתן לחפש המלצות בקבוצת פייסבוק על ידי רישום שם הצימר המומלץ בשורת החיפוש בתוך הקבוצה.

בעלי הצימר

לפני שאתם סוגרים נופש בצימר מומלץ מסוים, כדאי להתקשר לבעל המקום ולדבר איתו. לשאול אותו שאלות ולשמוע אם הוא עונה בצורה ישירה או מתחמקת. בנוסף, וודאו איתו את שעות הכניסה והיציאה ותראו אם הוא גמיש בזמנים (במידה ואתם צריכים). על סמך השיחה תוכלו להבין אם בעל המקום אדיב, עוזר ורציני או שמא מתחמק ולא נותן תשובות ישירות. 

מה כולל הצימר?

לעיתים נורא מפתה לסגור צימר על ידי קופון או דיל שמצאתם באינטרנט אבל קודם כל תקראו טוב את השורות הקטנות. לעיתים הקופון תקף רק באמצע שבוע ובסוף שבוע המחיר מטפס לשחקים. האם המחיר כולל מע"מ? בבוקינג המחיר שרשום אינו כולל מע"מ והרבה מאד מופתעים ומאוכזבים לאחר ההזמנה שיש עוד תוספת של המע"מ מול בית העסק. 

האם המחיר כולל ארוחת בוקר? לא בכל צימר ניתנת ארוחת בוקר ולכן כדאי לברר אם כן. במידה ולא, צריך לברר על חלופות כמו מסעדה קרובה, מיני מרקט קרוב או אפילו משלוח של ארוחת בוקר עד הצימר. פרט אחרון והכי חשוב- למי הצימר מתאים? האם מדובר בצימר לזוגות, צימר למשפחות או צימר לקבוצות?.

תמונות

קשה להסתמך על תמונות שמפורסמות באתרי הצימרים המומלצים השונים אבל מה לגבי פרסומים עם תמונות אותנטיות של אנשים שהיו בצימר? תוכלו למצוא את התמונות האלו בגוגל. חפשו את שם הצימר המומלץ בגוגל ומצאו את שם הצימר עם פרטים עליו בצד ימין. חלק מהסעיפים מתוך "תעודת הזהות" של הצימר המומלץ, כוללים- כתובת, מפה, ביקורות ותמונות. תחת "תמונות" תוכלו לראות תמונות שבעל המקום העלה ותמונות של גולשים אחרים. כנסו לתמונות ותראו אם התמונות שצילמו גולשים אחרים מתוך הצימר דומות לתמונות שבעל הצימר צילם. בנוסף, גם על סמך תמונות באתרי הצימרים המומלצים השונים אפשר ללמוד המון. הסתכלו אם הצימר המומלץ צולם מכמה זוויות. אם אתם רואים שכל התמונות צולמו מאותה זווית אז כנראה שהחדר קטן מאד ואי אפשר לתפוס זוויות צילום שונות בתוכו. 

העבירו הלאה

ברגע שנפשתם בצימר ויצאתם מרוצים- תעבירו את זה הלאה. רישמו על הצימר המומלץ ברשתות החברתיות, העלו תמונות ושתפו אחרים. ככל שנשתף יותר במידע על צימרים מומלצים שנהנו בהם והיה לנו כיף, כך יהיה קל יותר לאנשים אחרים לסגור בבטחה ובלב שלם את הנופש הבא. 

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד